Miksi et ole ottanut koronarokotetta?
Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?
Kommentit (661)
Koska siitä ei makseta. En tee vapaaehtoistyötä.
lääke on jo kehitetty, Pfizerin Paxilovid. Se odottelee vielä lupia.
Kaksi olen ottanut.
Nyt olen raskaana, ja päähän jäi kummittelemaan uutinen siitä, että rokotteen jälkeen pitäisi olla tulematta raskaaksi kahteen kuukauteen. Päätin siis olla ottamatta kolmatta nyt raskauden aikana.
Otin ensimmäisen rokotuksen joulukuun alussa. Syynä tuohon oli puhtaasti neulakammo, etten ollut aiemmin ottanut rokotetta. Ja ihan turhaan pelkäsin, koska se ei sattunut ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi olen ottanut.
Nyt olen raskaana, ja päähän jäi kummittelemaan uutinen siitä, että rokotteen jälkeen pitäisi olla tulematta raskaaksi kahteen kuukauteen. Päätin siis olla ottamatta kolmatta nyt raskauden aikana.
Juuri oli uutinen, että raskaus altistaa vakavalle koronamuodolle. Vauvat syntyvät keskosina ja muita vakavia komplikaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Niissä rokotteissa on se parasiitti. Hydra vulgari. En haluu parasiitteja kehooni.
Ei mun kolmessa rokotteessani ainakaan mitään parasiitteja ollut. Lue nyt tarkemmin tuosta parasiitista, kaikkea sinäkin tollo uskot.
Vierailija kirjoitti:
Otin ensimmäisen rokotuksen joulukuun alussa. Syynä tuohon oli puhtaasti neulakammo, etten ollut aiemmin ottanut rokotetta. Ja ihan turhaan pelkäsin, koska se ei sattunut ollenkaan.
Sua ei oo aiemmin millään rokotettu? Minkä ikäinen lienet. lapsukainen. Voi kun turhaan pelkäsit, eikä pikku piikki sitten sattunutkaan. Eikö edes vähän?
Vierailija kirjoitti:
Korona-rokote on vapaaehtoinen.
Miksi mun pitäisi kertoa aloittajalle, jos en ole tai jos olen ottanut koronarokotteen?
En kerro, ja se ei kuulu muille kanssaihmisille, miksi olen päättänyt jommin kummin päin tekeväni korona-rokotteen suhteen.
EI minuakaan kiinnosta, miksi joku on esim. ottanut rokotteen.
Kiviäkään ei kiinnosta ap., mitä sinäkin olet tehnyt kyseisen rokotteen suhteen.
Mulle se on aivan sama ainakin.
Olisit ollut vastaamatta. Ei kukaan väkisin sun mielipidettä pyydä.
En ota ikinä influenssarokotettakaan. En pelkää n. 0,05% mahdollisuutta kuolla koronaan. En ole lihava, enkä vanha (mies), joilla suurin riski kuolla koronaan. Mietityttää myös rokotteen mahd. haittavaikutukset, minulla on autoimmuunisairauksia ja reagoin moniin lääkeaineisiin poikkeavalla tavalla.
Olen jo myöskin sairastanut koronan ainakin kerran, jo heti ekassa aallossa.
Vierailija kirjoitti:
Perusterveen mahdollisuus saada sairaala/tehohoitoa vaativa koronanmuoto on häviävän pieni, siinä suurin yksittäinen syy miksi en ole ottanut rokotetta. Toinen on tämä joka puolelta tuleva painostus ja syyllistäminen rokottamattomia kohtaan.. Mitä enemmän painostetaan sitä useampi epäröivä kääntyy kielteiselle kannalle ja jättää rokotteen ottamatta..
Perusterve voikin olla mustan kortin nostaja ja sairastua vakavasti. Joku perusterve sen vakavan muodon kuiten saa. Turvassa ei siis sinäkään ole. Painostus rokotteeseen on kova ja veikkaan monen epäröivän ottavan sen juuri painostuksen takia. Vain murkkuikäiset sotivat painostuksia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusterveen mahdollisuus saada sairaala/tehohoitoa vaativa koronanmuoto on häviävän pieni, siinä suurin yksittäinen syy miksi en ole ottanut rokotetta. Toinen on tämä joka puolelta tuleva painostus ja syyllistäminen rokottamattomia kohtaan.. Mitä enemmän painostetaan sitä useampi epäröivä kääntyy kielteiselle kannalle ja jättää rokotteen ottamatta..
Perusterve voikin olla mustan kortin nostaja ja sairastua vakavasti. Joku perusterve sen vakavan muodon kuiten saa. Turvassa ei siis sinäkään ole. Painostus rokotteeseen on kova ja veikkaan monen epäröivän ottavan sen juuri painostuksen takia. Vain murkkuikäiset sotivat painostuksia vastaan.
Tai siis ”perusterve” = ihminen, jolla joku piilevä sairaus, josta ei tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
lääke on jo kehitetty, Pfizerin Paxilovid. Se odottelee vielä lupia.
Mikäli Pandemian hoitoon on käypä lääke, rokotteet eivät saa hätälupaa, varmaan joku rokotevalmistaja kaipailee vielä miljardeja.
Jos lääkäri sen antaa, hoitajalta en suostu ottamaan, ovat elämänkouluja.
Vierailija kirjoitti:
En voi olla töistä pois mahdollisten sivuvaikutusten takia. Joten ei ole aikaa ottaa rokotetta.
Varmaan teetkin sitten töitä teholla hengityskoneessa
Vierailija kirjoitti:
Olen välinpitämätön. Ei kiinnosta ottaa.
Syrjäytyneet on.
Vierailija kirjoitti:
En aio koskaan ottaa sitä. Eikä sille mahda kukaan yhtään mitään 🙂 Nuolkaa hevoseni persaus ääliöt 😉
älä ole luuseri vaan laita lappu kaulaan "ei elvytetä" kun sua viedään teholle. päästään sustatkin eroon
olen helvetin tyhmä, juon hopeavettä, syön hevosen loislääkettä päästäkseni persuilusta eroon ja pidän foliohattua.
Meitä on monta.
Rehellinen vastaus. Mutta hölmö.