Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, ketokaa miten rumempi (tyhmä) nainen voisi parantaa asemaansa?

Vierailija
16.09.2021 |

Rumemmalla tarkoitan naista joka ei ole mitenkään erityisen kaunis kasvoiltaan.
Ei ole vartaloltaan erityisen hyvin muodostunut (eli ei mikään tiimalasi, pienet rinnat, ja normaali peppu sekä painoindeksi)

Ja toivon että vinkit voisivat olla sellaisia realistisia, eikä mitään "mene ja ota silarit ja tee samalla kaikki muutkin kauneusleikkaukset mitä sulle voidaan tehdä" XD

Saa myös antaa vinkkejä miten voisi kehittää itseänsä ihmisenä parempaan suuntaan, nyt olen työtön peruskoulun käynyt ja ammattitutkinnoltani kosmetologi, jolle ala ei sovi allergioiden vuoksi...totuus on se että olen liian tyhmä kouluttautumaan ylemmälle tasolle, enkä esimerkiksi päässyt aikoinaan lukioon.

Kommentit (460)

Vierailija
361/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkettaisiinko vielä hetiki peppu linjalla, kun täällä on monesti mainittu hyvä/treenattu sellainen next levelille pääsyn kriteerinä ja erityisesti pienirintaisten naisten pelastuksena..niin voisitteko ystävällisesti ihan vaikka kuvalla kertoa millaisella takamuksella saa arvosanaksi "hyvä" ja pääsee next levelille? Kiitos!

Jos meinaat noin paljon panostaa unohtaisin kokonaan miehet ja rupeaisin sugarbeibiksi.

Eipäs kun olisi vain kiinnostanut tietää miten tavallinen eroaa hyvästä...että paljonko olisi matkaa tai olisiko itsellä mitään mahkuja saavuttaa se hyvä peppu. Luulisi että miehet innoissaan auttaisivat tämän asian kanssa ;)

Vierailija
362/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikävä kyllä pysty näkemään asiaa ihan noin naiivisti, että toiselle naiselle tehdyt lapset tarkottaisivat sitä että pääsin itse helpolla, vaan juuri tuo on se joka aiheuttaa vaille jäämisen kokemuksen. Olisi yksinkertaisesti kaikin puolin paras ratkaisu jos miehellä ei olisi lapsia entuudestaan.

Olen varma siitä ettei mieleni muutu lapsien teon suhteen ja siksi olisi painajaismaista huomata olevansa parisuhteessa miehen kanssa, jolla olisi lapsihaaveita. Mieshän ainakin periaatteessa voi tulla isäksi todella vanhanakin, joskaan riskitöntä se ei ole mutta naisen kohdalla äidiksi tuleminen ei ole mahdollista loputtomiin ja siinä suhteessa missä mahdollisuudet laskee riskit kasvaa..Ikäisekseni olisin jo todella vanha ensisynnyttäjä ja koska nyt ei ole vakaata parisuhdetta ja vakaaksi suhteen voisi mahdollisesti arvioida keskimäärin kolmen vuoden yhteisesti vietetyn ajan jälkeen, jolloin olisinkin viittä vaille 40!...ilman vakituista työtäkin vielä.

-ap

Kuten jo aiemmin sanoin, siinä ei ole mitään vikaa vaikka et haluaisi "lapsellista" miestä. Tuo on sinun elämäsi ja itse määrittelet mitä haluat ja mitä et. Tottakai jokainen rajaus vastaavasti rajaa potentiaalien kumppanien joukkoa mutta tässäkään ei ole mitään uutta.

Minä olen ukkomies mutta jos olisin sinkku ja etsisin parisuhdetta, minulle olisi erittäin tärkeää että lapseni olisivat kumppanilleni täysin OK asia. Jos ei olisi, se olisi minulle jo yksistään este suhteen muodostamiselle. Mutta tämäkin on vain minun kantani asiaan.

Täysin ymmärrettävää ja mielestäni ainoa oikea suhtautumistapa vanhempana asiaan. Kuulostat erinomaiselta isältä. Kannatan vahvasti ydinperhettä joten siksikään en haluaisi mukaan mihinkään uusioperheen kuvioihin, vaikka harmillisen yleistähän se on nykyään.

Ja voihan olla että toimisinkin käytännössä toisin...jos vaikka rakastuisin päätäpahkaa mieheen jolla on muksuja ja asiat lutviutuisivat ihan eri tavalla, kuin miten on ajatellut. En esimerkiksi ole mikään lapsivihaaja, tulen itseasiassa lasten kanssa oikeastaan yleensä hyvin juttuun :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tyhmä ja ruma läski mies.

Vierailija
364/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovat tietävät oikean vastauksen https://www.jw.org/fi/kirjasto/lehdet/wp20130901/jumala-rakastaa-iloist…

Jumala rakastaa iloista antajaa, samoin miehet.

Tässä on kaksi viisautta.

1) Älä siis pihtaa

2) aina hymyillä ystävällisesti.

Vierailija
365/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ruma nainen ja panostan ruoanlaittoon, kodinhoitoon ja seksielämään. Onnekseni olen rento jees-persoona luonteeltani niin olen helppoa ja kivaa seuraa muutenkin. Oon päässyt naamastani huolimatta ihan naimisiinkin. Paras puoleni on takapuoli. Pitää pelata niillä korteilla mitkä on saanut!

Vierailija
366/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaikuta tyhmältä, ennemminkin paljon fiksummalta kuin useimmat vauvapalstailijat. Kouluttamattomuus ei ole sama asia kuin tyhmyys!

Normaalipainoinen tavallisen näköinen nainen on ulkoisilta ominaisuuksiltaan aivan hyvä kumppani, pitää vain löytää juuri sinulle sopiva mies. Ei ne miehetkään keskimäärin kovin kummoisen näköisiä ole, eikä kaikki odota saavansa sitä tiimalasivartaloista naista joka kääntää kaikkien päät. Korosta kroppasi hyviä puolia pukeutumisella ja ole itsevarma. Itsevarmuus on paljon kauniimpaa kuin se "täydellinen" naama ja tiimalasikroppa.

Meikit on myös keksitty, miehet ei tajuakaan miten suuri osa naisten "kauneudesta" onkin peräisin meikeistä.

Oi kiitos, olipa kivasti sanottu :) Harvoin sitä saa kuulla olevansa fiksumpi kuin useimmat vauvapalstailijat :D Kouluttamattomuus kuitenkin on auttamattomasti tyhmää joskaan joo...ei tyhmyydestä aina johtuvaa.

Tiedostan että on olemassa varmasti älyltään heikko osaisempiakin ihmisiä kuin minä, mutta näkisin asian niin etei äly ole vahvuutenikaan ja sehän on ominaisuus jota ei voi pahemmin muuttaa.

Meikkaamisesta on etua vain ensivaikutelman antamisessa, sitten jos näyttää kovin eriltä ilman niin se pettymys siitä ettei toinen todellisuudessa ollutkaan miltä näytti siirtyy ja luo paineita myös meikatulle, koska pitää paljastaa todelliset kasvonsa kuitenkin myöhemmin. Eli en lähtisi muuttamaan meikillä liikaa omia piirteitä.

-ap

Meikkaaminen ei ole fuulaamista. Homma menee niin että se toki vaikuttaa ensivaikutelmaan mutta vaikka meikit poistaisi myöhemmin, jo syntynyt ensivaikutelma ohjaa edelleen tuon toisen ihmisen suhtautumista sinuun ja sitä miten hän näkee sinut.  Vähän sama juttu kuin se että jos kaksi ihmistä päätyy jommankumman makuuhuoneeseen, on turha ujostella riisumista sillä ei se toinen enää siinä seksinhalussaan edes näe vastapuolensa vartalon mahdollisiä "virheitä" (kunhan niitä ei mene itse mainostamaan aktiivisesti).

Mielenkiintoista...toimiikohan tuo todellakin näkemyksesi mukaisesti? Silloinhan ensivaikutelman antamisella olisi huomattavasti suurempi merkitys, kun mitä olen koskaan kuvitellut. Jos se todellakin kantaa noin pitkälle sen jälkeenkin kun realiteetit on havaittu, ikäänkuin oman mielen luoma haavekuva jatkuisi todellisena. Tästä olisi kiinnostavaa tietää tai kuulla enemmänkin.

Ovatkohan jotkut toiset ihmiset altiimpia tälle ilmiölle kuin toiset? Esimerkiksi tuo makuuhuoneeseen päättyvä tilanne ei välttämättä tunnu kaikilla menevän kuvailujesi mukaisesti, vaan jotkut ihan aidosti ovat kuvailleet pettymystään siinä kohtaa kun vaatteet ovat vähentyneet eikä se vastapuoli olekaan vastannut niitä mielikuvia jotka vielä vaatteet päällä on ollut.

-ap

Vierailija
367/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä ketju, ikäviä miehiä. Aloittaja voisi lähteä ketjusta ja kääntää selkänsä näin sovinistisille ja naista esineellistäville kommentoijille.

Oikeassa elämässä ulkonäkö on sivuasia. Vaikuttaa siltä että aloittaja on ujo ja estynyt. Missä voisi turvallisesti tutustua muihin ihmisiin? Pitää osata vältellä paskiaisia hyväksikäyttäjiä.

Ei minua haittaa, mitä useampi mies sanoo mielipiteensä sitä paremi ja todenmukaisempi otanta asiaan.

Olen eri mieltä siinä ettei oikeassa elämässä ulkonäöllä olisi mitään väliä...jos asia olisi näin, niin tuskin erottaisimme toisiamme toisistaan ja olisimme joko kykenemättömiä havaitsemaan toistemme ulkonäöllisiä eroavaisuuksia tai vastaavasti olisimme kaikki tismalleen saman näköisiä :)

Mutta joo, ehkäpä sivuasiana tarkoitit sitä ettei se ole niin tärkeä seikka lopulta ja ehkei se olekaan. Mutta en vain pääse eroon siitä ajatuksesta etteikö sillä olisi isokin merkitys aluksi, varsinkin sen suhteen oletko miehisen katseen kautta kiinnostava vai et.

Mielestäni olen aika hyvä tunnistamaan paskiaiset ja hyväksikäyttäjät, mutta sitten taas en välttämättä ole erityisen hyvä valitsemaan ihmisiä sen mukaan jotka olisivat hyväksi itselleni. Mutta siihen kai liittyy omat henkiset vajavaisuudet ja tarve hakeutua sellaisten ihmisluonteiden kanssa tekemisiin jotka ruokkivat niitä puoli itsessä, joihin on addiktoitunut ja joita kokee tarvitsevansa, vaikkakin ne olisivat haitallisia toimintamalleja.

-ap

Vierailija
368/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen ruma nainen ja panostan ruoanlaittoon, kodinhoitoon ja seksielämään. Onnekseni olen rento jees-persoona luonteeltani niin olen helppoa ja kivaa seuraa muutenkin. Oon päässyt naamastani huolimatta ihan naimisiinkin. Paras puoleni on takapuoli. Pitää pelata niillä korteilla mitkä on saanut!

Ihana kommentti :D Yleensä rennoille ja hyväntuulisille naisille riittää ottajia, joten ei huono. Harmi etten itse ole luonteeltani jees-persoona. Varmasti takapuolesi on tehnyt mieheesi lähtemättömän ensivaikutelman!

-ap

Vierailija
369/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaikuta tyhmältä, ennemminkin paljon fiksummalta kuin useimmat vauvapalstailijat. Kouluttamattomuus ei ole sama asia kuin tyhmyys!

Normaalipainoinen tavallisen näköinen nainen on ulkoisilta ominaisuuksiltaan aivan hyvä kumppani, pitää vain löytää juuri sinulle sopiva mies. Ei ne miehetkään keskimäärin kovin kummoisen näköisiä ole, eikä kaikki odota saavansa sitä tiimalasivartaloista naista joka kääntää kaikkien päät. Korosta kroppasi hyviä puolia pukeutumisella ja ole itsevarma. Itsevarmuus on paljon kauniimpaa kuin se "täydellinen" naama ja tiimalasikroppa.

Meikit on myös keksitty, miehet ei tajuakaan miten suuri osa naisten "kauneudesta" onkin peräisin meikeistä.

Oi kiitos, olipa kivasti sanottu :) Harvoin sitä saa kuulla olevansa fiksumpi kuin useimmat vauvapalstailijat :D Kouluttamattomuus kuitenkin on auttamattomasti tyhmää joskaan joo...ei tyhmyydestä aina johtuvaa.

Tiedostan että on olemassa varmasti älyltään heikko osaisempiakin ihmisiä kuin minä, mutta näkisin asian niin etei äly ole vahvuutenikaan ja sehän on ominaisuus jota ei voi pahemmin muuttaa.

Meikkaamisesta on etua vain ensivaikutelman antamisessa, sitten jos näyttää kovin eriltä ilman niin se pettymys siitä ettei toinen todellisuudessa ollutkaan miltä näytti siirtyy ja luo paineita myös meikatulle, koska pitää paljastaa todelliset kasvonsa kuitenkin myöhemmin. Eli en lähtisi muuttamaan meikillä liikaa omia piirteitä.

-ap

Meikkaaminen ei ole fuulaamista. Homma menee niin että se toki vaikuttaa ensivaikutelmaan mutta vaikka meikit poistaisi myöhemmin, jo syntynyt ensivaikutelma ohjaa edelleen tuon toisen ihmisen suhtautumista sinuun ja sitä miten hän näkee sinut.  Vähän sama juttu kuin se että jos kaksi ihmistä päätyy jommankumman makuuhuoneeseen, on turha ujostella riisumista sillä ei se toinen enää siinä seksinhalussaan edes näe vastapuolensa vartalon mahdollisiä "virheitä" (kunhan niitä ei mene itse mainostamaan aktiivisesti).

Mielenkiintoista...toimiikohan tuo todellakin näkemyksesi mukaisesti? Silloinhan ensivaikutelman antamisella olisi huomattavasti suurempi merkitys, kun mitä olen koskaan kuvitellut. Jos se todellakin kantaa noin pitkälle sen jälkeenkin kun realiteetit on havaittu, ikäänkuin oman mielen luoma haavekuva jatkuisi todellisena. Tästä olisi kiinnostavaa tietää tai kuulla enemmänkin.

Ovatkohan jotkut toiset ihmiset altiimpia tälle ilmiölle kuin toiset? Esimerkiksi tuo makuuhuoneeseen päättyvä tilanne ei välttämättä tunnu kaikilla menevän kuvailujesi mukaisesti, vaan jotkut ihan aidosti ovat kuvailleet pettymystään siinä kohtaa kun vaatteet ovat vähentyneet eikä se vastapuoli olekaan vastannut niitä mielikuvia jotka vielä vaatteet päällä on ollut.

-ap

Ensivaikutelmalla on ihan oikeasti todella iso merkitys niin työhaastettelussa, pariutumisessa, harrastustoiminnassa kuin vaikkapa politiikassakin. Ensivaikutelman perusteella syntynyttä (pitkälti alitajuista) mielikuvaa on ihan oikeasti hyvin vaikea enää muuttaa koska tuo toinen ihminen katsoo ja tulkitsee asioita aina sen ensivaikutelman perusteella syntyneen mielikuvafiltterin läpi. Ajatelkaapa vaikkapa kuvitteelosta poliitikkoa josta tulee jostain syystä (syystä tai syyttään) vaikutelma valehtelemisesta: vaikka tuo henkilö tekisi mitä, tilannetta on todella vaikea korjata ja hän on aina alikynnessä monessa tilanteessa.

En minäkään pidä tuosta asiasta että ensivaikutelma ohjaa asioita noin voimakkaasti mutta en pysty muuttamaan sitä. Pakko elää asian kanssa.

Makuuhuoneesta sen verran että jos naiseksi oletettu hameasuinen henkilö osoittautuukin mieheksi niin sitten ymmärrän pettymyksen (tai toisinpäin). Mutta muuten tuntuu omituiselta

Vierailija
370/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkettaisiinko vielä hetiki peppu linjalla, kun täällä on monesti mainittu hyvä/treenattu sellainen next levelille pääsyn kriteerinä ja erityisesti pienirintaisten naisten pelastuksena..niin voisitteko ystävällisesti ihan vaikka kuvalla kertoa millaisella takamuksella saa arvosanaksi "hyvä" ja pääsee next levelille? Kiitos!

Jos meinaat noin paljon panostaa unohtaisin kokonaan miehet ja rupeaisin sugarbeibiksi.

Eipäs kun olisi vain kiinnostanut tietää miten tavallinen eroaa hyvästä...että paljonko olisi matkaa tai olisiko itsellä mitään mahkuja saavuttaa se hyvä peppu. Luulisi että miehet innoissaan auttaisivat tämän asian kanssa ;)

Enkuksi asiaa siitä mikä tekee pepusta "hyvän":

https://betterbuttchallenge.com/what-is-the-ideal-butt/

Hyvä peppu voisi olla esimerkiksi tällainen:

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse1.mm.bin…

mutta jo tämäkin riittää:

Vierailija
371/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi kuntoon ja helppo seksin saatavuus nostaa osakkeita miesten silmissä.

Miehenä allekirjoitan nämä. Perusasioita, jotka nykypäivänä ovat valitettavan harvalla naisella hallussa.

Olen parisuhteessa oleva nainen ja en nyt ihan ymmärrä mitä tällä "helpolla seksillä" tarkoitetaan?! Tämä on nyt toistunut monen eri miehen  vinkkinä tässäkin keskustelussa sellaisena asiana jossa nainen voisi parantaa ja jos ymmärsin oikein parisuhteessa olevilla miehillä on joku yleinen ongelma siitä että nainen ei anna riittävän usein. Kysynkin nyt että kuinka usein ja millaista seksiä tässä oikein tarkoitetaan jos nainen ei ole lähtökohtaisesti kiinnostunut olemaan mukana?!

Omassa parisuhteessa ei tällaista ole koskaan ollut, mutta toisaalt ehkei kumpikaan ole seksuaalisesti huipuaktiivinen. Ei siis ole mitään sellaista että pitäisi saada useita kertoja viikossa tai mitään hirveää jyystöä tai muuta vastaavaa.

Kiltti joku...vastaa tähän!

Niin miehet, kertokaa. Mitä tarkoitatte helpolla seksillä? Itse kertoja vai sitä miten nopeasti ensikerta koittaa?

Vierailija
372/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemalla posliini :)

Tässä vastauksen 322 antaja, tuohon vastauksen 323 kommenttiin ei ole mitään syytä. Kyllä aikuinen mies (jollaisen epäilemättä haluat) ymmärtää että nainen on paras nk naturel eikä alapäätä tarvitse ajella.

...kröhöm...mutta entäpäs jos on? Onko karvattomuus isokin miinus aikuiselle miehelle?

-ap

Ei, vaan enemmänkin kiva yllätys jos on ajeltu...

Vierailija
373/460 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hoikka

Pukeudu naisellisesti, pidä huolta itsestäsi, Opettele meikkaamaan hyvin

Unohda feminismi ja kaikki voimaantumispaska

Ole hyvä ja innokas suihinottaja

Älä kieltäydy anaalista

Maksa kaikki omat kulusi

Ole kiinnostunut ja näytä se

Palvo miestä ja naura hänen jutuilleen

Justiinat alapeukuttavat tosiasioita joilla on oikeasti merkitystä. 😂

Juurikin näin. Pieni vinkki naisille. Tehkää juuri päinvastoin mitä täällä pääasiassa neuvotaan, niin olette miesten suosiossa. 

Alkoi kiinnostaa. Kerro vielä, mitä mies tarjoaa naiselle? Ja tiedätkö millä on oikeasti merkitystä?

Vierailija
374/460 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Ensivaikutelmalla on ihan oikeasti todella iso merkitys niin työhaastettelussa, pariutumisessa, harrastustoiminnassa kuin vaikkapa politiikassakin. Ensivaikutelman perusteella syntynyttä (pitkälti alitajuista) mielikuvaa on ihan oikeasti hyvin vaikea enää muuttaa koska tuo toinen ihminen katsoo ja tulkitsee asioita aina sen ensivaikutelman perusteella syntyneen mielikuvafiltterin läpi. Ajatelkaapa vaikkapa kuvitteelosta poliitikkoa josta tulee jostain syystä (syystä tai syyttään) vaikutelma valehtelemisesta: vaikka tuo henkilö tekisi mitä, tilannetta on todella vaikea korjata ja hän on aina alikynnessä monessa tilanteessa.

En minäkään pidä tuosta asiasta että ensivaikutelma ohjaa asioita noin voimakkaasti mutta en pysty muuttamaan sitä. Pakko elää asian kanssa.

Makuuhuoneesta sen verran että jos naiseksi oletettu hameasuinen henkilö osoittautuukin mieheksi niin sitten ymmärrän pettymyksen (tai toisinpäin). Mutta muuten tuntuu omituiselta

Kiitän, sillä kommenttisi ansiosta aion alkaa panostamaan hieman enemmän hyvän ensivaikutelman antamiseen, olen toki aikaisemminkin ymmärtänyt kiinnittää asiaan huomiota mutta olen myös ajatellut että liian siloteltua ja teennäistä vaikutelmaa ei tulisi antaa, mutta nyt näen asian hieman toisin ja siksi pyrin jatkossa vaikuttamaan siihen enemmän.

-ap

Vierailija
375/460 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkuksi asiaa siitä mikä tekee pepusta "hyvän":

https://betterbuttchallenge.com/what-is-the-ideal-butt/

Hyvä peppu voisi olla esimerkiksi tällainen:

mutta jo tämäkin riittää:

Jahaa...ja peppukeskustelu käy edelleen kuumana :D Tuo jäkimmäisessä kuvassa oleva voisi olla jokseenkin samaa tasoa oman takamukseni kanssa, omani on ehkä hieman leveämpi alhaalta ja ylhäältä kapeampi...siis vyötäröltä.

-ap

Vierailija
376/460 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaikuta tyhmältä vaan kiinnostuksen kohteesi ovat muualla kuin akatemiassa. Tämä on jännä kun ajatellaan, että kun käy vain amiksen on jotenkin tyhmä. Ihme meritokratiaa.

Suomessa tosiaan ylioppilaaksi tuleminen on huomattavan isona pidetty saavutus, amikset ei juhli samaan malliin, ei paina mitään lakkeja päähänsä tai heidän äideille ostella mitään lyyraa. Sitten ylioppilaat vappuna kulkee ne lakit päässään kun on työväenjuhla. VMP!

Vierailija
377/460 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy, hyväntuulisuus ja kiva luonne ovat erittäin puoleensavetäviä. Niiden perusteella muutoin ehkä keskinkertaisen ulkonäön ihminen nostaa viehättävyyttään paljon.

Tympeäluonteinen ja naama rutussa kulkeva kaunotar menettää viehättävyytensä saman tien. Hetken seuraksi tällainen kelpaa mutta suhteeseen ei.

Kroppa kuulostaa olevan kunnossa, hymy vielä huulille. Taatusti on vientiä.

Ja väärinymmärtäjille jo valmiiksi ei, en tarkoita mitään hihittelyä tai tyhjän kikattelua. Kiva, huumorintajuinen ja valoisa luonne on aivan eri asia.

M

378/460 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajusti yleistäen ja en välttämättä allekirjoita kaikki mielipiteitä tässä:

- tyhmempi nainen pärjää tod näk selvästi paremmin kuin tyhmä mies

- edelleen naista pidetään kodin hengettärenä ja miestä leivän tuojana, niin naisen tyhmyys ei haittaa yhtä pahasti kuin miehen

- usein parisuhteessa nainen etsii minimissään tasoistaan miestä, niin pieni tyhmyys auttaa jälleen asiassa

- useimmat miehet tykkäävät enemmän luonnollisesta naisesta sellaisena kuin hän on, kuin epäluonnollisen leikellystä

- ei läheskään kaikki miehet etsi tiimalasia, kaikille vartalotyypeille löytyy tykkääjänsä

- työttömyyttä ei mielletä naiselle yhtään niin pahaksi asiaksi kuin miehelle

Sitten ap:hen itseensä:

- en usko, että olet oikeasti tyhmä, koska sen analyysin tekeminen edellyttää älykkyyttä. Lukioon pääseminen / pääsemättömyys ei kuvasta älykkyyttä kovinkaan tehokkaasti, enemmänkin silloisia olosuhteita ja opiskelumotivaatiota

- nykyisellään jatko-opinnot eivät edellytä lukio-opintoja, vaan reittejä on useita

- kuulostat jo nyt erinomaiselta naiselta ja itsensä kehittäminen on suorastaan upeaa

- jos kosmetologina et pysty toimimaan, mites alan hyödytäminen? Että olisit myyjä myymässä tuotteita kosmetologeille? Edustaja/konsultentti kaupassa? Asiakaspalvelussa kosmetelogian webbikaupassa

Ja sitten vinkkejä ap:lle:

- hymy huulille, positiviisuus on iso plussa

- kasvata pitkät hiukset, jos ne on kasvaakseen. Vältä voimakkaita käsittelyjä, hiuksista tulee epäluonnolliset

- hankin joku harrastus / intohimo, sillä pystyy kompensoimaan muita mahdollisia puutteita

- älä murehdi vartalotyypistäsi, se on mitä on. Luen itse rivien välistä sporttisen naisen, se on iso plussa

- ei tupakointia, ei alkoa isossa määrin, ei varsinkaan nuuskaa, ei huumeita

- vältä lävistyksiä, ne eivät ainakaan kasvata älykkyyden arvelua

- ole avoin, sekin on naiselle plussaa

- jos lukio kiinnostaa, aikuislukio on hyvä mahdollisuus

- hanki taitoja joista voi olla hyötyä jos päätät lisäkouluttautumisesta esim: hyvä englannin osaaminen on hyvä juttu, digitaidot on hyvä juttu,  opettele hyvä omakohtaisen talouden hallinta (lue esim Rikas Isä Köyhä Isä)

- sivistä itseäsi esim: yleiset tiedot politiikasta, maailman tilanteesta, käytä kirjastoa

- veikkaan, että noudatat jo terveellisiä elämäntapoja, mutta jos et niin senkin opettelu on hyödyksi. Tervellinen ruokavalio myös

- jos et osaa jo laittaa terveellistä ruokaa, nyt on mahdollisuus opetella

- ulkoile, kun se on nyt helposti mahdollista. Jos ei yksin huvita niin kaverin kanssa. Jos kaveri ei lähde niin lainaa vaikka koiraa, siitä saa pluspisteitä

- hyödynnä osaamistasi esim blogin, vblogin, oman kanavan, kaverien kanssa pidettävän kanavan kautta

Vierailija
379/460 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on kertonut itsestään rehellisesti, niin ei miehen saaminen ole isoin ongelma, vaan miehen pitäminen.

Ulkonäöllä pitäisi erottua helposti edukseen useimpien samanikäisten miesten silmissä.

Ongelmama on se että ap:lla ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin se naisellisuus. Töihin ap ei ole menossa, ja kaikki ikävät velvolisuudet jäisivät miehelle koska perinteisyys. Perinteisiä naisten töitähän olisivat vaikka lehmien lypseminen tai navetan siivoaminen kun mies käy perinteisissä miehen palkkatöissä. Jotenkin veikkaan ettei perinteinen maatilan miehen vaimon rooli kävisi, vaan pitäisi olla kaupunki ja jotain kivaa sisustuspuuhastelua.

Ap voi toki parantaa ulkonäköään, mikä on aina eduksi. Mutta noilla sepkseillä käy niin että miehet haluavat entistä kovemmin seksiä, mutta kun ovat aikansa jyystäneet innoissaan menemään, elämänkumppaniksi valikoituu ahkerampi ja mielenkiintoisempi nainen.

Vierailija
380/460 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on kertonut itsestään rehellisesti, niin ei miehen saaminen ole isoin ongelma, vaan miehen pitäminen.

Ulkonäöllä pitäisi erottua helposti edukseen useimpien samanikäisten miesten silmissä.

Ongelmama on se että ap:lla ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin se naisellisuus. Töihin ap ei ole menossa, ja kaikki ikävät velvolisuudet jäisivät miehelle koska perinteisyys. Perinteisiä naisten töitähän olisivat vaikka lehmien lypseminen tai navetan siivoaminen kun mies käy perinteisissä miehen palkkatöissä. Jotenkin veikkaan ettei perinteinen maatilan miehen vaimon rooli kävisi, vaan pitäisi olla kaupunki ja jotain kivaa sisustuspuuhastelua.

Ap voi toki parantaa ulkonäköään, mikä on aina eduksi. Mutta noilla sepkseillä käy niin että miehet haluavat entistä kovemmin seksiä, mutta kun ovat aikansa jyystäneet innoissaan menemään, elämänkumppaniksi valikoituu ahkerampi ja mielenkiintoisempi nainen.

Samaa mieltä.

En kiistä ollenkaan palstakirjoituksia siitä että naisen ulkonäkö, hauskuus ja seksitaidot ratkaisevat paljon enemmän kuin tämän ammatti, koulutus tai tulot.

Mutta yleensä noissa keskusteluissa oletetaan että nainen tekee jotain työkseen. Kun ei aiota tehdä mitään, niin kyllä se alkaa rajaamaan miesehdokkaita. Ja jos haetaan jonkun perinteisyyden varjolla ahkeraa miestä joka tekee, saa kompensoida melkoisesti ennen kuin kukaan normimies tuollaiseen kuvioon lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi