Miehet, ketokaa miten rumempi (tyhmä) nainen voisi parantaa asemaansa?
Rumemmalla tarkoitan naista joka ei ole mitenkään erityisen kaunis kasvoiltaan.
Ei ole vartaloltaan erityisen hyvin muodostunut (eli ei mikään tiimalasi, pienet rinnat, ja normaali peppu sekä painoindeksi)
Ja toivon että vinkit voisivat olla sellaisia realistisia, eikä mitään "mene ja ota silarit ja tee samalla kaikki muutkin kauneusleikkaukset mitä sulle voidaan tehdä" XD
Saa myös antaa vinkkejä miten voisi kehittää itseänsä ihmisenä parempaan suuntaan, nyt olen työtön peruskoulun käynyt ja ammattitutkinnoltani kosmetologi, jolle ala ei sovi allergioiden vuoksi...totuus on se että olen liian tyhmä kouluttautumaan ylemmälle tasolle, enkä esimerkiksi päässyt aikoinaan lukioon.
Kommentit (460)
Mistä olet kiinnostunut? Monet pojat ja nuoret miehet esimerkiksi pelaa pelejä ja haluaisivat naisen jolla on edes jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita.
Poistata ensin kaikki tatuointisi. Kasvata pitkät hyvin hoidetut hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluttaudu lähihoitajaksi, työt voivat olla raskaita mutta niitä pääasiassa sentään on.
Tiedän, mutten kertakaikkiaan pysty tekemään sitä hommaa :/
-ap
"Sitä hommaa" Tarkoittaa siis mitä? Lähäreitä on hyvin erilaisia, eri tehtävissä. Ei ole mitään yhtä tehtävää mitä lähärit tekee. Etkö halua olla töissä lasten parissa? Selvä, ehkä joku tuetun asumisen yksikkö olisi sulle parempi vaihtoehto. Tai vanhusten parissa työskentely tai ensihoito jne. Taijos sittenkin sinne päiväkotiin?
Mitään missä pitää olla ihmisten ja heidän eritteiden kanssa liian läheisessä kontaktissa. Olen joskus ollut päiväkodissa harjoittelijana, ja voi luoja sitä kakan ja yrjön määrää yms. lapset on ihan söpöjä jotkut juu, mutta olen todella herkkä tuollaisten asioiden suhteen.
Rupea myymään itseäsi.
googleta esim iltalehdestä ja hesarista miten homma hoidetaan.
Tapaa vain puhtaita kilttejä hyväpalkkaisia dip inssejä,
Veloita kunnolla.käytä AINA kondomia.
Itsetuntosi nousee.
Lopeta kun on 30 000 tilillä.
Erikoistu ripsenpidennyksiin ja perusta oma yritys rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluttaudu lähihoitajaksi, työt voivat olla raskaita mutta niitä pääasiassa sentään on.
Tiedän, mutten kertakaikkiaan pysty tekemään sitä hommaa :/
-ap
"Sitä hommaa" Tarkoittaa siis mitä? Lähäreitä on hyvin erilaisia, eri tehtävissä. Ei ole mitään yhtä tehtävää mitä lähärit tekee. Etkö halua olla töissä lasten parissa? Selvä, ehkä joku tuetun asumisen yksikkö olisi sulle parempi vaihtoehto. Tai vanhusten parissa työskentely tai ensihoito jne. Taijos sittenkin sinne päiväkotiin?
Mitään missä pitää olla ihmisten ja heidän eritteiden kanssa liian läheisessä kontaktissa. Olen joskus ollut päiväkodissa harjoittelijana, ja voi luoja sitä kakan ja yrjön määrää yms. lapset on ihan söpöjä jotkut juu, mutta olen todella herkkä tuollaisten asioiden suhteen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Poistata ensin kaikki tatuointisi. Kasvata pitkät hyvin hoidetut hiukset.
Ei ole tatuointeja.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani siitä että täällä harvoin saa mitään asiallista vastaukseksi. Asialliseen kysymykseen.
Mutta siis olen nainen, joten en varmaan voi auttaa kysymyksessäsi :D
Mutta naisena sanoisin että kokeile käydä kampaajalla laittamassa uusi kampaus ja väri ja opettele meikkaamaan (YouTubessa hyviä videoita) toki olet kosmetologi niin ehkä jo osaat näitä :D mutta vinkkinä siis että panosta mahdollisimman paljon ulkoiseen ehostukseen niin että tunnet olisi itsevarmaksi ja kauniiksi :)
Osaan meikata, olenhan kosmetologi ;) mutta aina tietysti varaa parantaa ja myönnettäköön että harvemmin sitä tulee käytyä juuri missään mihin olisi tarvetta laittautua ja kaupassa käynnitkin on menneet koronan myötä sellaisiksi ettei väliä onko laittautunut vai ei. Olen kyllä kiinnostunut ulkonäköni hoitamisesta, tyylistä yms. mutta en tiedä miten paljon se välittyy ulkopuoliselle, joten tuossa kyllä olisi paljonkin petrattavaa. Kiitos kommentistasi!
-ap
Niin kyllä uskon että tällä on todellakin merkitystä sinkkumarkkinoilla että oletko kuinka siistin näköinen/ehostettu ja nykyään ulkonäköä on mahdollista ehostaa niin monella tavalla ihan ilman plastiikkakirurgiaa tai niitä silikoneja :D
Minullahan on haaveena tuo kosmetologin ammatti mutta en itsekään pysty siihen koska minulla kemikaaliherkkyys.. ja herkästi allergisoi...
Olen kuitenkin miettiny että olisiko sitä jotain eko kosmetologi koulutusta jossa ei käytettäisi niin paljon kemikaaleja?
Harmi että et voi tehdä kosmetologin hommia, etkö pystyisi edes vähän tekemään vai onko allergiat niin pahat?
Olen siis henk koht kateellinen kaikille kosmetologeille mun mielestä se on ihana ammatti ja harmittaa että en joskus opiskellut sitä silloin teininä... kemikaaliherkkyys puhjennut vasta nyt aikuisena oltuani homeelle alttiina
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet kiinnostunut? Monet pojat ja nuoret miehet esimerkiksi pelaa pelejä ja haluaisivat naisen jolla on edes jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita.
Valitettavasti en ole mikään nörtti, enkä pelaa mitään :/
Kiinnostuksen kohteet taitaa olla aika naisellisia, justa kaikki tyyli/mekkaus yms. kiinnostaa jollain tasolla. Teen kotona pilatesta, ompelen ja tykkään laittaa ruokaa. Satunnaisesti piirrän ja kuvailen. Lisäksi minulla on kaksi koiraa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
XD hullulle ei auta ees normaali painoindeksi
Nääh, hullut on niitä parhaita.
Alistuva ja miellyttämishaluinen asenne, seksissä ja koko elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi kuntoon ja helppo seksin saatavuus nostaa osakkeita miesten silmissä.
Painoindeksi on mielestäni jo niin sanotusti kunnossa, on alle 19 uudella laskurilla laskettuna.
-ap
No sitten ei tarvitse kuin vähän vinkata, että pitäisi saada miestä niin asia hoituu. Ei voi olla ongelma. Pitää muistaa, että jos haluu saada on pakko antaa.
En ole seksiseuraa vailla, sitä kyllä varmasti löytyisi eikä sellainen toiminta mielestäni nosta naisen tasoa, päinvastoin.
-ap
Eli vika on siis asenteessa. Miksi et ole seksiseuraa vailla? Kyllä terveellä naisella pitäisi seksihaluja olla. Syötkö e-pillereitä mitkä tappaa himot? Jätä ne pois niin asia korjaantuu itsestään. Kuka mies muka haluaisi naisen joka ei tykkää nussia?
🙄🙄🙄🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani siitä että täällä harvoin saa mitään asiallista vastaukseksi. Asialliseen kysymykseen.
Mutta siis olen nainen, joten en varmaan voi auttaa kysymyksessäsi :D
Mutta naisena sanoisin että kokeile käydä kampaajalla laittamassa uusi kampaus ja väri ja opettele meikkaamaan (YouTubessa hyviä videoita) toki olet kosmetologi niin ehkä jo osaat näitä :D mutta vinkkinä siis että panosta mahdollisimman paljon ulkoiseen ehostukseen niin että tunnet olisi itsevarmaksi ja kauniiksi :)
Osaan meikata, olenhan kosmetologi ;) mutta aina tietysti varaa parantaa ja myönnettäköön että harvemmin sitä tulee käytyä juuri missään mihin olisi tarvetta laittautua ja kaupassa käynnitkin on menneet koronan myötä sellaisiksi ettei väliä onko laittautunut vai ei. Olen kyllä kiinnostunut ulkonäköni hoitamisesta, tyylistä yms. mutta en tiedä miten paljon se välittyy ulkopuoliselle, joten tuossa kyllä olisi paljonkin petrattavaa. Kiitos kommentistasi!
-ap
Niin kyllä uskon että tällä on todellakin merkitystä sinkkumarkkinoilla että oletko kuinka siistin näköinen/ehostettu ja nykyään ulkonäköä on mahdollista ehostaa niin monella tavalla ihan ilman plastiikkakirurgiaa tai niitä silikoneja :D
Minullahan on haaveena tuo kosmetologin ammatti mutta en itsekään pysty siihen koska minulla kemikaaliherkkyys.. ja herkästi allergisoi...
Olen kuitenkin miettiny että olisiko sitä jotain eko kosmetologi koulutusta jossa ei käytettäisi niin paljon kemikaaleja?
Harmi että et voi tehdä kosmetologin hommia, etkö pystyisi edes vähän tekemään vai onko allergiat niin pahat?
Olen siis henk koht kateellinen kaikille kosmetologeille mun mielestä se on ihana ammatti ja harmittaa että en joskus opiskellut sitä silloin teininä... kemikaaliherkkyys puhjennut vasta nyt aikuisena oltuani homeelle alttiina
Joo, totta mutta haluaisin näyttää enemmän huolitellullta ja raikkaalta, enkä siltä että koko aamu on mennyt laittautumiseen...enkä toisaalta haluaisi käyttää niin paljoa aikaakaan pelkkään ulkonäköön.
Minulla oli haaveena kosmetologiksi käytyäni erikoistua meikkaamiseen, aika paljon kosmetologina olemisesta on kaikkea muuta, kuten jalkojen hoitoa, karvojenpoistoa yms.
Minulla allergiat on niin pahat että en pysty tekemään kosmetologina töitä, koska kädet menee todella pahaan kuntoon ja on siis hygieniariski myös asiakkaalle. Allergioiden vuosi en myöskään voi alkaa kampaajaksi, joka sekin olisi ollut kiinnostava ala.
-ap
Panosta ulkonäköön. Salilla kun teet moninivelliikkeitä, saat muokattua vartalonmallia jonkin verran. Kasvata pitkät hiukset, jollei sulla ole jo.
Jos haluat keskiluokkaisen miehen, niin pyri olemaan hillityn naisellinen ennemmin kuin räväkkä tai erikoinen tyyliltäsi. Älä käytä collareita, leggareita tai muumikaapuja. Tosin suomalaiset miehet vierastavat liian naisellista ja näyttävää tyyliä monesti.
Hoida iho ja hampaat kuntoon.
Sopivan iloiset naiset (ei tyhjännaurajat kuitenkaan) viehättävät miehiä. Miehet tykkäävät naisista, joiden seurassa tulee hyvä ja hyväksytty olo ja jotka arvostavat heitä. Mutta se ei tarkoita, että pitäisi hyväksyä huonoa käytöstä miehiltä, päinvastoin. Miehen kunnioitus herää, jos nainen osaa vetää rajat. Älä siis ole liikkeellä sillä mielellä, että pyrit miellyttämään ja tekemään vaikka mitä, että saat hyväksyntää.
Etikettiä ja käyttäytymistä, sosiaalista kanssakäymistä ym. voi harjoitella ja opetella kirjoista ja Youtube-videoista, jos tuntuu, että olet sosiaalisesti kömpelö, liian ujo, liian räväkkä tms.
Jotain työjuttua olisi kyllä hyvä olla, oletko miettinyt oppisopimuskoulutusta? Ehkä voisit päästä johonkin hommaan sitä kautta. Nuo harrastuksesi ovat kyllä hyviä.
Itse asiassa miehille kelpaa paremmin ruma ja tyhmä nainen kuin ruma ja älykäs. Jälkimmäisen miehet kokevat uhkaksi itselleen.
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/2014091118652319
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2015041519521618
Täällä tulee jotain älyvapaita kommentteja, että ala seksiorjaksi tms. No se ei varmastikaan ole tavoitteesi.
Sinullahan vaikuttaa olevan monia hyviä taitoja ja mielenkiinnon kohteita (ruuanlaitto, ompelu, koirat). Sanoisin, että ole oma itsesi, äläkä lähde mukaan tyhmiin ehdotuksiin. Ystävällisyys, terveelliset elämäntavat, kiinnostuksen kohteet riittävät. Kaikki eivät arvosta orjana olemista ja itsensä muokkaamista toisten mieltymysten mukaisesti. Ennemminkin terve itsetunto ja omannäköinen elämä voivat mahdollistaa sopivan kumppanin löytämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi kuntoon ja helppo seksin saatavuus nostaa osakkeita miesten silmissä.
Painoindeksi on mielestäni jo niin sanotusti kunnossa, on alle 19 uudella laskurilla laskettuna.
-ap
No sitten ei tarvitse kuin vähän vinkata, että pitäisi saada miestä niin asia hoituu. Ei voi olla ongelma. Pitää muistaa, että jos haluu saada on pakko antaa.
En ole seksiseuraa vailla, sitä kyllä varmasti löytyisi eikä sellainen toiminta mielestäni nosta naisen tasoa, päinvastoin.
-ap
Eli vika on siis asenteessa. Miksi et ole seksiseuraa vailla? Kyllä terveellä naisella pitäisi seksihaluja olla. Syötkö e-pillereitä mitkä tappaa himot? Jätä ne pois niin asia korjaantuu itsestään. Kuka mies muka haluaisi naisen joka ei tykkää nussia?
Tiedäthän kun lapsuudessa oli niitä tehtäväkirjoja joissa numeroituja pisteitä viivalla yhdistelemällä toisiinsa tuli kokonaisuudesta lopulta jokin kuva?...niin nyt sulla on jäänyt monta pistettä välistä ;)
-ap
No helpointa on keskittyä oman tasoiseen seuraan. Katselet jotain kallu miehiä niin eiköhän se natsaa jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
No helpointa on keskittyä oman tasoiseen seuraan. Katselet jotain kallu miehiä niin eiköhän se natsaa jossain kohtaa.
Mikä on kallu mies? :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä tulee jotain älyvapaita kommentteja, että ala seksiorjaksi tms. No se ei varmastikaan ole tavoitteesi.
Sinullahan vaikuttaa olevan monia hyviä taitoja ja mielenkiinnon kohteita (ruuanlaitto, ompelu, koirat). Sanoisin, että ole oma itsesi, äläkä lähde mukaan tyhmiin ehdotuksiin. Ystävällisyys, terveelliset elämäntavat, kiinnostuksen kohteet riittävät. Kaikki eivät arvosta orjana olemista ja itsensä muokkaamista toisten mieltymysten mukaisesti. Ennemminkin terve itsetunto ja omannäköinen elämä voivat mahdollistaa sopivan kumppanin löytämisen.
Eikö ihmisellä pidä olla työpaikka?
Jos ap haluaa työttömän miehen, niitä on pilvin pimein.
Huolitko ap RUMAN TYÖTTÖMÄN MIEHEN, jolla on kaksi kissaa ja joka tykkää pelata tietokonepelejä.
-ap