Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu lähtemään ulkomaanmatkalle...!

Vierailija
29.10.2014 |

Tuossapa se tulikin... Mies ei suostu lähtemään ulkomaille, siis Ruotsia ja Tallinnaan pidemmälle. Ei ole lapsuudessaan ja nuoruudessaan juurikaan matkustellut vanhempiensa kanssa, voiko vaikuttaa?
Minä haluaisin matkustella ja nähdä maailmaa, täytyy ilmeisesti lähteä yksin..
Ja ärsyttää, kun muutenkin pitää aina suostutella ja maanitella lähtemään esim vaan vain risteilylle. :/

Eikä mitään "jätä se mies"-kommentteja, kiitos! :)

Onko jollakin muulla näin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viime keväänäkin olisi ollut lähdössä Italiaan messuille työn merkeissä.
Ap

Vierailija
22/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ENÄÄ LAPANEN!!! Olen miehelle ilmoittanut, että minä ainakin menen!
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:48"]Siskoni mies oli samanlainen junttura - ei suostunut lähtemään minnekään, minne ei päässyt joko autolla tai laivalla. Käytännössä siis kulkivat parikymmentä vuotta kiljuvan ja oksentelevan lapsikatraan kanssa (kaikilla lapsilla oli voimakas autopahoinvointi) Tallinna-Ruotsi-väliä, mitä nyt joskus käväisivät Norjan puolella. Jossain vaiheessa ilmeni, että miehellä oli itse asiassa valtava lentopelko, mihin siskoni järjesti apua. Nyt ovat sitten rampanneet Intiassa, Thaimaassa ja Keski-Euroopassa vuosittain. Mies vain oli nuorempana sen verran pahvi, ettei joko osannut tai kehdannut ensin itse sanoa, etta lentäminen pelottaa - sen sijaan kiukutteli joka ikisestä reissusta vaikka kuinka kauan (jopa niista Tallinnan risteilyistä) ja kauheita riitoja heillä oli isommista matkoista. Mutta hyvin ne asiat näköjään kääntyivät. Jospa juttelisit miehesi kanssa mahdollisesta lentopelosta?
[/quote]
Miestä ei varsinaisesti lento pelota, vaan sanoi, että nousu- ja laskutilanteessa pistää kovasti korvaan.
Ap

Vierailija
24/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on voitettavissa? Eihän nousu ja lasku niin kauan kestä.

Vierailija
25/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko kaikkien pakko matkustaa? Mä ainakin olen iloinen, ettei mies ole matkustavaa sorttia, niin ei tarvitse maapalloa tuhota paria kertaa vuodessa lentelemällä sinne tänne, ihan vain koska "tykätään lämpimästä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän