Jussi gaala 2021
Samat näyttelijät taas Tommi Korpela, Pamela Tola, Laura Birn jne.
No ei varmaan vuonna 20 hirveästi elokuvia tehty.
Naisilla kauniit asut, siis todella näyttäviä asuja tämä vuonna . Mutta - voi kyynel - ne puvut ei näytä miltään kun ei ole lainkaan meikkiä tai on vaatimaton meikki.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Kenen typerä idea oli laittaa Niina Lahtinen juontamaan? Hän luulee olevansa ah, niin hauska, muttei ole, vaan vain ärsyttävä.
Ja paksuna kuulemma vielä. Joku Janne Katajan harha-askel ilmeisesti.
Onko Duudsonit jakamassa palkintoa?
Miksi Mikko Leppilampi ja Anna-Maija Tuokko on vaihdettu tähän kaksikkoon, josta Niina Lahtinen on suorastaan sietämätön?
Pystyyköhän se itse katsomaan nauhalta omat mölinänsä?
Toi Samuli joka sai ton ekan patsaan oli söpö
Saakohan tuo Lahtisen Niina ne betonisaappaat?
Vierailija kirjoitti:
No ei noita sivuosien voittajia Samuli Niittymäkeä ja Saara Pakkasvirtaa mitenkään liikaa oo näkynyt. Eli ei kaikki oo mitään kuluneita kasvoja.
Saaraa ei nähty edes gaalassa:)
Todellakin Niina on ärsyttävä typerine vitseineen, ja jotenkin määkii ja vetää pellen roolia. Voisko vielä vaihtaa juontajia. En kyllä voi katsoa, häpeän hänen puolestaa. Samahan se on aina suomalaisilla näyttelijöillä. Ilvehtii aina liikaa ja nyt kyllä ei sovi tunnelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Duudsonit jakamassa palkintoa?
Se yks hulivilipoika niistä jakaa kuulemma pilveä?
Vierailija kirjoitti:
No ei noita sivuosien voittajia Samuli Niittymäkeä ja Saara Pakkasvirtaa mitenkään liikaa oo näkynyt. Eli ei kaikki oo mitään kuluneita kasvoja.
Mutta Laura, Elina, Krista, Peter, Elena, Iina, Jussi, Tommi, Niina on.
Juontaja-Nina tykkää omasta äänestään?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin Niina on ärsyttävä typerine vitseineen, ja jotenkin määkii ja vetää pellen roolia. Voisko vielä vaihtaa juontajia. En kyllä voi katsoa, häpeän hänen puolestaa. Samahan se on aina suomalaisilla näyttelijöillä. Ilvehtii aina liikaa ja nyt kyllä ei sovi tunnelmaan.
Oon miettiny että minkähänlainen se on siviilissä. Tuntuu aina vetävän jotain outoa roolia.
Miksi nainen juontaa, kun naiset eivät ole hauskoja?
En katso juontajien takia. Tykkäsin Toffesta ennen, mutta Räsäs-keissi vei pisteet häneltä. Niina Lahtinen on taas muuten rasittava.
Voisiko joku antaa tuolle Niinalle sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny että minkähänlainen se on siviilissä. Tuntuu aina vetävän jotain outoa roolia.
Oon miettiny mimmonen se olis sängyssä.... kauhee kiekuminen ja käkätys?
Kukahan voittaa yleisöpalkinnon? Ei taida olla tänä vuonna mitään kovia yleisömagneetteja mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle betoni-jussi?
Onkohan Salmisen Esko jo saanut? Heikki Kinnunen?
Kenelle betoni-jussi?