Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta köyhien lapset saavat huonot eväät elämääm. t.ammattivalittaja

Vierailija
28.10.2014 |

Rikkailla on parempi lapsuus ja tulevaisuus.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä - tärkeämpää kuinmomaisuus ja varat on lapselle turvallisuus- ja sen luo vanhemmat ja heidän luoma turvallisuus lapselle.

Vasemmistolainen Frankfurtin koulukunta on jo sata vuotta sitten luonut aatteen, jolla maailmasta tulee hajottaa perheet, ja täten luoda helpommin hallittava maailma, kun rikkonaisista poerheistä tulee turvattomia heikkoja ihmsiä. TÄRKEÄ HUOMIO: Muistakaa että tuolloin perheet olivat kristillisä ja avioerot harvinaisia- sitten alkoi joukkotiedotuksen llisääntyminen- ja Frnakfurtin koulklunta oli mukana sen kehittämisessä, ja vartavastenn joukkotiedotus ja viihde valjastettiinmuuttamaan maailman epäkristilliseksi ja hajottamaan normaalia perhe-yhteisöä, mm. uskonnonvastaisten Hollywoodin ja viihdeteollisuuden omistavien kasarijuutalaisten toimesta:
http://www.magneettimedia.com/frankfurtin-koulukunnan-kulttuurimarxismi-ja-sen-yhteys-suomalaiseen-kulttuuriin/
http://magneettimedia.com/frankfurtin-koulukunnan-kulttuurimarxismi-ja-sen-yhteys-suomalaiseen-kulttuuriin/
Frankfurtin koulukunta, ... Kun hän kuitenkin kyllästyi pian akustiseen folk-musiikkiin liian rajoittavana, muodosti rock-yhtyeen ja vaihtoi sähköiseksi, ...
FRANKFURTIN KOULUKUNTA: SALALIITTO RAPPIOON (ROMURAUTAA ..
toinennakemys.wordpress.com/tag/frankfurtin-koulukunta
timo-vihavainen.blogspot.com/2014/06/se-kauhea-poroporvari.html
Frankfurtin koulukunta on nimitys löyhälle virtaukselle, ... (Hollywood-pomot, Frankfurtin koulukunta, amerikkalaiset monikulttuurilobbarit, .

ROMURAUTAA: FRANKFURTIN KOULUKUNTA: SALALIITTO RAPPIOON *

isovimma.blogspot.com/2011/02/frankfurtin-koulukunta-salaliitto.html

Vierailija
22/52 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomus-psykopaatit tulee uraputkessa puurtavista 'hyvinvoivista', joiden lapset usein 'ilman vanhempia' kasvaneet. Talourellinen hyvinvointi ei takaa lapsen hyvinvointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisyys ja "heikompi aines"
pirjojokinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/ 173838-ihmisyys-ja-heikompi-aines
Saul Schubak. Syrjintä. Vanhemmuus.Semmosta työtähän tekee se "heikompi aines" jolla ei ole lukupäätä tai motivaatiota. Ns. "parempi aines" hoitelee keskenään itselleen aika hyvätkin palkat ja kaikenlaisia etuja.
Sanna Ukkola: Kokoomuksen heikompi aines | Yle Uutiset | yle.fi
www.yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_kokoomuksen_heikompi_aines/6364501
Sanna Ukkola: Kokoomuksen heikompi aines "Meillä on oma broilerihautomo, mutta - anteeksi nyt vain ... Saul Schubak kirjoitti vahingossa mitä hän todella ajattelee.
Tiina Elovaara - Eduskuntavaalit 2015 Pirkanmaa
www.tiinaelovaara.fi
Se, onko Kokoomusnuorten näkemykset ”ristiriidassa nuorisolain arvopohjan kanssa” ei ole herättänyt keskustelua. Ei, vaikka Saul Schubak halusi pari vuotta sitten poistaa lapsilisät kokonaan ”ettei heikompi aines lisäänny”
Saul Schubak — Puheenvuoro *
saul.puheenvuoro.uusisuomi.fi
Saul Schubak. ”Heikompi aines” oli erityisen harkitsematon sanavalinta -tällaisia termejä ei pitäisi vahingossakaan käyttää.

Kaikki tuet on voitava kyseenalaistaa — Saul Schubak *
saul.puheenvuoro.uusisuomi.fi/ 123438-kaikki-tuet-on-voitava-kyseenalaistaa
Kaikki tuet on voitava kyseenalaistaa. ”Heikompi aines” oli erityisen harkitsematon sanavalinta -tällaisia termejä ei pitäisi vahingossakaan käyttää.
causavitae.blogspot.com/2012/11/heikompi-aines.html
Kokoomusnuorten puheenjohtaja Saul Schubak julkaisi taannoin Facebookissa (onpas nyt tärkeä julkaisukanava, kuka siitä oikeasti jaksaa välittää .
saul.puheenvuoro.uusisuomi.fi/kayttaja/saul
Saul Schubak Puolue Kokoomus Kunta ... ”Heikompi aines” oli erityisen harkitsematon sanavalinta -tällaisia termejä ei pitäisi vahingossakaan käyttää.
www.hikipedia.info/wiki/Saul_Schubak
Saul Schubak (s. 2005) on valovoimainen nuori kokoomuspoliitikko, joka toimii Kokoomuksen Nuorten Liiton varapuheenjohtajana kaudella 2012–13. Hän "opiskelee" rahan hankkimista Hankenilla. Aikaisemmin Schubak on toiminut kansanedustaja Kimmo Sasin eduskunta-avustajana.
---
Kokoomuksen juutalaisfasistiset lahtari-natsit nousee jälleen... ihan kuten Kiekkovieraat-Luokkaretki-mielenosoitajat sanoo: "Suomen köyhiä tapetaan koko ajan EU-pääomapiirien riistopolitiikalla... kansa kärsii, rikkaat juhlii..."?

Vierailija
24/52 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/52 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:04"]

Tuli mieleen, eräs entinen poikaystäväni huusi minulle kerran että helppohan minun on, koska olen rikkaasta perheestä ja olen saanut aina kaiken. Poikaystävällä oli hyvin vähävarainen perhe, minulla taas varakas. Varakkuus näkyi siinä, että perheelläni oli iso kivitalo ja kaksi hienoa autoa sekä kesämökki. En tajua, miten se olisi vaikuttanut lapsuuteeni: En tiedä autoista mitään ja inhosin mökille menoa. Jaoin huoneen siskoni kanssa. Saimme ihan tavallisia joululahjoja. Olennaisempia eroja minun ja poikaystäväni perheillä olivat, että minulle luettiin lapsena satuja, pelasimme vanhempiemme kanssa lautapelejä eikä meillä ollut alkoholiongelmaa. Eli kyllä, siinä mielessä olen aina "saanut kaiken" mutta sillä ei ollut varallisuuden kanssa mitään tekemistä. Pitäisikö siis hävetä sitä, että vanhempani välittivät meistä ja olen "syntynyt kultalusikka suussa" kuten olen monesti kuullut? Sori pitkä pötkö tekstiä, kappalejako ei onnistu puhelimella

[/quote]

Ei sitä pidä hävetä, mutta sinun kannattaa ymmärtää, millaisen lahjan olet saanut, kun vanhempiesi kaikki voimavarat eivät ole kuluneet taloudellisiin pinnistyksiin. Hyvä taloudellinen tilanne antaa vanhemmille mahdollisuuden tarjota myös henkistä pääomaa lapsilleen. Tietysti näin yksinkertaisesti ajateltuna tulee mieleen, että satukirjoja voi lukea siellä vuokrarivarissakin samalla tavalla kuin kartanossa, mutta käytännössä asiat eivät mene aivan niin. Hyväosaisuus on paljon laajempi kuin pelkkä taloudellinen ilmiö.
[/quote]

samaa mieltä. olet etuoikeutettu monin tavoin ja sen pitäisi moraalisesti aiheuttaa sen että haluat olla ymmärtäväinen vähemmän etuoikeutettuja kohtaan, jopa auttsa heitä.

Vierailija
26/52 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääriporvarillisten arvojen takia elämäsnsä uhranneet ura-vanhemmat antaa huonot lähtökohdat elämälle- ja kirjoittelee nettiin fasismiaan köyhiä kohtaan, jota ajaa myös rikolliset EU-eliittipoliitikkomme- eli hyvävelipuolueet.

Vierailija
27/52 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkottaako tää nyt sitä että mamuilija-perheitä ei pitäisi tukea Suomessa?

Vierailija
28/52 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuudessa sota ei ole edes enää keskiluokan ja työväen välillä-
vaan isorikkaat vastaan muu maailma:

mm. kemikaali-lennoilla myrkytetään maailmaa, ja Jesse Ventura ohjelmassa paljastettiin BP-vuodon syynä olleen rahanteko kriisienhallinta-bisneksellä, ihmisten suora tuhoaminen öljynpoistomyrkyillä ja Atlantin Golf-virtauksen tuhoaminen samojen myrkkyjen avulla, kun ne tuhoavat merenpohjan kasviston, jolloin Golf-virran moottori, eli lämmin Meksikonlahti ei enää toimi-= Golf-virta pysähtyy/laantuu/kylmenee, ja seuraa uusi pienoisjääkausi- 100-200 vuotta= tuho mm. pohjoismaille, joiden lämmin ilmavirtaus tulee kokonaan Golf-virran ansiosta tänne.
http://www.riikkasoyring.puheenvuoro.uusisuomi.fi/48081-kemikaalilentoja-pysaytetty
http://riikkasoyring.puheenvuoro.uusisuomi.fi/180991-pahan-valtakunta-iskee-jalleen

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=2084
http://www.heinola.org/~patato/lukijat/muut/kirje236%5B1%5D.php
http://www.heinola.org/~patato/lukijat/muut/2007_28.php

Vierailija
29/52 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aika vähän onneksi niin äärimmäistä köyhyyttä että se käytännössä estäisi lapsia saamasta ihan ok eväitä elämään. Varsinkin kun koulut on täällä ilmaisia joten köyhänkin lapsi voi opiskella ja päästä irti köyhyyskierteestä. 

Osa köyhistä on toki muutenkin köyhiä kuin taloudellisesti. Puuttuu esim. ryhti elämäntavoista ja voi olla päihdeongelmlia. Tai ei vaan ymmärretä arvostaa koulunkäyntiä ja painottaa lapsille sen tärkeyttä - joskus lapsi jopa opetetaan uskomaan pienestä asti että "meidän suku on duunareita meillä ei vaan oo lukupäätä" ja näin ohjataan lapsi uralle jolle hänen ei ehkä olisikaan pakko mennä jos joku olisi kannustanut eikä lytännyt. Mutta silloin kyse on muista ongelmista kuin varsinaisesti köyhyydestä.  

Pelkkä taloudellinen köyhyys, jos koti on rakastava, kunnollinen ja kannustava, ei minusta anna lapselle mitään huonoja elämäneväitä.

Vierailija
30/52 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta huonosti kirjoittavat saavat huonot eväät elämääm. t:ammattivinoilija

Vierailija
31/52 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oman onnensa seppä ja niin makaa kuin petaa.

Vierailija
32/52 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas päästään siihen, että luokkayhteiskuntaa ajetaan taas sisään. Köyhillä kun ei ole mitään annettavaa, köyhä ei ole minkään arvoinen. Rikkaat ovat oikeutettuja opiskelemaan, lisääntymään. Klyhät kyykkyyn, v*ttuuks meillä..

Vierailija
33/52 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saavat hyvät eväät kun heillä on vain tietokoneet sekä älykännykät joilla höpöttää netissä ja päteä siellä. Ellei niitä ole, silloin ihmisellä ei ole mitään mitään eväitä elämään.

Ihmisen elämä kun on nykyisin pelkiässä netissä höpöttämisessä.

Vierailija
34/52 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen on kokkari, jolla ei ole mitään tietoa esim psyykiä sairauksia sairastavista nuorista. Jokainen EI todellakaan ole oman elämänsä seppä, mutta toivotaan että jokaisella olisi jotain osallisuutta omaan elämäänsä.

Vierailija
35/52 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen kirjoittaa siaa. Itsekin tulen köyhästä perheestä. Nykyään olen yliopiston käynyt, yli 5000 euroa kuukaudessa tienaava ja erittäin tasapainoinen ihminen. Lapsuudenkodissani ei käytetty päihteitä (yhtä saunakaljaa lukuunottamatta). Meille lapsille luettiin paljon kirjoja ja lapsuuteni oli kaikin puolin onnellinen. Myös taloudellisesti köyhässä perheessä lapselle on mahdollista tarjota tasapainoinen ja kannustava kasvuympäristö. Henkinen köyhyys sen sijaan antaa huonot elämät elämään.

Vierailija
36/52 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:39"]

Jokainen on oman onnensa seppä ja niin makaa kuin petaa.

[/quote]

Niin, ne lähtökohdat miten sitä onnea tavoitella vaan ovat eri ihmisillä niin kovin erilaiset. Jo ihan peritystä biologiasta lähtien, ja sitten vielä päälle kasvatuksen ja kasvuympäristön arvoilmaston aiheuttamat erot, mahdolliset sairaudet ja ongelmat (esim. masennus voi viedä kenet tahansa älykkään ja periaatteessa menestymään kykenevänkin ihan pohjalle) jne. 

Vierailija
37/52 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet tuntuvat suhteilla hommaavan lapsilleen töitä, tämän olen huomannut esim mieheni suvussa. Ja kyllä se köyhyys niihin opiskeluihin vaikuttaa, ainakin minulla kun 16v potkastiin kotoa pihalle mutta ehkä kaikki sitten nykyään saavat olla kotona 18v asti ja opiskella rauhassa. Ap

Vierailija
38/52 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun he tekevät yleensä eniten lapsia, joilla on huonoimmat edellytykset kasvattaa ne.

Vierailija
39/52 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään meetvurstisämpylöistä edam juustolla. Ne on hyvät eväät.

Vierailija
40/52 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:50"]

Aika monet tuntuvat suhteilla hommaavan lapsilleen töitä, tämän olen huomannut esim mieheni suvussa. Ja kyllä se köyhyys niihin opiskeluihin vaikuttaa, ainakin minulla kun 16v potkastiin kotoa pihalle mutta ehkä kaikki sitten nykyään saavat olla kotona 18v asti ja opiskella rauhassa. Ap

[/quote]

Lain mukaan ketään ei saa potkaista pihalle alle 18-vuotiaana. Vanhemmilla on nykyisin elatusvastuu lapsistaan täysi-ikäiseksi asti. 

Kyllä se kuitenkin pieni vähemmistö on, joille vanhemmat tai suku työt hommaa. Itse ne useimpien pitää hommata. Pyrkiä hankkimaan sellainen ammatti ja koulutus jossa olisi kysyntää työvoimalle, ja usein jos on pieneltä paikkakunnaslta, jättää se kotipaikkakuntakin että töihin pääsee. Itsekin lähdin 20 000 asukkaan kaupungista Helsinkiin työn perässä, ja ihan ilman suhteita työni täältä löysin. 

En tosin väitä etteikö varakkaiden lapsella jota vanhemmat tukee, olisi ehkä vähän helpompaa esim. opiskeluaikana. Minua ei tuettu, ja kyllä kateeksi kävi silloista poikakaveriani, jolla vanhemmilta oli luotollinen stockan kortti jolla ostaa ruoat, asui vanhempien sijoitusasunnossa ilmaiseksi jne. Minä taas sain venyttää penniä oikein tosissaan ja asua ns. itsemurhayksiössä (17 neliötä, pelkkä keittolevy keittomahdollisuuksina). Mutta sisulla siitä selviää kyllä kun tietää että köyhyys on tilapäistä ja kunhan ne koulut on käyty, koittaa paremman elintason ajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi