Mikähän diagnoosi mulla on? Olen liian avoin ja kerron liian henk.koht juttuja muille
En nyt ihan kaikille kuitenkaan, mutta siis miespuoliset kaverini tietävät mm. alapään vaivoistani ym. 😅… 😂🤣 en tiedä mikä minua vaivaaaaaaa 😂 kertokaa mikä mulla on.
Kommentit (31)
Rajaton ainakin. Ei välttämättä muuta vikaa, enkä minä tuotakaan välttämättä diagnoosiksi sanoisi mikäli ei häiritse sinua tai kanssasi tekemisissä olevia ihmisiä.
Huomionhakuinen persoonallisuushäiriö.
Tietääkö ne siksi, että ovat kysyneet, ja sä vaan vastaat kysymyksiin?
Oletettavasti sinulle ei kannata avautua omista asioista jos levittelet omiasikin
Ei keksi muuta puhuttavaa niin on puhuttava itsestä. Ei ole huomionhakuisuutta
Mikähän vaiva mulla sitten on?
Vihaan avoimia ja mukavia ihmisiä.
Arvauksia randomisti listana: Se voisi olla luonne joillakin ei kaikilla, ei ole asettanut rajoja nuorena ja miehet voivat udella kaikenlaista +vahingossa avautuu liikaa, onko joku rikkonut rajojasi joskus /traumaa (pitää vaikka itsekseen käsitellä asiaa ja tulla taas ehjäksi), stressi saa kertomaan kaikenlaista esim. koulu- tai työpaineet, alkoholi pienessä määrin joillakin tekee osalla tuon vaikkei sillä hetkellä juo, kofeniini kiihdyttää hermostoa, e-pillerit tai joku lääkeaineen haittavaikutus, huumorintajuisuus eli ei ota elämää niin vakavasti - vaikka toisaalla ne miehet voisivat olla juorukerholaisia jolloin kaikille ei kannata kertoa, huomionhaku vahingossa, nuori ikä ja luottavaisuus, ehkä joku toinen ihminen oli puhelias (maratonpuhuja) asioita kertova ja se tarttui - eli pitää siirtää se ominaisuus pois siltä osin kun itseä häiritsee. Joku ahdistus, jonka löytää ja saa pois, kun kuuntelee itseään enemmän. Tai muu syy.
Arkaluonteiisistakin asioista on hyvä käyydä keskustelua. Vaikka jos esiim ajatellaan yhteiskuntaan niin se on kuin iso laiva mikä ei käänny hetkessä.
Jakaa kaiken ja kaikille. Mitähän se olisi latinaksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen liian avoin ja kerron liian henk.koht juttuja muille
Tunnen kaksi ihan samanlaista naista, kaikki jutut tulee ilman suodatusta. Molemmilla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, masennuslääkitys yms.
En tiedä onko syy lääkitys vai muu asia.
Tautiluokituksessa F72, kuten muutkin ylivilkkausoireet.
Mä olin tuollainen nuorempana, nykyään nousee kylmä hiki kun muistelen noita avautumisia. Lapsuudenkodissa ainakin lörpöteltiin turhan avoimesti, ehkä peruja sieltä. Tai sitten ADHD-diagnoosi selittää.
Ainakaan et hirveän hyvin osaa asettua toisen ihmisen asemaan, jos miehille puhut alapäävaivoista. Pitäisi osata vaistota mikä on vaivaannuttavaa muille. Puutteellinen empatiakyky?
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan et hirveän hyvin osaa asettua toisen ihmisen asemaan, jos miehille puhut alapäävaivoista. Pitäisi osata vaistota mikä on vaivaannuttavaa muille. Puutteellinen empatiakyky?
Minua ei vaivaannuta yhtään mikään ja olen lievästi autistinen. En ole ikinä tajunnut ihmisiä jotka vaivaantuu. Asiat on asioita, ne ei vaadi tunnereaktiota. Niistä voi vain puhua.
Mut miehet syntyy alapäästä . Gynekologit tutkii niitä ja miehet haluaa sinne .
Up.