Lue keskustelun säännöt.
Monta kertaa olet muuttanut?
15.09.2021 |
Olen 39 vuotias ja tulossa uusi muutto, tarkistin tietoni ja järkytyin. 25 muuttoa elämässäni!!?? Mitä ihmettä?!
Olen omistanut asuntoja, asunut ulkomailla, vaihtanut paikkakuntaa töiden perässä ym.
Siis ihan karsee luku!?!! 25! Monet ei ole edes viittä kertaa elämässä muuttanut elämänsä aikana. Olen muuttamassa taas, ja töiden takia. Milloin oikeasti löydän paikkani tästä elämästä ja jäisin asumaan asuntoon pidemmäksi ajaksi kun 2-3vuotta!!
Kommentit (22)
7 kertaa lapsena Suomessa, ja nykyisessä maassani asun nyt kuudennessa asunnossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nykyinen asunto on 13. koti eli 12 muuttoa (4 lapsuudenkotia, 3 sinkkukotia opiskeluajoilta, 3 kotia avioliiton ajalta ja 3 kotia nyt eronneena). Omasta mielestä isokaan muuttomäärä ei tarkoita sitä, että ei olisi löytänyt paikkaansa elämässä. Elämäntilanteet ja tarpeet vaan vaihtelee ja harvalle se yksi asunto/koti täyttää tarpeita koko elämäksi. Muuttaminen on työlästä, mutta uudessa kodissa yleensä aina tosi kiva olla, koska johonkin tarpeeseen muutto tapahtunut. Ikävä tietysti jos ap itse tuntee juurettomuutta ja ahdistusta tiheistä muutoistaan. Omani on kaikki olleet jotenkin positiivisia muuttoja, enkä usko että nykyinkään koti loppuiäksi on, jos nyt ikää toivotusti riittää. (N45)