Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haittaa on jos syö n. 100g pähkinöitä päivässä?

Vierailija
29.10.2014 |

Siis suolattomia ja useita eri lajeja manteleista pekaanipähkinöihin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mitään isompaa, mutta pähkinöissähän on valtavasti (hyvää) rasvaa ja siis myös kaloreita 500-600 kcal/100g. Eli jos on vaikka dieetillä tms niin isot määrät pähkinöitä ei ehkä kannata. Mulla myös kyllä maha kipeytyy jos syön paljon niitä mut en sitten tiiä johtuuko se musta vai pähkinöistä :-)

Vierailija
2/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, kunhan kokonaiskalorimäärä on sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suositus mm laihduttajalle taitaa olla se 15g päivässä että saa hyödyt irti mutta jää ne turhat kalorit ja rasvat saamatta kun ei mätä ihan kauheesti.

Vierailija
4/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole allerginen ja jos saat sen energiamäärän poltetuksi, niin popsi huoletta.

Vierailija
5/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Paino voi nousta, mutta myös tippua kun pähkinät pitävät nälän hyvin poissa. Loppujen lopuksi vaikea uskoa kenenkään jaksavan syödä pähkinöitä viikkoja ja kuukausia tuollaista määrää joka päivä. Aika puulle alkavat maistua lopulta. Jotkut liottavat pähkinöitä, jotta elimistön olisi helpompi käyttää niitä hyväkseen. Minä olen pureskellut huolella. Pähkinöiden laatuun kannattaa kiinnittää huomiota. Kannattaa katsoa mitä suuhunsa laittaa. Alfatoksiini on pähkinöissä oleva homemyrkky.

Vierailija
6/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse noidatan vhh:ta ja syön päivittäin 100g manteleita :) se on yksi kolmesta ateriadta. Mitat 162/58, vielä on 8kg pudotettavaa

Vierailija
7/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinöitä suositellaan yleensä syötävän kämmenellinen päivässä eli ei tarvitse koko 100 gramman pussia vetää kerralla.

Vierailija
8/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne mahtuu sun päivittäiseen kalorimäärään, mikäs siinä. tosiaan niissä on paljon kaloreita ja rasvaa, jossei aio lihoa niin pitää vähän katsoa mitä muuta aikoo syödä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä