Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän diagnoosi mulla on? Olen liian avoin ja kerron liian henk.koht juttuja muille

Vierailija
15.09.2021 |

En nyt ihan kaikille kuitenkaan, mutta siis miespuoliset kaverini tietävät mm. alapään vaivoistani ym. 😅… 😂🤣 en tiedä mikä minua vaivaaaaaaa 😂 kertokaa mikä mulla on.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliesteetön persoonallisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaton ainakin. Ei välttämättä muuta vikaa, enkä minä tuotakaan välttämättä diagnoosiksi sanoisi mikäli ei häiritse sinua tai kanssasi tekemisissä olevia ihmisiä.

Vierailija
4/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuinen persoonallisuushäiriö.

Vierailija
5/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ne siksi, että ovat kysyneet, ja sä vaan vastaat kysymyksiin?

Vierailija
6/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti sinulle ei kannata avautua omista asioista jos levittelet omiasikin

Vierailija
7/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keksi muuta puhuttavaa niin on puhuttava itsestä. Ei ole huomionhakuisuutta

Vierailija
8/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstovertti akka.

Vierailija
9/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän vaiva mulla sitten on?

Vihaan avoimia ja mukavia ihmisiä.

Vierailija
10/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvauksia randomisti listana: Se voisi olla luonne joillakin ei kaikilla, ei ole asettanut rajoja nuorena ja miehet voivat udella kaikenlaista +vahingossa avautuu liikaa, onko joku rikkonut rajojasi joskus /traumaa (pitää vaikka itsekseen käsitellä asiaa ja tulla taas ehjäksi), stressi saa kertomaan kaikenlaista esim. koulu- tai työpaineet, alkoholi pienessä määrin joillakin tekee osalla tuon vaikkei sillä hetkellä juo, kofeniini kiihdyttää hermostoa, e-pillerit tai joku lääkeaineen haittavaikutus, huumorintajuisuus eli ei ota elämää niin vakavasti - vaikka toisaalla ne miehet voisivat olla juorukerholaisia jolloin kaikille ei kannata kertoa, huomionhaku vahingossa, nuori ikä ja luottavaisuus, ehkä joku toinen ihminen oli puhelias (maratonpuhuja) asioita kertova ja se tarttui - eli pitää siirtää se ominaisuus pois siltä osin kun itseä häiritsee. Joku ahdistus, jonka löytää ja saa pois, kun kuuntelee itseään enemmän. Tai muu syy.

Vierailija
11/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkaluonteiisistakin asioista on hyvä käyydä keskustelua. Vaikka jos esiim ajatellaan yhteiskuntaan niin se on kuin iso laiva mikä ei käänny hetkessä.

Vierailija
12/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa kaiken ja kaikille. Mitähän se olisi latinaksi?

Vierailija
13/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liian avoin ja kerron liian henk.koht juttuja muille

Tunnen kaksi ihan samanlaista naista, kaikki jutut tulee ilman suodatusta. Molemmilla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, masennuslääkitys yms.

En tiedä onko syy lääkitys vai muu asia.

Vierailija
14/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain autisminkirjolaisuutta.

Vierailija
15/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautiluokituksessa F72, kuten muutkin ylivilkkausoireet.

Vierailija
16/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuollainen nuorempana, nykyään nousee kylmä hiki kun muistelen noita avautumisia. Lapsuudenkodissa ainakin lörpöteltiin turhan avoimesti, ehkä peruja sieltä. Tai sitten ADHD-diagnoosi selittää.

Vierailija
17/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan et hirveän hyvin osaa asettua toisen ihmisen asemaan, jos miehille puhut alapäävaivoista. Pitäisi osata vaistota mikä on vaivaannuttavaa muille. Puutteellinen empatiakyky?

Vierailija
18/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan et hirveän hyvin osaa asettua toisen ihmisen asemaan, jos miehille puhut alapäävaivoista. Pitäisi osata vaistota mikä on vaivaannuttavaa muille. Puutteellinen empatiakyky?

Minua ei vaivaannuta yhtään mikään ja olen lievästi autistinen. En ole ikinä tajunnut ihmisiä jotka vaivaantuu. Asiat on asioita, ne ei vaadi tunnereaktiota. Niistä voi vain puhua.

Vierailija
19/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miehet syntyy alapäästä . Gynekologit tutkii niitä ja miehet haluaa sinne .

Vierailija
20/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borderline personality disorder

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä