Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu lähtemään ulkomaanmatkalle...!

Vierailija
29.10.2014 |

Tuossapa se tulikin... Mies ei suostu lähtemään ulkomaille, siis Ruotsia ja Tallinnaan pidemmälle. Ei ole lapsuudessaan ja nuoruudessaan juurikaan matkustellut vanhempiensa kanssa, voiko vaikuttaa?
Minä haluaisin matkustella ja nähdä maailmaa, täytyy ilmeisesti lähteä yksin..
Ja ärsyttää, kun muutenkin pitää aina suostutella ja maanitella lähtemään esim vaan vain risteilylle. :/

Eikä mitään "jätä se mies"-kommentteja, kiitos! :)

Onko jollakin muulla näin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies on muutenkin helv VAIKEA TAPAUS!!
Ap

Vierailija
2/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene yksin ja anna miehen olla kotiSuomessa. Miksi muutenkaan pitäisi miehen kanssa matkustaa? vai oletko joku läheisriippuvainen?

Vierailija
4/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yksin, löydät takuulla reissussa mielenkiintoisempaa seuraa.

Vierailija
5/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yksin tai kavereiden kanssa. Ei kaikkia vaan kiinnosta matkustelu, itsekin suorastaan inhoan sitä... Minulle se on pelkkää ahdistusta ja stressiä eikä mitään muuta. Onneksi meillä mies osaa mennä itsekseen eikä vaadi minua mukaan seurakseen kärsimään. 

Vierailija
6/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että mentäisi lasten kanssa. Yhdessä perheenä.
Ap

Vierailija
7/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän isä oli tuollainen. Hän sanoi aina, että lähteevaan sellaisille matkoille, joilta pääsee kotiin nukkumaan yöksi. Tosin nyöhemmin kyllä hankkivat mökinkin. Tosin läheltä.

Vierailija
8/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mamu, ne reissaa sun rahoilla mielellään ellei ole kieltoja. 

Vierailija
9/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mentäisiin.
Ja sanoin miehellä, että olisi kiva matkustella yhdessä, kun lapset on lentäneet pesästä (johon on tosin vielä aikaa).

Vierailija
10/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sairaus ei ole syynä, niin miehesi on todella itsekäs. Ilmenee varmaan muutenkin

Vierailija
11/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli samanlainen. Ensin lähdettiin Lappiin ja käytiin siellä useampana vuotena ja meni muuten enemmän rahaa kuin ulkomailla. Sitten käytiin useamman kerran Tallinnassa. Sen jälkeen sanoin, että mä haen mahdollisimman halvan matkan meidän perheelle ja me lähdetään. Mies lähti mukaan ja seuraavaa reissua oli jo hieman itsekin suunnittelemassa. Mies tykkää lämmöstä ja inhoaa kylmää, joten meillä ne reissut suuntautuu aina lämpimään paikkaan tai sellaisena aikana, että on varmasti lämmintä.

Jos miehes ei suostu lähtemään, niin sitten lähdet yksin. Joko lasten kanssa tai kavereiden. 

Vierailija
12/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä sanoo, että mene vaan kaverisi kanssa, mutta sitten kun olin jo melkein varaamassa matkaa ja sanoin milloin lähden, niin mies sanoi, että lähdetkö nyt ihan oikeasti? Eli ei kuitenkaan päästä minua?? Mustasukkainen?
Joo, ja 10 vuotta on jo oltu yhdessä.

Ap

Vierailija
13/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät vaan halua matkustaa, jos taloudellinen tilanne on tiukka. Onko teillä siis paalua matkaa varten vai onko se matkan hinta jälkikäteen revittävä selkänahasta? 

Vierailija
14/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä rahaa matkustaa.
Mies on AINA ihan jokaista asiaa vastaan mitä ehdotan (aluksi). Enkä jaksa koko ajan vääntää sen kanssa.

Vierailija
15/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa se matka ja lähde ihan oikeasti sinne! Seuraavalla kerralla miehesi varmasti tulee mukaan, jos on mustasukkaista tyyppiä. Nyt on huomannut, että olet hänen liekassa, joten hänen ei tarvitse pelätä sun lähtevän yksin minnekään. Ja jos alkaa uhkailemaan lähdön hetkellä, niin anna kiukutella ja pidä sä hauska loma. Sulje puhelin ja unohda koko äijä reissun ajaksi.

Vierailija
16/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Näin teen. Kiitos! :)

Vierailija
17/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:33"]

Jos sairaus ei ole syynä, niin miehesi on todella itsekäs. Ilmenee varmaan muutenkin

[/quote]

Onko se itsekästä, jos ei halua mennä hauskaksi ja huviksi tarkoitettuun toimintaan joka itselle on stressiä ja ahdistusta? Esim. minulle matkat ovat sitä. Olen muutenkin, ja käsittääkseni aika monet introvertit ovat, sellainen, jolla jo arjessa mieli on helposti ylikierroksilla ja muutokset rutiineihin tuottavat ahdistusta ja tuskaa. Siksi etsin paljon hiljaisuutta ja rauhaa, saadakseni ylikierroksilla hyrräävää päätäni tasapainoon. 

Matka taas on kaiken sen vastakohta mitä etsin ja kaipaan: rutiinit hajoavat, tulee yllätyksiä, liikaa aistielämyksiä. Minä menen sellaisesta ihan paniikkikohtauksen rajoille ja vain kaljaa jatkuvasti juomalla pystyn turruttamaan itseni tilaan jossa en ole koko ajan ahdistunut. Eikä sekään puolistosta kivaa toki ole jos toinen sitten juo kaljaa aamusta iltaan ja on tokkurainen. Parempi vaan mennä yksin sen joka kaipaa matkustelua ja siitä nauttii. Minusta HÄNELTÄ olisi itsekästä vaatia että toisen pitäisi tulla matkalle mukaan vaikka siellä kärsii koko ajan.

Vierailija
18/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni mies oli samanlainen junttura - ei suostunut lähtemään minnekään, minne ei päässyt joko autolla tai laivalla. Käytännössä siis kulkivat parikymmentä vuotta kiljuvan ja oksentelevan lapsikatraan kanssa (kaikilla lapsilla oli voimakas autopahoinvointi) Tallinna-Ruotsi-väliä, mitä nyt joskus käväisivät Norjan puolella. Jossain vaiheessa ilmeni, että miehellä oli itse asiassa valtava lentopelko, mihin siskoni järjesti apua. Nyt ovat sitten rampanneet Intiassa, Thaimaassa ja Keski-Euroopassa vuosittain. Mies vain oli nuorempana sen verran pahvi, ettei joko osannut tai kehdannut ensin itse sanoa, etta lentäminen pelottaa - sen sijaan kiukutteli joka ikisestä reissusta vaikka kuinka kauan (jopa niista Tallinnan risteilyistä) ja kauheita riitoja heillä oli isommista matkoista. Mutta hyvin ne asiat näköjään kääntyivät. Jospa juttelisit miehesi kanssa mahdollisesta lentopelosta?

Vierailija
19/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että voi lähteä JOSKUS. Mikä on hänen joskus??
Voin minä mennä yksinkin tai lasten kanssaz lapsetkin haluaisivat, mutta mies ei.
Ja mies on ollut työmatkalla mm. Italiassa ja Saksassa. Työ velvoittaa? Muuten ei olisi mennyt?

Vierailija
20/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:35"]

Mies kyllä sanoo, että mene vaan kaverisi kanssa, mutta sitten kun olin jo melkein varaamassa matkaa ja sanoin milloin lähden, niin mies sanoi, että lähdetkö nyt ihan oikeasti? Eli ei kuitenkaan päästä minua?? Mustasukkainen? Joo, ja 10 vuotta on jo oltu yhdessä. Ap

[/quote]Ei mies päätä minne sinä menet tai et mene. Olet täysivaltainen aikuinen, joka voi ihan vapaasti matkustaa miehensä kitinöistä riippumatta. MIKÄ IHMEEN LAPANEN OIKEIN OLET, AP???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän