Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUINKA paljon vietät aikaa lapsesi kanssa?

Vierailija
29.10.2014 |

itsekseni oon täs vaan tuumaillut, et kun lapsi menee aamupalan jälkeen hoitoon ja vanhempi töihin. ja tulevat kotiin ehkä noin 17.00.. niin eihän arkeen mahdu montaakaan tuntia per päivä, et laps on oman vanhempansa kanssa. eli jos lapsi on huonotapainen, niin miten paljon vanhemmat voi edes vaikuttaa kasvatukseen, jos se laps käy kotona oikeastaan vain nukkumassa..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset hoidossa ma-to klo 8-16, jonka jälkeen iltaisin touhuillaan yhdessä/harrastetaan/joskus vain vietetään kotona aikaa leikkien ja leipoen tms. Viikonloppuisin sitten perheen kesken laatuaikaa, vierailuja ja aktiviteettia, tai ihan vain leffan katselua ja rentoutumista kotona. Sunnuntaisin tosin mies töissä usein. Harvoin viikonloppuisin kuitenkaan ollaan ihan joka päivä vaan kotona, ainoastaan jos joku pöpö päällä.

Vierailija
22/23 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:33"]ajatellaan tilanne. nicopetterillä on monenlaisia ongelmia päiväkodissa. on väkivaltainen yms.. vanhemmat menee aamuisin aikaisin töihin, eli nicopetteri syö aamiaisen päiväkodissa. vanhemmat tekee pitkää päivää, ja nicopetteri vanhempineen on kotona vasta 17.00. vanhempien aika kuluu ruoan tekemiseen ym. kotitöihin. aikaisen aamun takia nukkumaankin on sitten taas mentävä jo pian. lapsen käytösongelmista syytetään vanhempia, ja heidän pitäisi ne myös ratkoa. mutta siis millä ihmeen ajalla?
[/quote]

entäs jos ne ongelmat juontuukin juuri siitä, että lapsella ei ole tarpeeksi yhteistä aikaa vamhempien kanssa? toisille lapsille riittää se muutama tunti illalla, toisille ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ratkaissut tuon yhtälön tekemällä freelancer-töitä. Niinpä pystyn pitämään keskiviikot kokonaan vapaata ja joustamaan muistakin päivistä. Eli ma-ti & to-pe näen taaperoa 1,5-3 tuntia aamuisin ja iltaisin noin 3 tuntia. Keskiviikot, lauantait ja sunnuntait kokonaan. Ihan hyvin mun mielestä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä