Mistä tunnistaa feikin michael kors laukun?
Kommentit (41)
Olen 64 v ja ensimmäinen merkkilaukkuni on eilen tilattu MK jet set item.
Kaunis ja käytännöllinen.
Minulla kahdessa MK" feikissä vetoketjuissa logoja ja jalatkin löytyy, nykyaikana löytyy feikkejä erittäin hienosti valmistettu, vain asiantuntioita tutkimuksen jälkeen sanoo ovatko oikeasti feikki tai aito
Haluisin kyllä nähdä kaikkien teidän mk-laukkujen (aito, feikki, ihan sama, yhtä nolo) kantajien kuvat haha... nimimerkillä ite ostan Cuggia (kalliimpaa, mut oikeesti tyylikästä).
Huh, olipa kommentti. Jos rupusakkia niin feikki Kors.
Mulla fleece takki ja aito Kors. Minkälaisissa vaatteissa ninun pitäisi kulkea että kaikki erottaisi että olkapäällä keikkuu AITO ???
Vierailija kirjoitti:
Haluisin kyllä nähdä kaikkien teidän mk-laukkujen (aito, feikki, ihan sama, yhtä nolo) kantajien kuvat haha... nimimerkillä ite ostan Cuggia (kalliimpaa, mut oikeesti tyylikästä).
Jos tuotteessa lukee "Cuggi" se todennäköisesti on feikkkä kamaa.
Kuka noita oikeasti viitsii pohtia, onko feikki vai aito? Tai luokitella laukkujen kantajia ?? Keksikää muuta:) On tärkeämpääkin pohdittavaa.
Varmaan tuosta ap pienillä kirjaimilla kirjoitetusta michael korsista.
Mulla on aito MK.Aidon tunnistaa siitä,että nahka on aitoa.Feikit ovat sellaista kovaa nahkajäljitelmää.
Varma tuntomerkki on myös,että aidossa laukussa on yksittäin laitetut MICHAEL KORS -kirjaimet,feikissä on sellainen yksi laatta,mikä irtoaa käytössä.
Nyt on kyllä pakko sanoa että Wau! Oikeen cuggia... ei taida olla aitoja, kun nimikin on ihan väärin kirjoitettuna 😂 #realGUCCIganggang 🤙
Mun vanhemmassa korsissa ei ole datecodea (stockalta ostettu aikoinaan), uudemmissa vissiin on 2015-2016 eteenpäin?
Millanen aitoustodistus siin oli mukan, onk se normi kuitti vai joku muu lappunen?
Siis eihan noi ole edes alkuperaisina oikeasti kallita, kuka noita edes feikkina ostaa...
treffit kirjoitti:
Siis eihan noi ole edes alkuperaisina oikeasti kallita, kuka noita edes feikkina ostaa...
Kuka noita ylipäätään ostaa, aitona tai feikkinä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Kuka noita ylipäätään ostaa, aitona tai feikkinä? 🤔
Joo, vahan turhan bling-bling ja WT. Vahan kuten Guess...
Mitä väliä sillä on onko aito vai feikki? Laukku kun laukku jos nätti on muuten.
Eihän ne ole edes kalliita. Mikä niistä niin erikoisen tekee?
Pari vuotta sitten oli Stockmannilla alennusmyynnistä aitoja Korsin laukkuja. Hinta oli noin 280 euroa. Ostin. Naapurin rouva tuli Rodokselta täsmälleen samanlaisen laukun kanssa. Oli maksanut30 euroa. Kyllä kadutti.
Aidoissa mk laukuissa tulee ruskeahintalappu ja feikeissä valkoinen, musta tai vihreä