Pistäisittekö viestin miehelle vai ettekö?
Olen seurustellut rekkaa ajavan miehen kanssa. Tiistaina sain hältä puhelun, että meidän juttu ei tule toimimaan. Osa syy siihen hänen mielestään on hänen työ. On useita viikkoja putkeen poissa kotoa. 
Sanoi, että jos sydämellä miettii niin ottaisi mut heti, mutta jos miettii järjellä niin tämä suhde ei voi toimia.
Puhelun aikana alkoi empiä "Tuntuu, että teen ihan väärän päätöksen", mutta silti päätti että erotaan.
Kertoi puhelussa myös, että on ihastunut minuun ja pitää minusta valtavasti. "Luultavasti teen tässä elämäni suurimman virheen kun jätän sinut". 
Olen tässä nyt muutamanpäivän miettinyt, että pistänkö hälle viestin jossa pyydän häntä miettimään sydämellään. Ei täällä eletä kuin kerran! Minä tiedän mitä haluan, hän ilmeisesti ei. 
Mitä teen? Pistänkö viestiä vaiko en? 
Minä rakastan tuota ukonretalella ylikaiken!
Kommentit (59)
Pistäisin viestin, jossa sanoisin, että hän on minulle tärkeä. Ja että kun hän on maisemissa, haluaisit, että istuisitte oikein pöydän ääreen puhumaan asiasta. (Viikkojen väli tapaamisessa ei voi olla este seurustelulle, jos kumpikin haluaa laittaa itsensä likoon.)
Puhelu loppui siihen kliseiseen lauseeseen "Voidaanhan me silti olla ystäviä, saanhan mä soittaa sulle" (mies siis sanoi näin) 
Lauantaina hän kertoi, että rakastaa minua ja tykkää kuin "Hullu puurosta!". 
Epävarmuus tms on silti kova, kun hän päätyi tällaiseen ratkaisuun. 
Pilaanko mä mahdollisuudet tuohon ystävyyteen, jos mä nyt pistän sille "mieti sydämelläsi" tms viestiä? 
ap -  joka on niin pihalla!
Kiva selitys. Ei halua sua, mutta halusi pehmittää syyn. Jätä taakses.
Johtuu miehellä varmaan pelosta. On miettinyt,mitä sunnuntaina kävi ja pelkää,että joutuu itsekkin kokemaan samaa. Reissuhommissa kun on.
Soita mieluummin ja kerro että haluat hänet silti. Ja taistele!
Te ootte ihania <3 !! 
Mulla on myös sellainen olo, että johtuu miehellä pelosta. Että mä en kestäisi/jaksaisi sitä, että hän on paljon poissa. Totuus on kuitenkin toinen. Tänäpäivänä on puhelimet ja tietokoneet jolla voi pitää yhteyttä.
Ikävähän häntä on kun on poissa. Mutta viestit,puhelut ja tieto siitä että kyllä me nähdään kunhan on ajot ajanut helpottaa sitä. 
Koitan vain miettiä oikeita sanoja, joilla kertoa. Etten ole hyökkäävä.
ap
Itse olen sitä mieltä että jos mies haluaa naisen, ei tuollaiset asiat estä suhdetta. Mutta jos mies on sitä mieltä että ei halua jatkaa suhdetta, ero on helppo verhota tuon työasian taakse. Näin voi olla hyvä ja lempeä naiselle josta kuitenkin pitää; ei tarvitse sanoa ettei halua olla vaan voi sanoa ettei tämä toimisi...
Miksi sinä haluaisit olla "vain" ystävä hänen kanssaan? Kaikki tai ei mitään!
Ristiriitaista viestintää. Kurjaa. Mies kyllä ottaa sinuun yhteyttä, jos haluaa sinut takaisin. Kokemukseni kertoo, että kannattaa nyt vaan hyväksyä miehen päätös ja jatkaa toiseen suuntaan. Miehen pitää ottaa itse yhteyttä, jos haluaakin jatkaa suhdetta uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:04"]
Miksi sinä haluaisit olla "vain" ystävä hänen kanssaan? Kaikki tai ei mitään!
[/quote]
Hitto! Te saatte mut niin 'tsemppaus' fiilikselle! Ihan totta, miksi mä haluan olla 'vain' ystävä hänen kanssaan! 
ap
Minä antaisin olla. Mies on kuitenkin itse sanonut ettei halua jatkaa suhdetta, jos oikeasti hän rakastaisi niin ei olisi laittanut poikki. Hän on kuitenkin kiltti ja muotoili asian näin.
Anna miehen ottaa suhun yhteyttä ja sitten katso tilannetta uudelleen, mutta älä sinä soita tai laita mitään viestiä.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:06"]
Ristiriitaista viestintää. Kurjaa. Mies kyllä ottaa sinuun yhteyttä, jos haluaa sinut takaisin. Kokemukseni kertoo, että kannattaa nyt vaan hyväksyä miehen päätös ja jatkaa toiseen suuntaan. Miehen pitää ottaa itse yhteyttä, jos haluaakin jatkaa suhdetta uudestaan.
[/quote]
Mä haluaisin 'takoa järkeä sen päähän'. Haluaisin että se miettisi sydämellään. Mä en epäile hänen tunteitaan ollenkaan. Itki mulle puhelimessa ja itki mulle lauantaina. 
Järjellä on hyvä miettiä, mutta ei joka asiaa ;) Voiko löytää tosi rakkauden, jos vähät välittää mitä sydänsanoo.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:07"]
Minä antaisin olla. Mies on kuitenkin itse sanonut ettei halua jatkaa suhdetta, jos oikeasti hän rakastaisi niin ei olisi laittanut poikki. Hän on kuitenkin kiltti ja muotoili asian näin.
Anna miehen ottaa suhun yhteyttä ja sitten katso tilannetta uudelleen, mutta älä sinä soita tai laita mitään viestiä.
[/quote]
Mulla on marraskuun puolessa välissä synttärit, sanoi että soittaa viimeistään silloin mulle. 
Odotanko siis sinne asti? Jolloin voin puhelimitse kysellä, että onko päätös ollut hänestä oikea? 
Vaiko onko silloin aikaa mennyt jo sen verran, että on turha rupea enään tunteista puhumaan?
ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:11"]
[/quote]
Mulla on marraskuun puolessa välissä synttärit, sanoi että soittaa viimeistään silloin mulle. 
Odotanko siis sinne asti? Jolloin voin puhelimitse kysellä, että onko päätös ollut hänestä oikea? 
Vaiko onko silloin aikaa mennyt jo sen verran, että on turha rupea enään tunteista puhumaan?
ap
[/quote]
Minusta teidän pitäisi tavata ja keskustella asia läpi vielä kasvokkain. Jos siis jättäminenkin tapahtui puhelimitse?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:11"]
[/quote]
ap
[/quote]
Minusta teidän pitäisi tavata ja keskustella asia läpi vielä kasvokkain. Jos siis jättäminenkin tapahtui puhelimitse?
[/quote]
Kyllä, puhelimitse sillä maanantaina 'jatkoi matkaa' eli siis ajossa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:06"]
[/quote]
Mä haluaisin 'takoa järkeä sen päähän'. Haluaisin että se miettisi sydämellään. Mä en epäile hänen tunteitaan ollenkaan. Itki mulle puhelimessa ja itki mulle lauantaina. 
Järjellä on hyvä miettiä, mutta ei joka asiaa ;) Voiko löytää tosi rakkauden, jos vähät välittää mitä sydänsanoo.
ap
[/quote]
Et kai sinä nyt nainen ole noin sinisilmäinen tai epätoivon valtaama; jos mies todella rakastaisi sinua ja haluaisi olla kanssasi, luuletko että sitä estäisi työ sen enempää kuin Ebola, norsulauma, hirmumyrsky tai välimatkakaan? No ei estäisi, tiedät sen itsekin. Kyllä liiton loppuminen ja se, että joutuu siitä välittämälleen ihmiselle kertomaan itkettää miestäkin, vaan se ei tarkoita ettei halua erota. Se kertoo vain tunne-elämän ja empatian olemassaolosta.
Hienosti on osannut mies puhua mustan valkoiseksi.
Vain elokuvissa tapahtuu niin, että 'jätän sinut vaikka rakastan sinua, koska pelkän että rakkautesi ei kestä pitkiä eroaikoja'. Hitot, ei ihmisimieli niin toimi. Ennemminkin niin, että mies haluaa olla vapaa eikä antaa uskollisuuslupausta pitkien reissujen aikana. Ja itkee, koska tuntee kuitenkin syyllisyyttä.
Miehen perään ei saa itkeä. Ei säälistä synny rakkautta. Jos haluat asian selväksi, ilmoitat, että kaikki tai ei mitään, ystävyys ei riitä. Jos mies edelleen haluaa vain ystävyyttä, älä enää ota yhteyttä. Piste.
Rekkamiehet ne on mestareita tossa naisten kusettamisessa. Kokemusta on. Suosittelen lämpimästi ettet enää vastaa jos se vielä soittaa. Et nimittäin ole ainoa jota se pyörittää.
No pistä. Ei mitään menetettävää! Moni hyvä suhde on alkanut jahkailulla.