Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on vauva/taapero, älkää PLEASE ahdistelko läheisiänne jatkuvalla kuva/videoryöpyllä!

Vierailija
15.09.2021 |

Kyllä, se teidän pikku mussukka on niiiiiin ihana ja söpö ja on varnasti maailman paras asia teidän elämässä ja KYLLÄ, me läheiset pidämme häntä myös oikein ihanana. Mutta, meitä ei kerta kaikkiaan kiinnosta jatkuvasti puhua vain hänestä. Saatika saada päivittäin kuvia/videoita hänestä. Lisäksi sinne instagramiin voisi edes yrittää esittää että on jotakin muutakin elämää kuin se lapsi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen, että elin lapsuuteni ennen nettiä ja somea.

En tykkäisi jos omia vauvakuvia olisi sukulaiset lataillut ympäri nettiä.

Nyt aikuisenakaan en ole laittanut omaa naamaani minnekkään someen. Ja saan päättää itse olenko siellä vai en.

Vierailija
22/28 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on vanhemmille elämän tärkein asia, ja niin pitää ollakin.

Minusta ikäviä on vanhemmat, jotka postaavat lapsen syntymän jälkeen edelleen ryyppäämiskuvia sekä perjantai- että lauantai-iltana. Pari kuukautta vauvan syntymän jälkeen väliä ja sitten taas mennään. Vauva on kai sitten isovanhemmilla tai jollain hoitajalla, että vanhemmat pääsevät baariin. 

Niin, nuoko sun mielestäsi ne ainoat kaksi vaihtoehtoa? :O

Kyllä, usein nää ”vauvahullut” näkevät meidät lapsettomat jonain dokuina, joilla ei ole elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa minä kyllä toivoisin enemmänkin kuvia kummitytöstäni ja muista kavereiden lapsista, mutta ap:n kaltaiset ankeuttajat on varmaan pelotellut kaikki niin ettei kukaan uskalla lähettää lapsikuvia. Huomaan sen itsekin, esim töissä en hirveästi lapsista puhu kun mietin että se yksi lapseton ei varmaan halua kuulla. Isovanhemmat oikein pyytää että laittakaa lapsista kuvia ja heille ollaankin tehty wa-ryhmä jonne jaetaan lasten juttuja, tuntuvat tykkäävän. Faceen/instaan en päivitä juuri mitään.

No PYYDÄ hyvä ihminen lisää niitä kuvia! Kummilastesi vanhemmat vaikuttavat järkeviltä ja muita ajattelevilta ihmisiltä, tietävät että kaikkia ei kiinnosta se jatkuva kuva/videotulva.

Vierailija
24/28 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi säätää laki joka kieltäisi selkeästi alaikäisten kuvien julkaisemisen. Vanhemmat julkaisevat näitä hyvin itsekkäästi ajatellen. Juuri näin ex-kaverilta julkisen kuvan pienistä pojistaan, jotka lohduttoman näköisinä tuijottavat kameraa. Ja tämän "ihanan koti-illan" taustalla on hieman toinen totuus. Lapset huostassa ja äippä saanut heidät illaksi kotiin julkaistaakseen omaa totuuttaan...

Vierailija
25/28 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eikä pidä postata myös Facebookiin.

Voi olla että lapset kasvettuaan eivät tykkää lainkaan siitä, että äippä on jakanut kuvia.

Vierailija
26/28 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on vanhemmille elämän tärkein asia, ja niin pitää ollakin.

Minusta ikäviä on vanhemmat, jotka postaavat lapsen syntymän jälkeen edelleen ryyppäämiskuvia sekä perjantai- että lauantai-iltana. Pari kuukautta vauvan syntymän jälkeen väliä ja sitten taas mennään. Vauva on kai sitten isovanhemmilla tai jollain hoitajalla, että vanhemmat pääsevät baariin. 

Niin, nuoko sun mielestäsi ne ainoat kaksi vaihtoehtoa? :O

Kyllä, usein nää ”vauvahullut” näkevät meidät lapsettomat jonain dokuina, joilla ei ole elämää

Huokaus. Ensinnäkin olen itsekin lapseton ja toiseksi puhuin ihan tietystä ihmistyypistä, joka ei lapsen saatuaan muuta elämäänsä mitenkään, vaan lapsi jätetään hoitoon. Onneksi niitä on vähän.

Vierailija
27/28 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, eikä pidä postata myös Facebookiin.

Voi olla että lapset kasvettuaan eivät tykkää lainkaan siitä, että äippä on jakanut kuvia.

Nykylasten kasvettua Facebookia ei ole varmasti enää olemassa, ainakaan nykyisenlaisena. 

Vierailija
28/28 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ihan aidosti tykkään katsella kuvia ja videoita sisarusteni lapsista vaikka joka päivä. Minulle ei ole omia lapsia suotu, joten on ihanaa, että saan olla osa heidän elämäänsä.