Miksi et ole ottanut koronarokotetta?
Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?
Kommentit (661)
Kerro samalla. miksi vanhenpasi eivät käyttäneet kondomia?
Aspirointi ja oikea rokotus tyyli auttaisi veritulppien kokonaan poistosta, mutta ketään ei kiinosta....
Olin jo taipumassa rokotteen ottamisen kannalle, mutta sitten tuli omikron. Tietenkään en lähde piikille ennen kuin tiedän, onko niistä edes apua tätä varianttia vastaan. Oslon tapahtumien perusteella ei nyt kauhean lupaavalta näytä.
Vierailija kirjoitti:
Aspirointi ja oikea rokotus tyyli auttaisi veritulppien kokonaan poistosta, mutta ketään ei kiinosta....
Perusoikeuksiin kuuluu saada rokotus oikealla, turvallisella ja tehokkaalla rokotustekniikalla, jolla varmistetaan rokotekomplikaatioiden minimointi ja immuunivasteen maksimointi
Mielipide: Aspiroinnin ohittaminen on covid-19-rokotustekniikan virhe
https://www.mediuutiset.fi/debatti/mielipide-aspiroinnin-ohittaminen-on…
"Aspirointi on riskitön ja harmiton toimenpide: verisuoniosuma todetaan ennen injektointia pienellä männän takaisinvedolla, ja jos verta nousee, vaihdetaan pistospaikka (veri ei nouse itsestään).
Veri voi pilata rokoteannoksen, mutta se on mitätön menetys siihen verrattuna, että rokote "hukataan” verenkiertoon aiheuttamaan terveyttä uhkaavia, hoitotarvetta lisääviä seurauksia: komplikaatioita ja heikkoa immuunivastetta.
Aspirointi on aina ohjeistettava varotoimenpiteeksi rokotustekniikkaan, kun tieteen näytöt herättävät pienenkin epäilyn rokotteen haittavaikutuksista verenkierrossa. Aspirointi lisää olennaisesti rokotusmyönteisyyttä tukevaa rokotusturvallisuutta."
Onpa hieno kirjoitus.
Tämä on suurin ongelma miksi kaikki ei ole ottanut rokotteita, koska Suomessa ei tehdä aspirointia. Tämän takia pitää hakea rokotukset ulkomailta. Miten on mahdollista että Suomessa tätä ei tehdä? Ei ihme että täällä on niin paljon rokotevaurioita tullut, kun rokote ruiskautetaan verenkiertoon.
Perusterveen mahdollisuus saada sairaala/tehohoitoa vaativa koronanmuoto on häviävän pieni, siinä suurin yksittäinen syy miksi en ole ottanut rokotetta. Toinen on tämä joka puolelta tuleva painostus ja syyllistäminen rokottamattomia kohtaan.. Mitä enemmän painostetaan sitä useampi epäröivä kääntyy kielteiselle kannalle ja jättää rokotteen ottamatta..
Eipä kiinnosta rokote. En piittaa muista ihmisistä. Olen välinpitämätön. Katson omaa napaa.
Siis olen rokotuttanut. Minua kiinnostaisi tietää, mistä luulet, että en olisi rokottautunut?
Anna olla. Mitä se sinulle kuuluu?
Omalla kohdallani vaisto sanoo että rokotus olisi riski. Haluan olla terve jotta voisin antaa lapselleni hyvän elämän.
Vierailija kirjoitti:
https://injektiopiikki.com/2021/11/16/haitoista-ei-ole-mitaan-todisteit…
Niihän sitä yrittivät uskotella ja mainostaa. Mutta totuus toinen ja siitä kerrotaan suomeksi.
Missä tätä totuutta kerrotaan? Onko siellä psykoottisten rokotehaittasivustolla? Ihanko suomeksi? Eivät muuta osaa, eikä kukaan lähde psykoosihorinoita kääntämään muille kielille.
Korona-rokote on vapaaehtoinen.
Miksi mun pitäisi kertoa aloittajalle, jos en ole tai jos olen ottanut koronarokotteen?
En kerro, ja se ei kuulu muille kanssaihmisille, miksi olen päättänyt jommin kummin päin tekeväni korona-rokotteen suhteen.
EI minuakaan kiinnosta, miksi joku on esim. ottanut rokotteen.
Kiviäkään ei kiinnosta ap., mitä sinäkin olet tehnyt kyseisen rokotteen suhteen.
Mulle se on aivan sama ainakin.
En ole heikko, typerä tai pelokas. Kuolema ei minua pelota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Saattaisin myös olla myötämielisempi rokotetta kohtaan, jos siitä uutisoitaisiin hieman puolueettomammin, puhuttaisiin rehdisti mahdollisista riskeistäkin. Nyt uutisointi on pelkkää kritiikitöntä hehkuttamista ja rokotteen ottamista empimien sättimistä foliohatuiksi ja hulluiksi, mikä vasta lisääkin epäluottamustani.
Tässä minun tarinani.
Tämä minuakin epäilyttää vaikka en salaliittoteoreetikko olekaan. On huolestuttavaa, että on olemassa ns vain yksi totuus ja kaikki riitasoinnut niputetaan foliohattuiluksi.
Myös rokotettujen pelot ja aggressiot rokottamattomia kohtaan tuntuvat käsittämättömiltä.
Rehellisesti sanoen vähän pelottaa. Mutta ei pandemia vaan nämä lieveilmiöt.
Sama täällä. Tuntuu pelottavasti toisen maailmansodan aikaiselta kehitykseltä. Ehkä olen vain liian nuori, mutta en muista, että mihinkään aiempaan rokotteeseen olisi liittynyt tällaista painostamista ja kahtiajakoa. Otin HPV-rokotteet ja otin sikapiikin, josta paras ystäväni sai narkolepsian. En muista, että kummankaan kohdalla asenneilmapiiri olisi ollut tällainen. Tuntuu, että tämä on mennyt siihen pisteeseen, että emme me rokottamattomat uskalla enää tosielämässä olla omia itsejämme, koska heti ajetaan puolustuskannalle, haukutaan foliohatuksi ja vaaditaan perusteluja, jos saadaan kuulla, että joku ei ole rokotusta ottanut. Rokotettu sen sijaan ei joudu perustelemaan kenellekään päätöstään. Itse en varmaan kysyttäessä uskaltaisi esim. työpaikalla kertoa, etten ole rokotettu, niin painosyava ilmapiiri on.
Ei se kuitenkaan minun vikani ole, että kehittivät heikon rokotteen, joka vuotaa avaten riskin varianteille ja jonka teho lakkaa nopeasti. Ja nyt ilmeisesti rokotetut näkevät meidät rokottamattomat uhkana ja syypäänä, koska meitä on helppoa syyttää tästä päätöksestämme jättää liian hyödyttömäksi näkemämme rokote ottamatta. Ihmiset voisivat myös suunnata senkin pelon fiksummin ja vaatia toimivampaa rokotetta. Sellaisen toimivan rokotteen minkäkin ottaisin, jos vain tämä yleinen painostusilmapiiri tajutaan täysin kaheliksi ja siirrytään neutraalimpaan lähestymiseen, jossa ei suunnitella kahta kansalaisluokkaa sen mukaan, ottaako vapaaehtoisen rokotteen vai ei.
Varsinkin tuo ihmetyttää että rokotetut toivovat useasti hankalaa covid tautia, ja kuolemaa rokottamattomille. Ihan kuin tunteet olisi heitetty piikin myötä romukoppaan. Ollaan niin pro pakolais auttajia, mutta kanssaeläjien ja naapureiden elämät ei merkkaa mitään, kun ollaan piikkien kannalla. Piikit eivät auta sentinlatia viruksen leviämiseen. Piikit kuulemma suojaavat ottajaansa joten en käsitä tätä asiaa miksi on niin vihamielistä rokottamattomia kohden. Vaikuttaa ihan maksetulle vaikuttamiselle?.
Noita riivattuja törkeitä ihmisiä on kyllä rokottamattomissakin. Aivan hirveetä kielenkäyttöä millainen uskovainen lammas olen enkä osaa ajatella omilla aivoillani kun otan rokotteet. Oon saanut lukea melkoista solvaamista vaikka itse kommunikoin aiheesta hyvin neutraalisti.
Haluan edelleen uskoa että suurin osa meistä ihmisistä on järkeviä. Mä en ala ketään solvaamaan ja haukkumaan julkisesti vaikka miten tää tilanne tulisi jatkumaan, haluan yrittää ymmärtää myös toisella tavalla ajattelevia ihmisiä. Törkyturvat juttuineen pyrin ohittamaan.
Koska kuuntelen intuitiotani. Mulla ei ole rokotteista yhtään mitään ajatusta, ne ei vaivaa mieltäni eikä ole käynyt siis mielessäkään että pitäisi ottaa. Täysi neutraali hiljaisuus. Joku kysyi olenko miettinyt minne saan lemmikkini hoitoon jos joudun sairaalaan... olin täysin hölmistynyt koska sairaalakuntoon joutuminen ei ollut edes juolahtanut mieleenikään. Vain pelko saa tuollaisia ajatuksia aikaan ja myös vetää negatiivisia kokemuksia toteutumaan. Ajattelen että tämä oli ihmisille valintakoe: uskallanko pitää määräysvaltani itselläni vai annanko aina periksi massan mielipiteille ja otan rokotteen.
Koska itselleni rokote suurempi riski kuin korona.
Ei ole kiinnostanut. En ole koskaan influenssarokotuksiakaan ottanut ja tämä on ihan verrannollinen niihin.
Yhtä epävarma ja pahimmillaan jopa haitallinen.
The CV-19 Vaccines of Pfizer, Moderno, Astra Zeneca, Johnson and Johnson and Novax have been found to cause blood clots, Myocarditis, Pericarditis, Bels Palsy and death.