Vinkkejä sperman maun parantamiseksi?
Onko ruokavaliolla vaikutusta todellisuudessa vai mitä olette havainneet toimivan? Tyttöystävä yleensä nielee mutta sanoo että maussa parantamista ja joskus on maistunut hyvällekkin
Kommentit (40)
hei kivat naiset en käytä päihteitä, juon paljon vettä ja hedelmämehuja ja syön kasviksia ja hedelmiä paljon kuitenki lihaa ja leipääkin. silti mun tuotteeni on sanottu olevan aromirikasta eliksiiriä.
olisiko teistä kenestäkään todistamaan väite itse?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:06"]
Mieheni sperma maistuu tooooosi kitkerälle ja se maku vielä jää kurkkuun jos nielee.
Mutta hänellä rankka lääkitys, lihapitoinen ruokavalio ja viinan juonti.
Joskus nuorempana hänen spermansa oli kuin "poutapilviä" kun sperma ruiskusi rintakehän alueelle, josta ne nuolin pois.
Enää ei ruiski vaan ruikkii ehkä teelusikallinen kellertävää, kitkerää sotkua jota ei todellakaan tee mieli nautiskella.
[/quote]
taisi olla hyvää jos oikein nuolit pois?
[/quote]
Millainen ruokavalio oli "poutapilvi" aikaan
[/quote] Ruokavalio oli "poutapilvi" aikaan selvästi niukempi, ei tupakointia ja viinanjuonti oli satunnaisempaa. EIKÄ OLLUT MITÄÄN LÄÄKITYSTÄ!
Ja juu hyvää oli! Maistui suolaisen hapanimelälle.... :p
[/quote]
Söikö paljon lihaa vai kasviksia ?
maistuuko millään tavalla makealle ? kokemuksia ?
Onko ananas ja muut hedelmät paras keino?
Haluaisin yllättää vaimon. :)
mitä lyhempi aika pitää kasseissa niin ei tuu puuroa onhan tuo selvä. ja nesteitä pajon juo.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:39"]
Onko ananas ja muut hedelmät paras keino? Haluaisin yllättää vaimon. :)
[/quote]
Itse tirponut 2 päivää putkeen ananasta ja hedelmiä jos tänään saisi suuhoidon :D
Nyt hedelmäkuuri ja runsaasti vettä. Vesi vie mahd virtsan makua mennessään kun vessassa käy ahkerasti
Eikä se nyt olisi helpompi vaan peittää se maku vaikka turauksella suklaakastiketta, mynthonilla kielen alla tms? Miksi se pitää juuri se liemi maustaa?
Mulla on ratkaisu: ei sitä ole pakko maistella/niellä, vaikka antaakin suuseksiä. Ei siitä tarpeeksi hyvää saa.
Vettä ja mehuja kun juo niin sillä pitäisi onnistua, ruoasta en tiedä, syö monipuolisesti. Alkoholi ja tupakka pahentaa makua, myös kahvi.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa milloin teillä on maistunut viimeksi sperma hyvälle
Mun sperma on kuulemma usein mautonta sanoi naispuolinen kaverini joka välillä tykkää ottaa suihin. Juon mehuja ja juon myös paljon vettä. Ananas on hyvää mutta juuri nyt en ole sitä syönyt
Ex naisystävä tykkäs imeä loppuun asti ja jos oli pahan makuinen niin otti kulauksen mehua/limsaa perään
Itse annan miehen kusta suun täyteen ja siihen kusen sekaan kun laskee spermat niin nieleminen onnistuu helpommin sekä maku paljon parempi.
Jos nieleminen hirvittää niin ottakaa mehulasi viereen ja siitä vaan perään ei se maistu silloin juuri miltään :)
N
Laita siihen sokeria ja jotain makuainetta,
Viina on paras mauste, joten tyttis täyteen känniin heti aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Syö kasvispainotteista ruokaa, reilusti hedelmiä ja marjoja, tupakka pois, alkoholia hyvin maltillisesti, harrasta liikuntaa. Kahvikin tosiaan vaikuttaa makuun, mut jos noi muut jo laittaa kohdalleen, niin ei se kahvi siinä enää niin hirveästi vaivaa.
Jos tietäisin, että vaimo ottaa varmasti loppuun asti suihin tai ylipäätään suihin niin olisin valmis lopettamaan kahvin juonnin ja vaihtamaan kasviruokavaliolle, mutta turhaan alkaa itseä kiduttamaan kun tällaista ihmettä tuskin tapahtuisi.
Vitsi:
Pariskunta valmistautuu ns. yöpuulle.
Mies: Mite ois pikane suihiotto?
Nainen: Mua väsyttä nimma perusteellisest. Runkka toho lassi, mä juan se sit aamul.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:06"]
Mieheni sperma maistuu tooooosi kitkerälle ja se maku vielä jää kurkkuun jos nielee.
Mutta hänellä rankka lääkitys, lihapitoinen ruokavalio ja viinan juonti.
Joskus nuorempana hänen spermansa oli kuin "poutapilviä" kun sperma ruiskusi rintakehän alueelle, josta ne nuolin pois.
Enää ei ruiski vaan ruikkii ehkä teelusikallinen kellertävää, kitkerää sotkua jota ei todellakaan tee mieli nautiskella.
[/quote]
taisi olla hyvää jos oikein nuolit pois?
[/quote]
Millainen ruokavalio oli "poutapilvi" aikaan
[/quote] Ruokavalio oli "poutapilvi" aikaan selvästi niukempi, ei tupakointia ja viinanjuonti oli satunnaisempaa. EIKÄ OLLUT MITÄÄN LÄÄKITYSTÄ!
Ja juu hyvää oli! Maistui suolaisen hapanimelälle.... :p