Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet kun joku tuntomaton nainen pyytää Facebook-kaveriksi eikä perustele miksi?

Vierailija
16.09.2021 |

Olen siis itse nainen enkä tunnista kyseistä henkilöä, hänellä on kanssani yhteisenä kaverina avipuolison täti ja serkku. En ymmärrä miksi tämä pyrkii kaverikseni, asuukin toisella puolella Suomea. En ole kommentoinut näiden yhteisten kaverien Facebookissa ikinä enkä juuri käytä edes Facebookia joten mitä ihmettä...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä roikkumaan. Itse en hyväksy ketään muita kuin omia kavereitani. Kaverin kaverit, joita en tunne, ovat nobody. En tarvitse satoja Facebook kavereita.

Omista kavereistakin osa ilmoittaa facebookissa lähtevänsä lomalle, sen sitten tietävät kaikki. Sellaisetkin joita ei oikeasti tunne ja tiedä millaisia ihmisiä he ovat. Rikollisille helppo nakki. Mökki tyhjillään mennään kylään.

En ole ikinä tarvinnut facebookkia niin mitenkä siellä voi ilmoittaa yksityisasiansa ihan kaikille tuntemattomille. Sehän on ihan järkyttävää. 

Vierailija
22/22 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni homona naurattaa, kun minulle tulee kaveripyyntöjä joiltain Irina Pilupaljaana -tyyppisiltä naisilta. Ovat raukat ilmeisesti aika köyhiä, kun kuvista päätellen heillä ei ole rahaa vaatteisiin. Rahat kai menneet tissi- ja huulitäytteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan