Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työkaveri, joka kauhistelee ulkomuotoani

Vierailija
09.05.2022 |

kommentoi miksen syö mitään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutatko tuonelan tienviittaa?

Mitä se tarkoittaa?

Ap

Vierailija
2/10 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan vain, että jos hän pitää minua lihavana niin miksi hän sitten kommentoi miksen syö mitään. Vai onko se osa kiusaamista?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/10 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt häneltä?

Ehkä hän olettaa, ettet syö ns. kunnon ruokaa vaan korvaat ateriasi esimerkiksi makealla tai pikaruualla, kun nälkä sitten yllättää. Tuo nyt tuli ekana mieleen, koska itsellä oli aikanaan reilun 10kg painonpudotus urakka, jolloin noita säännöllisiä ruokailuja mietin.

Muutoin lähinnä tuli mieleen, että on tökeröä kommentoida kenenkään ulkonäköä, ellei se ole korjattavissa pikaisella vilkaisulla peiliin, kuten levinnyt ripsiväri sateen jälkeen.

Miksi kukaan haluaa olla se henkilö, kuka pilaa toisen päivän, ellei ole sairaan- ja terveydenhuollon ammattilainen, jonka kuuluu ennaltaehkäisyn tai hoidon yhteydessä mainita asiasta. Kutsun mieluummin yksin nurkkaan jäävän kanssani sinne lounaalle, kun alan kommentoimaan hänen painoaan puoleen tai toiseen.

Vierailija
5/10 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, todennäköisesti hän on idiootti.

Vierailija
6/10 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään ei kuulu toisen ulkomuoto kauhistelusta puhumattakaan. Työpaikalla tuo on silkkaa kiusaamista. Ota yhteys pomoon tai luottamusmieheen. Sinulla on oikeus olla rauhassa sellainen kuin olet ja keskittyä työntekoon. 

Kiusaaja yrittää vain saada sinussa erilaisia reaktioita aikaan, jotta saisi lisäaiheita varastoonsa. Siksi älä lähde siihen mukaan kiinnittämällä hänen huomiotaan syömistesi määrään tai muuhun terveydessäsi ja ulkomuodossasi. Ei häntä kiinnosta terveytesi tai mitä teet sen eteen, häntä kiinnostaa oma ylemmyydentuntonsa ja helpontuntuinen uhri omaksi viihteeksensä. 

Vierailija
7/10 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt häneltä?

Ehkä hän olettaa, ettet syö ns. kunnon ruokaa vaan korvaat ateriasi esimerkiksi makealla tai pikaruualla, kun nälkä sitten yllättää. Tuo nyt tuli ekana mieleen, koska itsellä oli aikanaan reilun 10kg painonpudotus urakka, jolloin noita säännöllisiä ruokailuja mietin.

Muutoin lähinnä tuli mieleen, että on tökeröä kommentoida kenenkään ulkonäköä, ellei se ole korjattavissa pikaisella vilkaisulla peiliin, kuten levinnyt ripsiväri sateen jälkeen.

Miksi kukaan haluaa olla se henkilö, kuka pilaa toisen päivän, ellei ole sairaan- ja terveydenhuollon ammattilainen, jonka kuuluu ennaltaehkäisyn tai hoidon yhteydessä mainita asiasta. Kutsun mieluummin yksin nurkkaan jäävän kanssani sinne lounaalle, kun alan kommentoimaan hänen painoaan puoleen tai toiseen.

Olen normaalipainoinen, mutta en mikään Instagram-malli. 

Ap

Vierailija
8/10 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellekään ei kuulu toisen ulkomuoto kauhistelusta puhumattakaan. Työpaikalla tuo on silkkaa kiusaamista. Ota yhteys pomoon tai luottamusmieheen. Sinulla on oikeus olla rauhassa sellainen kuin olet ja keskittyä työntekoon. 

Kiusaaja yrittää vain saada sinussa erilaisia reaktioita aikaan, jotta saisi lisäaiheita varastoonsa. Siksi älä lähde siihen mukaan kiinnittämällä hänen huomiotaan syömistesi määrään tai muuhun terveydessäsi ja ulkomuodossasi. Ei häntä kiinnosta terveytesi tai mitä teet sen eteen, häntä kiinnostaa oma ylemmyydentuntonsa ja helpontuntuinen uhri omaksi viihteeksensä. 

Sepä minua ärsyttääkin, kun hän naamio sen "huolehtimiseksi". 

Ap

Vierailija
9/10 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eräs opiskelukaveri joka otti silmätikukseen minun syömiseni.

Olin ja olen urheilullinen ja liikun paljon, mm. harrastan maastojuoksua kuutena päivänä viikossa.

Hän (muuten mies!) otti asiakseen kauhistella miten paljon syön. Joka suupalani piti tarkoin seurata ja analysoida. Istuimme usein kahviossa samassa pöydässä, kuuluimme samaan kaveriporukkaan.

Koska liikun paljon syön, mutta katsoin ja katson mitä syön. Hän itse oli ylipainoinen joten arvelen tuon kyttäämisen johtuneen siitä. Häntä harmitti myös liikunnallisuuteni josta myös huomautteli kärkkäästi.

Olen pitänyt kunnostani huolta, kai se sitten harmittaa joitakuita.

Vierailija
10/10 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille ulkomuodosta ja syömisistä huomautteleville kannattaa sanoa ihan suoraan takaisin, ja mielellään muiden kuullen.

"Minusta tuo ei ollut asiallinen kommentti."

"Minkä takia haluat kommentoida ulkonäköäni? Minusta se ei ole asiallista."

"Olisi mukavaa, jos täällä ei arvosteltaisi kenenkään syömisiä."

"Annetaan toisillemme ruokarauha."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme