Seksiä miehen kanssa josta ei voisi tulla kumppania
Kommentit (29)
Fuckbuddies, friends with benefits. Toisille sopii, toisille ei.
Vierailija kirjoitti:
No olen aina ollut älytön tunneihminen ja etenkin hyvä seksi niitä tuo.
Hän ei vaan ole mitään poikaystävämateriaalia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen aina ollut älytön tunneihminen ja etenkin hyvä seksi niitä tuo.
Hän ei vaan ole mitään poikaystävämateriaalia.
Ap
Älyttömältä vaikutatkin.
Jos sulla ei ole vakavaa parisuhdetta haussa, niin pane menemään. Opit samalla lisää siitä, mikä sinulle toimii.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla ei ole vakavaa parisuhdetta haussa, niin pane menemään. Opit samalla lisää siitä, mikä sinulle toimii.
On kyllä haussa, mut ei ole vaan natsannut kenenkään kanssa.
Ap
Jos tahdot jakaa hänen sukupuolitaudit ja yhteishuoltajuuden, kun kuitenkin pamahdat paksuksi etkä tohdi tehdä aborttia.
Jos kehität helposti tunteita seksin kautta, niin en suosittele. Jos siis järjellä tiedät, ettei ole kumppanimateriaalia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli hän on jännä? Vähän liiankin jännä.
En suosittele. Rakastelussa erittyy mm. oksitosiinia, jota sanotaan myös parisuhdehormoniksi ja -liimaksi. Sen tarkoitus on liittää kaksi ihmistä yhteen ja parisuhteeseen.
veeti on taas oppinut koulussa uusia asioita.
Kukaan normaali aikuinen ihminen ei tuollaisia kysele tällä palstalla.
Siitä vaan! Parasta seksiä saa FWB-suhteessa. Tietysti vaan silloin jos tämä tyyppi on luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli hän on jännä? Vähän liiankin jännä.
Ehkä olenkin? Tai no kyllä mä olen ja hän saattaa tietää sen. Jos jotain haluaa niin pitää puhua. Tai laittaa ainakin viesti. En osaa naisesta sanoa mutta pitkiä on katseet.
Ihan parasta, lämmöllä muistelen tuollaista suhdetta vielä parikymmentä vuotta myöhemmin. Minulle sopi todella hyvin pelkkä hauskanpito ihmisen kanssa, jonka kanssa sovimme yhteen fyysisesti, mutta emme henkisesti. Joku voisi ajatella minun olevan jotenkin kylmä, mutta itse ajattelen päinvastoin. Tunteet vaikuttavat niin vahvasti kaikkeen elämässä, että oli ihanaa kerrankin heittäytyä ilman pelkoa, että ne sotkisivat kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Rakastelussa erittyy mm. oksitosiinia, jota sanotaan myös parisuhdehormoniksi ja -liimaksi. Sen tarkoitus on liittää kaksi ihmistä yhteen ja parisuhteeseen.
Sehän siinä saamari on vaaransa. Viimeksi sanoin heti alussa etten halua kuin seksisuhteen. Oltiin vahingossa yhdessä 8-9 vuotta ja asuttiin erillään.
Vierailija kirjoitti:
Antaa palaa. Kumi väliin.
Ei todellakaan mitään kumia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa palaa. Kumi väliin.
Ei todellakaan mitään kumia
Ap
Tämä ei ollut ap
Ap, kuulostat minulta 11 vuotta sitten. No en voinut vastustaa kiusausta. Siinä kului 10 vuotta ja kaksi lastakin ilmestyi. Suurin osa suhteesta oli kärsimystä, koska emme sopineet yhteen. Seksi taisi olla ainoa koossa pitävä liima. Himoon perustuva suhde, vailla yhteisiä arvoja. Valitse itse haluatko ottaa riskin.
No mikä kenellekin sopii. Jos molemmille osapuolille ok, niin mikäpä siinä. Toki siinä on vaara, että kiintyy toiseen, koska seksin jälkeen alkaa hormonit hyrrätä. Jos siis useamminkin laittelee. Kertaluontoisesti ei varmaan ehdi kiintyä paljoakaan.