Serkun lukiossa pidetty opettaja teki itsemurhan.
Tietääkö joku tästä enemmän? Kyse eteläsuomalaisesta lukiosta, en halua tarkemmin sanoa. Nuori, oppilaiden keskuudessa pidetty opettaja, teki itsemurhan. Tapaus sattui aika viime aikoina.
Kommentit (14)
Miksi sun pitäisi tietää siitä mitään? Mitä se asia sulle kuuluu?
Pk-seudulla? Kuulin myös tapauksesta, mutten tiedä tarkemmin. Osanotot kaikille läheisille.
Onko sitä siis pidetty väkisin lukiossa?
Miksi pitivät opettajaa lukiossa? Kai sitä opettajakin haluaa vapaasti liikkua.
Kolmonen, itsekin olet tullut nuuskimaan tänne otsikon luettuasi.
Ei ihme. En itsekään kestäisi sitä, että väkisin pidetään lukiossa. Lukion tiloissa liikuntamahdollisuudet ovat hyvin huonot ja vähäinen liikunta vaikuttaa negatiivisesti esim. luustoon ja lihaksiin sekä yleiseen jaksamiseen.
Minun opettajani teki itsemurhan ja ennen sitä avautui minulle avioerostaan.
Itsemurha on iloinen asia. Mitä vähemmän ihmisiä tällä surullisella ja tuhoontuomitulla planeetalla, niin sitä parempi.
"Itsemurha on iloinen asia. Mitä vähemmän ihmisiä tällä surullisella ja tuhoontuomitulla planeetalla, niin sitä parempi."
Kas vain, kun olet vielä siitä täällä kirjoittamassa...
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:48"]Tietääkö joku tästä enemmän? Kyse eteläsuomalaisesta lukiosta, en halua tarkemmin sanoa. Nuori, oppilaiden keskuudessa pidetty opettaja, teki itsemurhan. Tapaus sattui aika viime aikoina.
[/quote]
Miten asia kuuluu sinulle???
Käymäni lukion rehtori teki aikoinaan itsemurhan. En ollut enää lukiossa silloin. Lakkiaiaissa sanoi, että teille me opettajat olemme merkityksellisiä ja jäämme mieleen, mutta te oppilaat vain tulette ja menette ettekä jää mieleen.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:28"]
Käymäni lukion rehtori teki aikoinaan itsemurhan. En ollut enää lukiossa silloin. Lakkiaiaissa sanoi, että teille me opettajat olemme merkityksellisiä ja jäämme mieleen, mutta te oppilaat vain tulette ja menette ettekä jää mieleen.
[/quote]
No niinhän se on. Opettaja kohtaa urallaan parisen tuhatta oppilasta, niistä aika harva jää mieleen. Uran lopulla oppilaina on alkuvaiheen oppilaiden lapsia.
Olen ala-asteen opettajani fb-kaveri. Hän pyysi minua kaveriksi 20 v sen jälkeen kun en enää ollut oppilaana. Veikkaan että luokanopettajaille oppilaat jää kyllä mieleen.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:48"]
Tietääkö joku tästä enemmän? Kyse eteläsuomalaisesta lukiosta, en halua tarkemmin sanoa. Nuori, oppilaiden keskuudessa pidetty opettaja, teki itsemurhan. Tapaus sattui aika viime aikoina.
[/quote]
En tiedä enempää, mutta tiedän tapauksen.