Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin mieheni lompakosta kondomeja

Vierailija
30.10.2014 |

Ollaan vähän yli vuosi seurusteltu eikä olla käytetty kondomia kuin ekalla kerralla kun harrastettiin seksiä. Kahdesta muusta kondomista oli kulunut päiväys pois, mutta yhdessä oli 12.2018. Mitenköhän noissa menee nuo päiväykset ja pitäisköhän huolestua?!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomeja ei missään nimessä kannata säilyttää lompakossa, koska ne ovat siellä alttiit rikkoutumaan. Näin opetettiin koulussa. Paitsi jos haluaa yllätysvauvan, sitten voi säilyttää.

Vierailija
42/47 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten sinä miehesi lompakkoa menit penkomaan? Saako hän tonkia käsilaukkuasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saattanut puhaltaa niistä palloja. vai olenko ainoa joka tekee sellaista.

Vierailija
44/47 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/47 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Sain kuvan, että nuoria. Kenties antanut kaverilleen? Tippunut lompakosta? Heittänyt roskiin? Testaillut huvikseen :D? Tai jopa puhaltanut niitä palloja? Kysy mieheltä, pääset kuule paljon helpommalla. Avoimuus ja luottamus, muista ne kaksi sanaa.

Vierailija
46/47 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 19:38"]

Kondomeja ei missään nimessä kannata säilyttää lompakossa, koska ne ovat siellä alttiit rikkoutumaan. Näin opetettiin koulussa. Paitsi jos haluaa yllätysvauvan, sitten voi säilyttää.

[/quote]

Mulla kortsut on pahvin sisällä, ei rikkoonnu :) Isot pojat opetti mulle, että miehellä pitää olla aina muutama mukana. Olen sentakia niitä lompakossa pitäny, joskus niitä olen tarvinnut.

Vierailija
47/47 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 19:39"]

on saattanut puhaltaa niistä palloja. vai olenko ainoa joka tekee sellaista.

[/quote]

Et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän