Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos miehesi kertoisi 10v yhdessäolon jälkeen, ettei enää halua

Vierailija
30.10.2014 |

sinua seksuaalisesti ollenkaan? Teillä olisi yksi lapsi.

Jos aikasi porattuasi mies suostuisi sanomaan, että kai sille asialle jotain voisi tehdä. Erosta mies ei olisi puhunut.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sitten mm. meikkaan pakonomaisesti joka päivä, ettei mieheni pitäisi mua niin rumana kuin ilman meikkiä. Ap

Vierailija
2/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä meikistä ole kiinni vaan ihan muista asioista. Aloittaja, arvosta itseäsi, olet nainen jolla on halut. Jos mies ei halua niin jätä märehtimään, hanki itsellesi uusi elämä ja mies, ei kannata hukata aikaa tuollaiseen! Kun löytää sopivan kumppanin ei ne halut mihinkään häviä kymmenessä vuodessa, seksi vaan paranee! Koettu on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa.

Vierailija
4/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se miehen haluttomuus enää ole ongelma, vaan se että koen naiseuteni ja seksuaalisuuteni tuhoutuneen. Ap

Vierailija
5/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:20"]Oletko muuttunut  jotenkin? Mulla lopahti halut totaalisesti kun mies lihoi 30 kg lyhyessä ajassa. Seksi on jopa vastenmielistä.
[/quote]
Miksi tämä on ok näinpäin, mutta jos mies sanoo, että seksi ei kiinnosta lihonneen vaimon kanssa, on mies järkyttävä pinnallinen sika?

Vierailija
6/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se vaan haaveilen päivät pitkät vaimokullan pyllystä mmmmm...

Vierailija
7/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
8/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisko kellään neuvoja, miten eteenpäin? Ap

Vierailija
9/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on moukka joka ei ymmärrä ettei kaikkea mitä omassa päässä miettii voi vain päästellä suustaan ulos.

Sinä olet loukkaantunut ja eihän tuollaista voi unohtaa vaikka tilanne olisikin vähän parantunut ja aikaakin kulunut.

Sinun pitää nyt miettiä voitko elää enää tässä suhteessa ja pystytkö miehen kanssa vielä luontevasti nauttimaan seksistäkin vai onko se puoli nyt lopullisesti pilalla. Mieti suhteen hyvät ja huonot puolet ja tee päätös.

Vierailija
10/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
11/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut miehelleni, etten halua enää häntä. Tästä on aikaa neljä vuotta, ja olin masentunut. Nyt tilanne on toinen. Sovittiin silloin, että katselleen muutama vuosi miten tilanne kehityy. Nyt taas tunnen halua miestäni kohtaan, en ole enää väsynyt enkä kaipaa niin paljon omaa tilaa. 

Vierailija
12/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
13/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:12"]

sinua seksuaalisesti ollenkaan? Teillä olisi yksi lapsi. Jos aikasi porattuasi mies suostuisi sanomaan, että kai sille asialle jotain voisi tehdä. Erosta mies ei olisi puhunut.

[/quote]

Mun miehellä oli toinen nainen, vaikka aluksi ei sitä myöntänyt ja halusi vaan erota. Mitä tein? Yritin selvitä, mies pakkasi kamppeensa ja lähti. Ei siinä ollut mitään tekemistä enää.

Olisin voinut tietysti olla synnyttämättä ja imettämättä, kun se kuulemma pilasi hänen ajatuksensa minusta. Minusta tuli äiti ja sellainen ei hänen mielestään ole seksikästä :( No nyt hänellä on 8 vuotta nuorempi tiukka blondi. PItäisiköhän varoittaa tulemasta äidiksi vai antaa kokea sama kohtalo...

Vierailija
14/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on kohta kaksi vuotta. Varmaan ainakin vuoden mies harkitsi ennen kuin kertoi asian noin suoraan. Tavallaan ymmärrän järjellä, että tilanne on muuttunut paremmaksi, mutta aina kun tulee jotain mitä tahansa ongelmia, tuo asia palaa mieleen ja vetää itsetuntoni ihan maahan. En tiedä mitä tehdä. Puhua tästä ei enää miehen kanssa kannata, mies kokee sen vain vanhojen kaiveluna ja hänen syyllistämisenä. Ap

Vierailija
15/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:56"]

En haluaisi olla kenenkään kiviriippana, onhan se niin törkeän selvästi sanottu että ero olisi ainoa ratkaisu, en jäisi mankumaan, olen niin hyvällä itsetunnolla varustettu. Onneksi ei noin ole käynyt, 30v sama mies ja edelleen peitto heiluu mukavasti ja usein!

[/quote]

Minä kyllä näen nimenomaan huonona itsetuntona sen, että vetäisee herneen nenuliin ja rikkoo perheen, kun toinen sanoo "törkeästi" sen mitä ajattelee. Hyvän itsetunnon avulla taas on mahdollista vaikka fiksata suhde kuntoon.

Vierailija
16/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin asiasta miehen kanssa. Niin paljon ja niin monta kertaa, että saataisiin asiaan selvyys ja se ei enää vaivaisi. En ainakaan miettisi asiaa tuntemattomien kanssa vauva-foorumilla.

Vierailija
17/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

Vierailija
18/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JESSSSS! En mäkään halua sitä enää ja aikaa ei ole mennyt ku 8 vuotta. Eroa toivon, mutta mitään muuta syytä ei ole kuin tuo seksin puute. Että vähän tässä pohdituttaa, että lähteekö sitä perhettä sen takia hajottamaan, mutta tuohon ukkoon en enää koske. Toivottavasti löytääkin jonkun toisen.

Vierailija
19/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 14:34"]No ei se miehen haluttomuus enää ole ongelma, vaan se että koen naiseuteni ja seksuaalisuuteni tuhoutuneen. Ap
[/quote]

Kyllä hyvä mies ne korjaa nopeammin kuin ehdit sanoa avioero. Nyt vaan sitä prinssiä etsimään:) Jos nykyinen puoliso on jotakin rikkonut, sano se ääneen ja vaadi korjaamaan rikkomansa. Ei miehet oikeasti mitään vitun idiootteja ole, kyllä ne osaa jälkensä siivota, jos rakastavat ja tahtoa on.

Vierailija
20/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 15:21"]Minä olen sanonut miehelleni, etten halua enää häntä. Tästä on aikaa neljä vuotta, ja olin masentunut. Nyt tilanne on toinen. Sovittiin silloin, että katselleen muutama vuosi miten tilanne kehityy. Nyt taas tunnen halua miestäni kohtaan, en ole enää väsynyt enkä kaipaa niin paljon omaa tilaa. 

[/quote]

Kai olet sitten myös selittänyt miehellesi asiat? Aika ikävästi sanottu, ei tulisi itselleni mieleen sanoa miehelleni mitään tuollaista. Ainakin kävisin juurta jaksaen läpi, mitä olin tarkoittanut ja mistä se olisi johtunut. Mitä, jos miehesi luulee ettet edelleenkään halua häntä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme