Nyt apua. Olenko vainoharhainen vai sairas ?
Olen nyt pari viime kk ollut todella todella ahdistunut ja stressaantunut kun minulta löydettiin kasvain, olin satavarma että se olisi pahanlaatuinen ja koko tuon ajan olin tuntevina i uusia oireita joita googletin ja olin varma että mulla olisi syöpä. No luojalle kiitos vastaus tuli eilen ja ei ole pahanlaatuinen.
Noin 3viikkoa mulla on ollut lämpöä 37-37.5 ja kamalaa väsymystä stressistä johtuen ja olen huomaavinani että imusolmuketta kaulalla olisi suurentuneet. Myöskin hartiani ovat uskomattoman jumissa niinikään stressistä. Multa otettiin silloin 2kk sitten kaiki verikokeet ja kaikkialla ok. Nyt mulle on jäänyt jotenkin tuo ahdistus ja stressi päälle ja nyt vaikka vastaus tuli olen alkanut epäilemään että mulla on pakko olla joku toinen syöpä. Lämpöä vielä on ja kaikki stressin oireet. Myös ientulehdus puhjennut ja aftoja ollut. Onko mulla nyt joku luulosairaus ja stressistä kaikki nää oireet ? En jotenkin suostu uskomaan että en olekaan sairas sillä olin niin ahdistunut tuon ajan. Mitä oireita teillä on stressistä aiheutunut ? Mulla siis lämpöilyä, hermostuneisuutta vaikeutta nukahtaa, suurentuneet imusolmukkeet(?) kuiva suu aftoja... Kamalaa tämä kun en vaan osaa rentoutua ja etsimällä etsin päivittäin uusia oireita :/