notebook-elokuva
Oonko ainoa joka itkee täällä tota elokuvaa? :'(
Kommentit (25)
Oli eka kerta, kun puhkesin vollottaan jollekin rakkaushömppäpömppä-leffalle o___O
Itse yritin itkeä hiljaa jottei mies herää.. Ei ihan onnistunut, kun niiskutin kamalan lujaa.
Niiiiin ihana leffa katsoa ja hetkiseksi unohtaa tämä sairas maailma.
Heh, paljonkohan nenäliinoja kului puolituntia sitten ;)
ihana<3 haaveilen itsekkin tollasesta rakkaudesta.
Miettikää, että jossainpäin maailmaa joku kokee tuollaisen rakkaustarinan just nyt! <3
Ää, katoin ekaa kertaa. Oon ollu viimeaikoina jotenkin yllättävän cool mitä tulee nyyhkisleffoihin, mutta nyt... BYÄHÄÄÄÄÄÄÄ ;(((( ja kun se loppu ei varsinaisesti ees oo surullinen! Siis kun siinähän kuitenkin kaikki on jo ihan hyvin... Niin kaunis ja onnellinen, että sen takia itkettää!
Oli kyllä niin hyvä elokuva, että pakko etsiä toi ihan omaks :)
Minulla kostui silmät ensimmäisen kerran siinä kohtaa kun mummon muisti katosi (taas) ja mies alkoi itkemään. Taas kostuu :(
Monta kertaa olen katsonut ja aina saa kyyneleet poskille. Tarinan alku on on kuin omasta ensirakkaudestani. Ne muistot..
Miksi tuota pitää itkeä?? Harvinaisen typerä ja ikävystyttävä leffa.
Täällä itken vieläkin. Liiallinen tunteellisuus johtunee siitä, että olen rv 15 raskaana. :D
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 00:09"]Miksi tuota pitää itkeä?? Harvinaisen typerä ja ikävystyttävä leffa.
[/quote]
Älä tuu pilaan tätä ketjua! >:(
Se fiilis, kun tajusin ukon lukevan heidän stooriaan!
Mä ainakin itkin ihan hulluna, ja sitten kömmin miehen viereen halaamaan sitä täysiä. Kuulemma oon hassu nainen kun nää leffat menee niin tunteisiin. :)
Ylisentimentaalinen ja huonot näyttelijät.
Et :) Täällä yksi samanlainen vollottaja.
Tuntuu tyhmältä toivoa tuollaista rakkautta itsellensä.