Löysin mieheni lompakosta kondomeja
Ollaan vähän yli vuosi seurusteltu eikä olla käytetty kondomia kuin ekalla kerralla kun harrastettiin seksiä. Kahdesta muusta kondomista oli kulunut päiväys pois, mutta yhdessä oli 12.2018. Mitenköhän noissa menee nuo päiväykset ja pitäisköhän huolestua?!
Kommentit (47)
Ja taas tällainen tapaus, että mennään penkomaan toisen yksityisiä tavaroita niin kuin se olisi maailman itsestään selvin asia. Penkooko mies sinun laukkusi ja pöytälaatikkosi kovinkin usein?
No ei sentään paljaalla pane muita.
Jos ukkos rupeaa pitämään puhelinta äänettömällä, ja illalla soittelee Jaakko työ, niin ne on sen Jaakon kumeja.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:43"]
Ja taas tällainen tapaus, että mennään penkomaan toisen yksityisiä tavaroita niin kuin se olisi maailman itsestään selvin asia. Penkooko mies sinun laukkusi ja pöytälaatikkosi kovinkin usein?
[/quote]
Ja taas tällainen tapaus, joka ei osaa lukea viestiketjua läpi tai ei ainakaan sisäistä lukemaansa...
Vanha kortsukääre usein murtuu tiukassa perslompakossa.
Miks sä täältä kysyt? Kysy mieheltäsi. Se sen tietää. Rohkeesti vaan.
Juttuhan on niin ettei tässä ole mitään erikoista. Miehenä voin sanoa, että 90% miehistä löytyy se kartonki lompakosta. Jos se ei nyt siellä itseä varten ole niin on ainakin kaverille antaa jos hän sattumalta tarvii yhden jonakin iltana. Arvaanpa viel, että se löyty sielt alimmast korttitaskust...
Heh, oman miehen kanssa aikoinaan vähän sama tilanne. En tosin tullut palstalle asiaa kysymään, vaan kysyin mieheltä. Eikö olisi sinullekin helpompaa?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:26"]
Heh, oman miehen kanssa aikoinaan vähän sama tilanne. En tosin tullut palstalle asiaa kysymään, vaan kysyin mieheltä. Eikö olisi sinullekin helpompaa?
[/quote]
Saako kysyä, mitä mies vastasi eli miten homma ratkesi?
Ota ihmeessä asia puheeksi, mielestäsi sulla on siihen täysi oikeus. Kysy vaikka vain, että miksi hänellä on kortsuja lompakossa, ilman mitään syyllistämistä.. Katso kuinka reagoi. Tsemppiä!
Löysin vaimoni lompakosta käytetyn kortsun, ja emme ole harrastaneet seksiä yli kolmeen kuukauteen emmekä muutenkaan käytä kortsua. Luulen että vaimoni pettää minua!
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:47"]
No ei sentään paljaalla pane muita.
[/quote]
Mä en tajua tyyppejä jotka säilyttää kortsuja lompsassa. Ne pidetään paketissaan povarissa, ja toinen paketti yöpöydällä.
Mulla on muutama kortsu hätävarana lompakossa ollu aina. En ymmärrä mitä asiaa sinulla on miehen lompakolle, kun olet ne löytänyt, sinulla ei pitäisi olla mitään asiaa tonkia toisen lompakkoa.
Vieraissa käy. Potki pihalle moinen petturi.