Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko noloa tilata ruokaa netistä kotiinkuljetuksena (Kauppakassi)

Vierailija
19.10.2014 |

yksinasuvana sinkkuna? Nauraisikohan naapurit ja ajattelisivat että perkele mikä laiska kun ei jaksa edes kaupassa käydä :)?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole sinkku, vaan ison perheen äiti ja välillä mietin, miten kätevää olisi tilata ruokatarpeet kotiin. Mutta joku kynnys siinä on. Liekö juuri tuo kehtaaminen. Meillä tosin ei tässä tietääkseni mitään kyyliä asu, mutta kuitenkin.

Vierailija
2/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän noloa siinä on? Ostosten tilaaminen kotiin on palvelu, josta maksetaan. Mitä ihmettä se kuuluu kenellekään, mitä palvelua joku käyttää? On teillä ihan kummalliset ongelmat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan siitä uutisoitiin että Foodie-sivuston ylläpitäminen maksaa enemmän kuin se tuottaa, sillä asiakkaat eivät käytä kotiinkuljetusta. Itse ainakin olen tilannut eikä kukaan ole koskaan pahalla katsonut, ajattelen sen mieluummin niin että onpahan työtä silläkin joka sen ruokakassin minulle kuljettaa :D

Vierailija
4/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan järkevää, olen autottomana miettinyt samaa.

Vierailija
5/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin tosi monet käyttää kauppakassipalveluita. Me ollaan kaksi vuotta ostettu ruoka pääosin netistä, lähikaupasta täydennetään maitoa jne. Ei ole ikävä ruokakaupan jonoihin.

Vierailija
6/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin 90-luvulla (ja vielä vuonna 2000)  kun palvelu oli alkutekijöissään. Tilasin kahdelta eri toimittajalta. Siinä oli omat ongelmansa.

Eka toimittaja oli Ruokanet. Huomasi, että palvelua pyörittivät miehet. Toimitusajat eivät pitäneet paikkaansa. Jos jokin tuote oli loppu, sitä ei joko tullut ollenkaan tai tilalla tuotiin jotain muuta- yleensä sellaista, mitä itse et olisi kaupasta ostanut. Esim. 90-luvulla oli Arlan jugurtteja myynnissä. Tilasin Arlan persikkajugurttia. Sitä ei ollut, tilalla tuli Valion Hedelmäpommia. Avainsana oli Arla, ei hedelmä. Itse olisin ottanut tilalle jotain muuta Arlan jugurttia. En ikimaailmassa ainakaan hedelmäpommia. Tilasin ison leivän (900g). Sitä ei ollut, sain tilalle kaksi pikkuleipää 2*300g. Näiden kahden pienen leivän hinta oli paljon enemmän kuin tuon yhden ison leivän. Valitsin ko. leivän nimenomaan hinnan perusteella. Ja jos olit ajatellut tehdä vaikka kanaa ruuaksi ja sitä kanaa ei tullutkaan eikä mitään tilalla, niin mitäs sitten.

Toinen toimittaja oli espoolainen Spar-kauppa. Sieltä aina soitettiin, jos piti vaihtaa tuote. Mutta heidän ohjelmassaan oli virhe, joka sattumanvaraisesti pudotti jonkin tuotteen pois tilauksesta. Lisäksi hinnat eivät pitäneet paikkaansa, jos heillä sattui hinnat muuttumaan tilauksen ja toimituksen välillä. Esim. tarjoukset piti  kuulemma tarkistaa Länsiväylästä. Me asuimme Helsingissä, eikä kyseistä painotuotetta jaettu meille. Näillä yleensä tilauksesta puuttui aina jotakin, mitä oli kyllä laskutettu. "Toimitetaan ne sitten ensi kerralla" oli vastaus. Eli tahallaan haluttiin jatkumoa? Kerran puolet kuormasta oli jäänyt kauppaan. Eikä toimitusajat täsmänneet näilläkään.

Toimineeko nykyisin paremmin? Tuolloin olin kolmen alle koulikäisen äiti, jonka oli hankala mennä lauman kanssa kauppaan. Nykyisin käyn autolla itse. Tulee oikeat tuotteet, oikeaan aikaan ja oikeaan hintaan.

Vierailija
7/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palvelu olisi tarjolla meillä päin, käyttäisin jatkuvasti ja säästäisin itseäni ruokakauppareissuilta ja tavaroiden raahaamiselta. Olen tätä jo pitkään toivonut.

Vierailija
8/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyttäisin jos olisin vähän rikkaampi ja en niin nirso tuotteiden suhteen.

Vierailija
9/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan naapurit ajatella, että olet kipeänä tai on joku haaveri sattunut käteen, jalkaan tms ettet pysty menee ostoksille.

Vierailija
10/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon sinkku eikä mulla oo autoa. Oon miettiny, et alan silloin tällöin tilaamaan kotiin isomman satsin, jossa on vessa- ja talouspaperit, pesuaineet jne. 

Vihannekset ja päivittäisjutut hakisin edelleen kaupasta. 

Ei mitään häpeämistä. 

Vierailija
11/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyttäisin tuollaista palvelua enkä todellakaan miettisi hetkeäkään millaisen kuvan sen antaa. Olisi niin ihanaa, kun ei töiden jälkeen tarvitsisi enää jaksaa raahautua kauppaan, vaan ostokset tuotaisiin kotiovelle saakka. Harmi, että meillä päin ei kyseistä palvelua ole saatavilla.

t. yh-äiti

Vierailija
12/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sinkku enkä ole tullut ajatelleeksi, että ostosten tilaamisessa kotiin olisi mitään hävettävää. Tilaanhan mä välillä pizzaakin. Ja juu, ei ole autoa, joten jo pelkästään kissanhiekkasäkit on mukava saada suoraan kotiovelle.

Vierailija
13/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sinkku ja tilannut enkä ole tajunnut hävetä. Keittiökaveria olen käyttänyt, hyvälaatuiset raaka-aineet, omaan makuun sopivat reseptit, jopa gluteeniton vaihtoehto ja kuljetuksen aikataulu on pitänyt oikein hyvin paikkansa.

Vierailija
14/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä edes jaksaa kiinnostaa, mistä ap ruokansa hankkii? Eiköhän ap sun naapureilla ole jotain mielenkiintoisempaakin elämässään kuin naapurin maitohankinnat.

Ärsyttää tällaiset ap:n kaltaiset ihmiste, jotka kuvittelevat että koko maailma pyörii heidän ympärillään. Ja että heidän kalapuikko-ostoksensa saavat koko naapurustun kuohuksiin. Jestas sentään.

Vierailija
15/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä naapurisi ajattelevat? Sinä elät omaa elämääsi omalla tavallasi ja he omallaan. Niin kauan kuin et häiritse naapureita, niin teet mitä haluat.

Vierailija
16/17 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri kokeilin ja oli tosi helppoa ja kätevää. PIeniä puutteita tuotevalikoimassa, mutta homma toimi hyvin. Käytän varmasti jatkossakin.

Vierailija
17/17 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole noloa. Nykyisin kaiken saa netistä niin helposti. Löysin ite tämmösen sivun missä vertailtu kaikki ruokakaupat netissä https://vertaamo.fi/vertaa/vertaa-ruokakaupat/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan