Kuinka monta kilokaloria pystyt syömään yhdeltä istumalta? Meneekö 10 000 heittämällä rikki?
Katsoin suomalaisen kilpasyöjän videoita ja alkoi kiinnostamaan?
Kommentit (14)
Normaalikokoinen Kotipizza sisältänee jonkun reilut 1000 kcal ja joskus olen onnistunut sellaisen syömään kokonaan, no varmaan tunti siinä ainakin meni. Päälle saattaisi mennä jäätelöannos tai pirtelö, josta tulisi ehkä 400-500 kcal. Eli vastaan: alle 2000 kcal menisi "kerralla". Tuollaisena päivänä en juuri muuta sitten söisikään.
N50+ BMI 22
Laskeskelin mitä tuli aamupalasta - 4 munaa, 50g kylmäsavulohta, ehkä joku 20g voita. Ei tuosta tule edes 600 kcal. Pitäisi harjoitella, että pystyisi syömään kerralla enemmän. Olen onnistunut syömään päivän ruuat 1,5 tunnin aikana, mutta kyllä sen ponnistuksen jälkeen olin jonkun aikaa pelistä pois, eikä se ole oikein tarkoituksenmukaista. Pitäisi pystyä syömisen jälkeen jatkaa päivän touhuja normaalisti.
Helposti. Terveisin entinen bulimikko, nykyinen BED:sta kärsivä.
Ei ole koskaan ollut mitään tarvetta kokeilla tai selvittää. Tuskin koskaan tuleekaan.
- normaalipainoinen, painoindeksin alarajalla
Kyllä kokonainen pizza menee, mutta ei mikään 2000 kaloria saati sitä enemmän. Koin fyysistä kuvotusta kehossani, kun somessa tuli vastaan oksettava kuva/video Jaakko Parkkalista, joka oli huomiota saadakseen syönyt olikohan just 10 000 kaloria? Ja näytti todella pahoinvoivalta. Ällöttävää, kuvottavaa, huomionhakuista ruoalla leikkimistä.
Sitä en muuten tiedä, miksi parikymppisenä pystyi syömään selvästi enemmän, mutta oli kuitenkin laihempi?
Litra paistinrasvaa vodkan kanssa. Helposti uppoaa.
Vierailija kirjoitti:
Normaalikokoinen Kotipizza sisältänee jonkun reilut 1000 kcal ja joskus olen onnistunut sellaisen syömään kokonaan, no varmaan tunti siinä ainakin meni. Päälle saattaisi mennä jäätelöannos tai pirtelö, josta tulisi ehkä 400-500 kcal. Eli vastaan: alle 2000 kcal menisi "kerralla". Tuollaisena päivänä en juuri muuta sitten söisikään.
N50+ BMI 22
Minä söisin, koska myöhemmin tulisi nälkä.
Mutta jos syön normaalia ruokaa, nälkä ei tule. Mutta jos on pitsa päivä, tuntuu, että sitä helposti söisi yli kulutuksensa.
Palstamammalle ei mikään ongelma. Miesvihassa ja kehopositiivisuudessa 10 000 helppo nakki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kokonainen pizza menee, mutta ei mikään 2000 kaloria saati sitä enemmän. Koin fyysistä kuvotusta kehossani, kun somessa tuli vastaan oksettava kuva/video Jaakko Parkkalista, joka oli huomiota saadakseen syönyt olikohan just 10 000 kaloria? Ja näytti todella pahoinvoivalta. Ällöttävää, kuvottavaa, huomionhakuista ruoalla leikkimistä.
Sitä en muuten tiedä, miksi parikymppisenä pystyi syömään selvästi enemmän, mutta oli kuitenkin laihempi?
No on kyllä...
Varmaan riippuu myös siitä, mitä on syönyt.
Kuvittele kasoittain donitseja 🤢
Juomalla helpompi saada kaloreita nostettua.
Mitähän keho mahtaa olla mieltä, 10 000 kaloria päivän aikana?
2000, uskon. Menee jätskilitra ruuan päälle tai sipsejä sen verran. Tiedän, koska olen ikuisella laihiksella ja välillä on noita mättöpäiviä. Se kaloreiden määrä on uskomaton. 4,5 vuorokautta ja olen lihonut taas 1 kilon. Tiedän. Mutta näin on ollut aina. Syön tuskaani välillä.
No, en ole niin hullu että alkaisin sellaiseen
Eikö noilla kilpasyönneillä ole jotain omia sääntöjä, eli ei mitään superkaloripirtelöjuttuja esim. tai pelkkää suklaata. Runsaskalorista ruokaa? Ei tee mieli edes kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+ BMI 22
Minä söisin, koska myöhemmin tulisi nälkä.
Mutta jos syön normaalia ruokaa, nälkä ei tule. Mutta jos on pitsa päivä, tuntuu, että sitä helposti söisi yli kulutuksensa.
...pitsapäivä..
Enpä ole kokeillut, mutta kyllä varmaan 2000 kohdalla tulisi ongelmia.