Olen aika yksinkertainen ja vähän ylipainoinen. Silti miehet tuntuvat olevan ympärilläni kiinnostuneita minusta.
Olen itsevarma, ystävällinen tyyppi. Minusta on hauskaa vähän flirttailla välillä mutta sopivissa määrin, ei mitään mauttomuuksia mutta mukavaa hymyilyä, joitakin pieniä heittoja välillä jossa vähän haastetaan toista ihmistä ja huomioidaan hyvin aikein. Minusta on hauskaa olla ihmisten kanssa tekemisissä. Olen joissakin asioissa hyvin yksinkertainen, vähän hajamielinen tyyppi, se tekee minusta ehkä helpommin lähestyttävän. Keskustelen mielelläni melkein mistä vain. Osaan sulautua joukossa. Huomaan, että nykyään kun olen oma itseni niin miehet ovat aivan sekaisin lähelläni. Olen nykyään aika kauniskin ja kannan itseni ylpeästi vaikka vähän ylipainoakin vielä on. Miehet nauttivat seurastani, useampi on ihastunut minuun ja saan paljon huomiota. Naisen elämä on hauskaa.
En tiedä mikä se suurin muutos on mitä on tapahtunut, että nyt miehet arvostavat, ovat kiinnostuneita mutta kunnioittavia. Varmaan se, että olen aito oma itseni ja pidän itsestäni mutta en helposti saatavilla kuitenkaan.
Kommentit (6)
Kuulostat kivalta ihmiseltä, olisipa minulla enemmän kaltaisiasi ystäviä!
N35
Jos yksinkertaiselta vielä lohkeaa helposti, siinäpä se selitys sitten onkin. Porukka on jonossa?
Yksinkertaiset pitävät toisista yksinäisistä. Onnea.
Vierailija kirjoitti:
Jos yksinkertaiselta vielä lohkeaa helposti, siinäpä se selitys sitten onkin. Porukka on jonossa?
Jos yksinkertaista miekkosta on haussa, niin varma tunnistusvinkki on aiheiden pyöriminen "antamisen" ja "lohkeamisen" ympärillä. Joku luokkatutkija voisi myös mainita, minne nämä sijoittuvat.
Joka tapauksessa jotkut muut hakevat silloin takkinsa ja katoavat takaovesta...
Nainen joka on hyvä tyyppi ja kauniskin vielä, on varmasti monen miehen mieleen.
Kuulostat kieltämättä ihanalta naiselta.
M41