G: Onko miehesi tissi- vai peppumies?
1. Onko miehesi tissi- vai peppumies?
2. Onko miehesi akateeminen vai duunari?
Suuri av-tutkimus laadukkaalla av-otannalla! Kaikki osallistumaan!
Kommentit (69)
Hienoa, lisää!
Ja osallistun tietysti itsekin: Peppumies ja akateeminen.
ap
Itselläni on kauniit rinnat ja muodokas takamus ja kun yritin kysellä eksältäni, että onko hän peppu- vai tissimiehiä, hän ei suostunut koskaan vastaamaan. Vasta eromme jälkeen hän yllättäen sanoi, että hän on aina ollut peppumiehiä. Kuulemma hän ensitapaamisellamme ihastui peppuuni, mutta ensimmäisen kerran ollessani alasti hänen edessään hän myös jumaloi rintojani. Hän on akateeminen, tosin vielä opiskelija.
Kullimies. On bi. Strap on käytössä usein.
^ ja tuohon äskeiseen vielä, että minun kohdallani hän ei kuulemma halunnut identifioitua kumpaankaan suuntaan vaan nauttia kummastakin puolesta.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:02"]1. Ei osaa sanoa.
2. On ylioppilas, tällä hetkellä armeijassa eli eipä ole kerennyt korkeammalle kouluttautua. Ei kumpikaan...? Tulee menemään yliopistoon.
[/quote]
Miksi tällä alapeukku? :D
[/quote]
Koska "ei osaa sanoa". En ikinä olisi moisen tylsimyksen kanssa...
[/quote]
Jospa se mies on vaikka aivo-tai sydänmies, mikä tietysti ei ole tavallista av-mammojen tasoon tyytyvien miesten keskuudessa.
Kerrotaan vielä taustaa tähän kyselyyn, eli mieheni pohti tätä itse. Hän oli opiskeluaikana kesät töissä firmassa, jossa työskenteli duunareiden kanssa. Duunarit pysähtyivät joka välissä tuijottamaan ja kommentoimaan kohtaamisensa naisten tissejä. Siitä sitten syntyi pieni teorianpoikanen.
Leikkimielellä tottakai. Jatketaan!
ap
1.toivon että peppu koska mulla olemattomat rinnat. Ehkä sitten rakastellessa haaveilee isoista tisseistä? No seksi on molempien mielestä kuitenkin hyvää.
2. Akateeminen
1. Tissieni koko on 65H, eli päätelkää siitä:D
2. Duunari
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:41"]
1.toivon että peppu koska mulla olemattomat rinnat. Ehkä sitten rakastellessa haaveilee isoista tisseistä? No seksi on molempien mielestä kuitenkin hyvää. 2. Akateeminen
[/quote]
Tissimies voi pitää pienistäkin rinnoista. Tissimies ei ole = isojen tissien rakastaja.
M30
1. Tykkää sekä tisseistä että pepusta
2. akateeminen
Peppumies. Mies on itse treenannut 10 vuotta salilla ja on tosi lihaksikas, joten arvostaa hyvää kuntoa ja treenattua pyllyä. Kyllähän se tisseistäkin tykkää, mutta keskikokoisista pyöreistä, eikä mistään suurista lollottimista.
Peppumies, ja akateeminen. Samoin ovat olleet kaksi edellistäkin miestäni. Käsittääkseni tissien tirkistely liittyy ihan tutkitustikin sinne alempiin sosiaaliluokkiin. Tai sitten teini-ikään. Tai sitten kyse on tosi vanhoista miehistä, joiden nuoruudessa pin-up on ollut se ainoa sallittu juttu.
Tosin olen kyllä työssäni huomannut, että joskus fiksu ja koulutettukin mies erehtyy katselemaan silmien sijasta rintamusta.
1. Molempia tai ei kumpaakaan. Omien sanojensa mukaan on silmämies tai kokonaisuusmies. Periaate hänellä on että ei rakastu/ihastu yhteenruumiinosaan vaan naiseen joka sitä kantaa. (kun tavattiin niin minulla oli tosi rumat pienen pienet aa -kupin tissit, mutta parempi perä kuin nyt.Nyt on paremmat tissit mutta perä roikkuu ja siinä on selluliittia) Hän on aina sanonut että huomasi ensimmäisenä misusta silmäni. On kuitenkin omien sanojensa mukaan tykännyt kropastanikin koko ajan(itse en tykkäisi minusta jos olisin mies).
2. fiksu duunari
Ei kumpikaan, kumpumiehiä ;) Peppu hyvänä kakkosena.
Duunari
Itse olen tosi selkeä peppumies. Tällä kannalla olen ollut siitä asti, kun tytöt vain ovat kiinnostaneet. Koulutustaustaltani olen akateeminen.
Itse asiassa luulen, että suurin osa miehistä lienee enemmän peppu- kuin tissimiehiä mieltymyksiltään.
M30.
Miten te naiset jaksatte itse itseänne työntää objekteiksi? Olen niin väsynyt.
Tissimies, tohtorikoulutettava.