Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä teitä naisia tapaa??

Vierailija
28.10.2014 |

Missä olette te kivat, toisella kierroksella olevat naiset ja missä teitä tapaa? En haluisi enää lapsia, vaan tasavertasen kumppanin. Olen 35v mies jolla teini-ikäinen tytär. Baareissa en juokse sen kummemmin, enkä oikein ole ollut mikään sellanen baarivonkaaja, vaikka tykkäänkin naurattaa ja olen ihan liikaa äänessä.

Olen puhuva, naurava ja hauska (ainakin omasta mielestä), pussaava ja puhuva tavallinen mies. Parempi kahdenkeskisissä jutuissa, jossa saa rauhassa tutustua, baarissa menee huutamiseksi :D Huumorintaju on aika mustaa ja pikkutuhmaa ajoittain. En ole takertujatyyppiä, tarvitsen omaa aikaa muutamasta harrastuksesta/asiasta johtuen, mutta se ei tarkottaisi että en olisi sitoutunut täysin toiseen.

Kertokaa, missä te olette. Mistä löytää ihan tavallinen suomalainen kiva ja mukava nainen, joka arvostaa normaalia vakaata ja turvallista parisuhdetta jossa ei tarvitse kuitenkaan ripustautua? Missä molemmat sitoutuvat toisiinsa ilman sen kummempia sopimuksia ja pelejä. En väitä olevani mikään täydellinen kumppani, mut helvetin vaikea on löytää sopivaa naista, kun ei harrasta oikein mitään sellaista missä teitä tapaisi.. Prismassa ei kehtaa eineshyllyllä lähestyä :D

Lapset on PLUSSAA, ja tykkään ihan normiarjesta mutta en ole kuitenkaan mikään ovimatto. Sängyssä dominoiva, erittäin kokeilunhaluinen ja suuseksistä nauttiva mies (siis se antopuoli...) Vikoja löytyy, tämähän on vaan mainos! Olen lyhyt vain 170cm. Tuntuu, edes tapaa naisia jotka haluisi tavata tai samoja asioita. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, laitetaan nyt vielä mailiosote jos jollain ihmeellä joku haluisi vaihtaa ajatuksia :) tredeck1979@gmail.com

Ja Alueena keskisuomi, mutta JKL-TRE-HKI käy hyvin.... rakkaus ei katso aikaa tai paikkaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla