Te joilla on vauva/taapero, älkää PLEASE ahdistelko läheisiänne jatkuvalla kuva/videoryöpyllä!
Kyllä, se teidän pikku mussukka on niiiiiin ihana ja söpö ja on varnasti maailman paras asia teidän elämässä ja KYLLÄ, me läheiset pidämme häntä myös oikein ihanana. Mutta, meitä ei kerta kaikkiaan kiinnosta jatkuvasti puhua vain hänestä. Saatika saada päivittäin kuvia/videoita hänestä. Lisäksi sinne instagramiin voisi edes yrittää esittää että on jotakin muutakin elämää kuin se lapsi.
Kommentit (28)
Ja btw, miksi nimen omaan pääosin äidit tekevät tätä? Miksi miehet ei samalla tavalla ”sekoa” siitä lapsestaan ja näe häntä jonain Jumalasta seuraavana?
Ja nämä mummit kultamussukoineen. Jatkuvalla syötöllä jo 8 vuotta pakko seurannut kuvia lapsenlapsestaan melkeinpä päivittäin. Olen hienovaraisesti yrittänyt saattaa ymmärtämään ETTEI KIINNOSTA, mutta ei mene perille.
Nyt olen alkanut miettimään, että sittenkin on mennyt perille, ja kenties loukkaantunutkin tästä, ja nyt piilovittuilee näillä fotoillaan, kun tietää että alkanut ällöttää koko pentu.
Voi, että sitä vihaamisen määrä... Minä, minä, minä!!!
No ne sun jutut ei kiinnosta senkään vertaa.
Omat vanhemmat ainakin haluavat 24/7 kuvia veljenpojistani, ja eisttelevät niitä sitten mullekin. Onneksi olemme yhteisessä WhatsApp-ryhmässä, niin näen kaikki kuvat heti eikä heidän tarvitse lähettää 100 sähköpostia päivässä.
Mielellään kyllä seuraan söpöjen poikien elämää, mutta vanhemmillani se on mennyt ihan totaalisesti yli, eivätkä paljon mistään muusta puhukaan. Äiti soittaa minulle joskus kertoakseen mitä se Onni on taas hassusti sanonut, kun kävivät kylässä. Kerran jopa, että Onni oli piereskellyt tavallista enemmän. No okei, kiitos tiedosta.
Tässä kohtaa ei siis lasten vanhemmat ole syypäitä, vaan isovanhemmat.
Miksi lopettaisi, siksihän se lapsi on tehty, että siitä saa kivoja instakuvia?
Lapsi on vanhemmille elämän tärkein asia, ja niin pitää ollakin.
Minusta ikäviä on vanhemmat, jotka postaavat lapsen syntymän jälkeen edelleen ryyppäämiskuvia sekä perjantai- että lauantai-iltana. Pari kuukautta vauvan syntymän jälkeen väliä ja sitten taas mennään. Vauva on kai sitten isovanhemmilla tai jollain hoitajalla, että vanhemmat pääsevät baariin.
Miksi instagramiin pitää esittää mitään vain niitä seuraajia varten, jotka tahtovat seurata vaikkei edes kiinnosta seurata sitä, mitä sinne joku päivittää? Miksi tahdot seurata ja Miksi juuri sinulle pitäisi keksiä seurattavaa? Hanki elämä. Toki arveluttavaa julkaista lapsestaan...
En ole lähettänyt kuvia lapsista muuta kuin vanhemmilleni ja anopille eikä kukaan ole lähettänyt minulle kuvia lapsistaan... Tai no yksi lapsen pk-kaverin äiti yhteiskuvia lapsista. Varmaan kun en ole instagramissa seuraamassa ketään niin minulle ei "lähetetä" mitään kuvia lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä mummit kultamussukoineen. Jatkuvalla syötöllä jo 8 vuotta pakko seurannut kuvia lapsenlapsestaan melkeinpä päivittäin. Olen hienovaraisesti yrittänyt saattaa ymmärtämään ETTEI KIINNOSTA, mutta ei mene perille.
Nyt olen alkanut miettimään, että sittenkin on mennyt perille, ja kenties loukkaantunutkin tästä, ja nyt piilovittuilee näillä fotoillaan, kun tietää että alkanut ällöttää koko pentu.
Olen sitten ainoa mummo ,jolla ei F.B. tiliä ei insta.Lisäksi en julkaise en lähetä ainuttakaa kuvaa lapsen lapsistani muille,kuin heidän vanhemille.Jos omaa kämerani käytän.Siis kameraa.Koska tietoisesti en hankkinut älypuhelin. Ihania on kuvat saada taaperot paaperoto söpö nassut.Kaiken ikäisinä.
Olipa otsikon laatija tyly tyyppi. Älä katso niitä kuvia ja videoita, jos saat ihottumaa, oletko tietoinen, että sinunkin tarinasi saattavat ottaa joitakuita päähän, mieti!
Vierailija kirjoitti:
Miksi instagramiin pitää esittää mitään vain niitä seuraajia varten, jotka tahtovat seurata vaikkei edes kiinnosta seurata sitä, mitä sinne joku päivittää? Miksi tahdot seurata ja Miksi juuri sinulle pitäisi keksiä seurattavaa? Hanki elämä. Toki arveluttavaa julkaista lapsestaan...
En ole lähettänyt kuvia lapsista muuta kuin vanhemmilleni ja anopille eikä kukaan ole lähettänyt minulle kuvia lapsistaan... Tai no yksi lapsen pk-kaverin äiti yhteiskuvia lapsista. Varmaan kun en ole instagramissa seuraamassa ketään niin minulle ei "lähetetä" mitään kuvia lapsista.
Heittoni ”esitä edes että olisi muuta elämää” oli tsoukki.
Vierailija kirjoitti:
Olipa otsikon laatija tyly tyyppi. Älä katso niitä kuvia ja videoita, jos saat ihottumaa, oletko tietoinen, että sinunkin tarinasi saattavat ottaa joitakuita päähän, mieti!
Myös minä jaan lapsista kuvia silloin tällöin (kummilapsia). Mutta en tunge niitä jatkuvalla syötöllä, koska ymmärrän että ei ketään kiinnosta joka päivä nähdä samaa :D
Vierailija kirjoitti:
No ne sun jutut ei kiinnosta senkään vertaa.
Heh, siellä taitaa olla juurikin tämmöinen ”vauva-hullu” :D Mistä sinä edes tiedät, mitä juttuja minä päivitän?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lähettänyt kuvia lapsista muuta kuin vanhemmilleni ja anopille eikä kukaan ole lähettänyt minulle kuvia lapsistaan... Tai no yksi lapsen pk-kaverin äiti yhteiskuvia lapsista. Varmaan kun en ole instagramissa seuraamassa ketään niin minulle ei "lähetetä" mitään kuvia lapsista.Heittoni ”esitä edes että olisi muuta elämää” oli tsoukki.
Oli vai? Miten sinua sitten jaksaa oikeasti ärsyttää se, mitä seuraavaksi ihmiset päivittävät? Liikaa lapsisisältöä... kun ei ole oikeasti mikään pakko seurata ketään eikä mammojen ole pakko elää sinua miellyttäen, ettet vain kokisi, että suunnilleen kaikki muut ikäisesi on jo menneet elämässä eteenpäin ja sinun elämäsi sisältöä on muiden ig-tuotanto
Vierailija kirjoitti:
Omat vanhemmat ainakin haluavat 24/7 kuvia veljenpojistani, ja eisttelevät niitä sitten mullekin. Onneksi olemme yhteisessä WhatsApp-ryhmässä, niin näen kaikki kuvat heti eikä heidän tarvitse lähettää 100 sähköpostia päivässä.
Mielellään kyllä seuraan söpöjen poikien elämää, mutta vanhemmillani se on mennyt ihan totaalisesti yli, eivätkä paljon mistään muusta puhukaan. Äiti soittaa minulle joskus kertoakseen mitä se Onni on taas hassusti sanonut, kun kävivät kylässä. Kerran jopa, että Onni oli piereskellyt tavallista enemmän. No okei, kiitos tiedosta.
Tässä kohtaa ei siis lasten vanhemmat ole syypäitä, vaan isovanhemmat.
Itsekkin kuvittelin että voin nautiskella lapsivapaasta elämästä, mutta äiti sekosi saadessaan lapsenlapsia ja alkoi tuputtamaan näitä syöttöfilmejä ym. Harmi sinänsä kun veljeni on kuitenkin ihan asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ikäviä on vanhemmat, jotka postaavat lapsen syntymän jälkeen edelleen ryyppäämiskuvia sekä perjantai- että lauantai-iltana. Pari kuukautta vauvan syntymän jälkeen väliä ja sitten taas mennään. Vauva on kai sitten isovanhemmilla tai jollain hoitajalla, että vanhemmat pääsevät baariin.
Niin, nuoko sun mielestäsi ne ainoat kaksi vaihtoehtoa? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lähettänyt kuvia lapsista muuta kuin vanhemmilleni ja anopille eikä kukaan ole lähettänyt minulle kuvia lapsistaan... Tai no yksi lapsen pk-kaverin äiti yhteiskuvia lapsista. Varmaan kun en ole instagramissa seuraamassa ketään niin minulle ei "lähetetä" mitään kuvia lapsista.Heittoni ”esitä edes että olisi muuta elämää” oli tsoukki.
Oli vai? Miten sinua sitten jaksaa oikeasti ärsyttää se, mitä seuraavaksi ihmiset päivittävät? Liikaa lapsisisältöä... kun ei ole oikeasti mikään pakko seurata ketään eikä mammojen ole pakko elää sinua miellyttäen, ettet vain kokisi, että suunnilleen kaikki muut ikäisesi on jo menneet elämässä eteenpäin ja sinun elämäsi sisältöä on muiden ig-tuotanto
Juu olen piilotellut heitä instassa. Mutta whatsapissa en oikein kehtaa estää heitä.
Ennen heidän lisääntymistä keskusteltiin kaikesta maan ja taivaan väliltä. Nykykään nää tyypit tunkee joka keskusteluun yht’äkkiä jonkun v**un hauskan kuvan siitä lapsesta. Alkaa oikeesti ällöttää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, nuoko sun mielestäsi ne ainoat kaksi vaihtoehtoa? :O
No enhän minä niin sanonut, vaan mainitsin omasta mielestäni ikävän jutun.
Jaa minä kyllä toivoisin enemmänkin kuvia kummitytöstäni ja muista kavereiden lapsista, mutta ap:n kaltaiset ankeuttajat on varmaan pelotellut kaikki niin ettei kukaan uskalla lähettää lapsikuvia. Huomaan sen itsekin, esim töissä en hirveästi lapsista puhu kun mietin että se yksi lapseton ei varmaan halua kuulla. Isovanhemmat oikein pyytää että laittakaa lapsista kuvia ja heille ollaankin tehty wa-ryhmä jonne jaetaan lasten juttuja, tuntuvat tykkäävän. Faceen/instaan en päivitä juuri mitään.
Mun on ollut pakko ”piilottaa” instasta pari tyyppiä, koska en kerta kaikkiaan jaksa nähdä jatkuvasti materiaalia heidän kullannupusta.