Löysin mieheni lompakosta kondomeja
Ollaan vähän yli vuosi seurusteltu eikä olla käytetty kondomia kuin ekalla kerralla kun harrastettiin seksiä. Kahdesta muusta kondomista oli kulunut päiväys pois, mutta yhdessä oli 12.2018. Mitenköhän noissa menee nuo päiväykset ja pitäisköhän huolestua?!
Kommentit (47)
Mitä varten sinä miehesi lompakkoa menit penkomaan? Saako hän tonkia käsilaukkuasi?
on saattanut puhaltaa niistä palloja. vai olenko ainoa joka tekee sellaista.
Minkä ikäisiä olette? Sain kuvan, että nuoria. Kenties antanut kaverilleen? Tippunut lompakosta? Heittänyt roskiin? Testaillut huvikseen :D? Tai jopa puhaltanut niitä palloja? Kysy mieheltä, pääset kuule paljon helpommalla. Avoimuus ja luottamus, muista ne kaksi sanaa.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 19:38"]
Kondomeja ei missään nimessä kannata säilyttää lompakossa, koska ne ovat siellä alttiit rikkoutumaan. Näin opetettiin koulussa. Paitsi jos haluaa yllätysvauvan, sitten voi säilyttää.
[/quote]
Mulla kortsut on pahvin sisällä, ei rikkoonnu :) Isot pojat opetti mulle, että miehellä pitää olla aina muutama mukana. Olen sentakia niitä lompakossa pitäny, joskus niitä olen tarvinnut.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 19:39"]
on saattanut puhaltaa niistä palloja. vai olenko ainoa joka tekee sellaista.
[/quote]
Et.
Kondomeja ei missään nimessä kannata säilyttää lompakossa, koska ne ovat siellä alttiit rikkoutumaan. Näin opetettiin koulussa. Paitsi jos haluaa yllätysvauvan, sitten voi säilyttää.