Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, ketokaa miten rumempi (tyhmä) nainen voisi parantaa asemaansa?

Vierailija
16.09.2021 |

Rumemmalla tarkoitan naista joka ei ole mitenkään erityisen kaunis kasvoiltaan.
Ei ole vartaloltaan erityisen hyvin muodostunut (eli ei mikään tiimalasi, pienet rinnat, ja normaali peppu sekä painoindeksi)

Ja toivon että vinkit voisivat olla sellaisia realistisia, eikä mitään "mene ja ota silarit ja tee samalla kaikki muutkin kauneusleikkaukset mitä sulle voidaan tehdä" XD

Saa myös antaa vinkkejä miten voisi kehittää itseänsä ihmisenä parempaan suuntaan, nyt olen työtön peruskoulun käynyt ja ammattitutkinnoltani kosmetologi, jolle ala ei sovi allergioiden vuoksi...totuus on se että olen liian tyhmä kouluttautumaan ylemmälle tasolle, enkä esimerkiksi päässyt aikoinaan lukioon.

Kommentit (460)

Vierailija
341/460 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi kuntoon ja helppo seksin saatavuus nostaa osakkeita miesten silmissä.

Miehenä allekirjoitan nämä. Perusasioita, jotka nykypäivänä ovat valitettavan harvalla naisella hallussa.

Olen parisuhteessa oleva nainen ja en nyt ihan ymmärrä mitä tällä "helpolla seksillä" tarkoitetaan?! Tämä on nyt toistunut monen eri miehen  vinkkinä tässäkin keskustelussa sellaisena asiana jossa nainen voisi parantaa ja jos ymmärsin oikein parisuhteessa olevilla miehillä on joku yleinen ongelma siitä että nainen ei anna riittävän usein. Kysynkin nyt että kuinka usein ja millaista seksiä tässä oikein tarkoitetaan jos nainen ei ole lähtökohtaisesti kiinnostunut olemaan mukana?!

Omassa parisuhteessa ei tällaista ole koskaan ollut, mutta toisaalt ehkei kumpikaan ole seksuaalisesti huipuaktiivinen. Ei siis ole mitään sellaista että pitäisi saada useita kertoja viikossa tai mitään hirveää jyystöä tai muuta vastaavaa.

Kiltti joku...vastaa tähän!

Vierailija
342/460 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ihan kiva ihminen ja varmaan ihan nättikin. Valokuvamalli ei tartte olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/460 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemalla posliini :)

Tässä vastauksen 322 antaja, tuohon vastauksen 323 kommenttiin ei ole mitään syytä. Kyllä aikuinen mies (jollaisen epäilemättä haluat) ymmärtää että nainen on paras nk naturel eikä alapäätä tarvitse ajella.

...kröhöm...mutta entäpäs jos on? Onko karvattomuus isokin miinus aikuiselle miehelle?

-ap

Sanoisin että on yhdentekevää useimmille karvoilla tai ilman. Korvienväli tärkeämpää.

Vierailija
344/460 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon miehiä palstalla (nyt 343).

Vierailija
345/460 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noin epävarmaa ja rumaluonteista kukaan halua

Okei, haluatko vähän avata tätä kommenttiasi? Eli perusteluja jos löytyy, olisin kiitollinen.

-ap

Ei mitään perusteluja tarvita, ihan itse sen kirjoitit aloituksessasi. Tyhmä tosiaankin olet kun et itse tajua.

Vierailija
346/460 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noin epävarmaa ja rumaluonteista kukaan halua

Okei, haluatko vähän avata tätä kommenttiasi? Eli perusteluja jos löytyy, olisin kiitollinen.

-ap

Ei mitään perusteluja tarvita, ihan itse sen kirjoitit aloituksessasi. Tyhmä tosiaankin olet kun et itse tajua.

Apua, olen hämmentynyt :)...Yritin kai tässä saada aikaan jonkinlaista vuorovaikutusta...siitä voi aina oppia jotain.

En muuten kirjoittanut  olevani rumaluonteinen ja sitä kai lähinnä jäin pohtimaan, että mikä tässä sai sut ajattelemaan musta niin.

-ap

Vierailija
347/460 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä muuten ole ap vastannut kysymykseen mikset ole kouluttautunut uudelle alalle tai etsinyt jotain muuta työtä?

Eikö mikään työ "sovi" aka huvita?

Vain rikkaan miehen kodin hengettärenä toimiminen sopisi?

En varmaan sovi mihinkään työhän tai sitten mikään työ ei sovi minulle.

-ap

Oletko tosissasi selvittänyt eri vaihtoehtoja? Esimerkiksi merkonomiksi pystyt varmasti opiskelemaan kun kerran olet jo opiskellut aiemmin ammattitutkinnon. Työt ovat siistejä sisätöitä toimistossa, vaativuustasoa on laidasta laitaan.

Kiitos kaikille jotka ovat ideoineet minulle työ- tai kouluttautumis mahdollisuuksia. En aio täällä kuitenkaan alkaa käymään läpi miltä osin mikäkin on sopimaton vaihtoehto jne... Liian henkilökohtaista.

-ap

Harmi ettet voi edes anonyymisti kertoa minkä takia työnteko ei kiinnosta, mutta mikään tarjottu idea ei tunnu kiinnostavan. Ei tässä mitään jos olet valmis alkamaan kotiäidiksi joka on arvostettava asia jo itsessäänkin mutta ilmeisesti tämäkään ei ole vaihtoehto. Mieti vielä tuota työhaluttomuuttasi.

Vierailija
348/460 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan ihan kiva ihminen ja varmaan ihan nättikin. Valokuvamalli ei tartte olla.

Aaaw...kiitos <3 Toivon että joku muukin kokisi samoin :)

-ap

Vierailija
349/460 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallitaanko pieni ohis, kun pepun treenaamisesta on täällä puhuttu niin paljon? Jos on jo valmiiksi suht iso peppu molempiin suuntiin, niin paraneeko se siitä treenaamalla? On siis leveähkö lantio ja peppu, joka on aika, hm, erottuva myös sivulta katsoen, muttei semmoinen ihanteellisen pyöreä. Jos nyt alan treenata sitä pyöreämmäksi, niin siitähän tulee vaan vielä isompi. Onko siis tosi iso, mutta pyöreä peppu parempi kuin vähemmän iso, muttei yhtä pyöreä? En ole ylipainoinen, mutta se rasva mitä on ja lihakset eivät ole asettuneet aivan ihanteellisella tavalla.

Vierailija
350/460 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallitaanko pieni ohis, kun pepun treenaamisesta on täällä puhuttu niin paljon? Jos on jo valmiiksi suht iso peppu molempiin suuntiin, niin paraneeko se siitä treenaamalla? On siis leveähkö lantio ja peppu, joka on aika, hm, erottuva myös sivulta katsoen, muttei semmoinen ihanteellisen pyöreä. Jos nyt alan treenata sitä pyöreämmäksi, niin siitähän tulee vaan vielä isompi. Onko siis tosi iso, mutta pyöreä peppu parempi kuin vähemmän iso, muttei yhtä pyöreä? En ole ylipainoinen, mutta se rasva mitä on ja lihakset eivät ole asettuneet aivan ihanteellisella tavalla.

Eihän tuosta ota mitään tolkkua

Vierailija
351/460 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte, on niin hyvä peppu sulla...senhän halusit kuulla? Eiksnii?

Vierailija
352/460 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
353/460 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

Niel...en!

Vierailija
354/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta tyhmältä vaan kiinnostuksen kohteesi ovat muualla kuin akatemiassa. Tämä on jännä kun ajatellaan, että kun käy vain amiksen on jotenkin tyhmä. Ihme meritokratiaa.

Vierailija
355/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoittaa fiksuja kommentteja eikä tosiaankaan vaikuta millään lailla tyhmältä. Kannustaisin höntä pyrkimään opiskelemaan. Voi olla että hän voisi opiskella eläkeyhtiön laskuun koska on työkyvytön nykyiseen ammattiinsa.

Ap, juttele asiasta työvoimatoimistossa. Voisit esim köydä aikuislukiota. Unohda nuo ulkonököasiat.

Siellä aikuislukiossa tutustut miehiin kun opiskelette yhdessä.

Kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija
356/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ketju, ikäviä miehiä. Aloittaja voisi lähteä ketjusta ja kääntää selkänsä näin sovinistisille ja naista esineellistäville kommentoijille.

Oikeassa elämässä ulkonäkö on sivuasia. Vaikuttaa siltä että aloittaja on ujo ja estynyt. Missä voisi turvallisesti tutustua muihin ihmisiin? Pitää osata vältellä paskiaisia hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
357/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaikuta tyhmältä, ennemminkin paljon fiksummalta kuin useimmat vauvapalstailijat. Kouluttamattomuus ei ole sama asia kuin tyhmyys!

Normaalipainoinen tavallisen näköinen nainen on ulkoisilta ominaisuuksiltaan aivan hyvä kumppani, pitää vain löytää juuri sinulle sopiva mies. Ei ne miehetkään keskimäärin kovin kummoisen näköisiä ole, eikä kaikki odota saavansa sitä tiimalasivartaloista naista joka kääntää kaikkien päät. Korosta kroppasi hyviä puolia pukeutumisella ja ole itsevarma. Itsevarmuus on paljon kauniimpaa kuin se "täydellinen" naama ja tiimalasikroppa.

Meikit on myös keksitty, miehet ei tajuakaan miten suuri osa naisten "kauneudesta" onkin peräisin meikeistä.

Oi kiitos, olipa kivasti sanottu :) Harvoin sitä saa kuulla olevansa fiksumpi kuin useimmat vauvapalstailijat :D Kouluttamattomuus kuitenkin on auttamattomasti tyhmää joskaan joo...ei tyhmyydestä aina johtuvaa.

Tiedostan että on olemassa varmasti älyltään heikko osaisempiakin ihmisiä kuin minä, mutta näkisin asian niin etei äly ole vahvuutenikaan ja sehän on ominaisuus jota ei voi pahemmin muuttaa.

Meikkaamisesta on etua vain ensivaikutelman antamisessa, sitten jos näyttää kovin eriltä ilman niin se pettymys siitä ettei toinen todellisuudessa ollutkaan miltä näytti siirtyy ja luo paineita myös meikatulle, koska pitää paljastaa todelliset kasvonsa kuitenkin myöhemmin. Eli en lähtisi muuttamaan meikillä liikaa omia piirteitä.

-ap

Meikkaaminen ei ole fuulaamista. Homma menee niin että se toki vaikuttaa ensivaikutelmaan mutta vaikka meikit poistaisi myöhemmin, jo syntynyt ensivaikutelma ohjaa edelleen tuon toisen ihmisen suhtautumista sinuun ja sitä miten hän näkee sinut.  Vähän sama juttu kuin se että jos kaksi ihmistä päätyy jommankumman makuuhuoneeseen, on turha ujostella riisumista sillä ei se toinen enää siinä seksinhalussaan edes näe vastapuolensa vartalon mahdollisiä "virheitä" (kunhan niitä ei mene itse mainostamaan aktiivisesti).

Vierailija
358/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkettaisiinko vielä hetiki peppu linjalla, kun täällä on monesti mainittu hyvä/treenattu sellainen next levelille pääsyn kriteerinä ja erityisesti pienirintaisten naisten pelastuksena..niin voisitteko ystävällisesti ihan vaikka kuvalla kertoa millaisella takamuksella saa arvosanaksi "hyvä" ja pääsee next levelille? Kiitos!

Vierailija
359/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkettaisiinko vielä hetiki peppu linjalla, kun täällä on monesti mainittu hyvä/treenattu sellainen next levelille pääsyn kriteerinä ja erityisesti pienirintaisten naisten pelastuksena..niin voisitteko ystävällisesti ihan vaikka kuvalla kertoa millaisella takamuksella saa arvosanaksi "hyvä" ja pääsee next levelille? Kiitos!

Jos meinaat noin paljon panostaa unohtaisin kokonaan miehet ja rupeaisin sugarbeibiksi.

Vierailija
360/460 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikävä kyllä pysty näkemään asiaa ihan noin naiivisti, että toiselle naiselle tehdyt lapset tarkottaisivat sitä että pääsin itse helpolla, vaan juuri tuo on se joka aiheuttaa vaille jäämisen kokemuksen. Olisi yksinkertaisesti kaikin puolin paras ratkaisu jos miehellä ei olisi lapsia entuudestaan.

Olen varma siitä ettei mieleni muutu lapsien teon suhteen ja siksi olisi painajaismaista huomata olevansa parisuhteessa miehen kanssa, jolla olisi lapsihaaveita. Mieshän ainakin periaatteessa voi tulla isäksi todella vanhanakin, joskaan riskitöntä se ei ole mutta naisen kohdalla äidiksi tuleminen ei ole mahdollista loputtomiin ja siinä suhteessa missä mahdollisuudet laskee riskit kasvaa..Ikäisekseni olisin jo todella vanha ensisynnyttäjä ja koska nyt ei ole vakaata parisuhdetta ja vakaaksi suhteen voisi mahdollisesti arvioida keskimäärin kolmen vuoden yhteisesti vietetyn ajan jälkeen, jolloin olisinkin viittä vaille 40!...ilman vakituista työtäkin vielä.

-ap

Kuten jo aiemmin sanoin, siinä ei ole mitään vikaa vaikka et haluaisi "lapsellista" miestä. Tuo on sinun elämäsi ja itse määrittelet mitä haluat ja mitä et. Tottakai jokainen rajaus vastaavasti rajaa potentiaalien kumppanien joukkoa mutta tässäkään ei ole mitään uutta.

Minä olen ukkomies mutta jos olisin sinkku ja etsisin parisuhdetta, minulle olisi erittäin tärkeää että lapseni olisivat kumppanilleni täysin OK asia. Jos ei olisi, se olisi minulle jo yksistään este suhteen muodostamiselle. Mutta tämäkin on vain minun kantani asiaan.