Naiset lehtimainoksissa.
Miksi naiset ovat mainoksissa melkein aina suu auki kuin valmiina ottamaan munan suuhun? Vaikka esim. alusvaatemainoksesta (sokoksen lehti?) tuli tämä mieleen (jossa muuten nainen oli "yliseksualisoitunut", tarkoitan että vähemmälläkin olisi ollut seksikäs. Oikeastaan liiallinen seksikkyys kadottaa sitä), niin myös silmälasimainoksissa naiset ovat olleet pornahtavasti suu auki.
Kommentit (4)
Monesti kuvauksissa on mieskuvaajat ym. miespuoliset henkilöt toteuttamassa niitä. Lopputulos on sitten se.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:18"]
Monesti kuvauksissa on mieskuvaajat ym. miespuoliset henkilöt toteuttamassa niitä. Lopputulos on sitten se.
[/quote]eiksne ole monesti vielä homoja? vai onko mulla joku väärä stereotypia aiheesta. Tosin Suomessa voi olla vähän eri tavalla kuin suuren maailma huippumuodissa. Tosin jälkimmäisessä mallit ovat ilmeettömiä (tai hiukan tuimalla ilmeellä varustettuja) vaatehengareita. Alusvaatemainoksia/näytöksiä en ole maailman malliin katsonutkaan.
Nainen saa haluamansa turhan tuotteen, kun mies keskittyy miettimään suihinottoa. Kaikki voittavat! :)
On varmaankin suurella rahalla ja huippuluokan asiantuntijoiden voimin testattu, että mainoksen viesti menee perille paremmin, kun naisella on suu auki. Ihan samalla tavalla on testattu, että kielivirheitä sisältävä mainos lisää myyntiä enemmän kuin virheetön. "Jauhe Liha Suomi" myy paremmin kuin "suomalainen jauheliha". Miksi, en tiedä.
Katsokaapa muuten viikonvaihteen lehtihyllyä marketissa. Monenko perhelehden, naistenlehden ja iltapäivälehden kannessa EI hymyile nainen? Todennäköisesti joka ainoaa myydään naisen hampailla. Sellaisen lehden ihmiset haluavat ostaa. Miksi, en tiedä.