Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehellä on kyllä idiootein exä ikinä!

Vierailija
27.10.2014 |

Raukkaparalla taitaa olla parit johdot väärin kytketty pääkopassa. Mitä enemmän tämä yrittää miehelleni järjestää harmia, sitä enemmän nolaa itseään. Ihan jo alkaa säälittää.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 08:18"]

Mun miehellä on varmaan pahin ex. Soittelee ja ulisee apua koko ajan, milloin pitäisi lapsille tulla koulupöytää kasaamaan, milloin autoa korjaamaan.... Onko ne enää miehen velvollisuuksia? Itse jätti, teettäisi työt nyt sillä uudella miehellään.

Kaikista paras oli, kun Juhannuksena tuli kesken sukujuhliemme, hakemaan lapsen pois mieheltäni, "kun tuli niin kova ikävä"??!!

[/quote]

Eron jälkeenkin se lapsi on ikuisesti miehen lapsi. Kyllä miehellä on velvollisuus auttaa ja esim vaikka koota lapsekoulupöytä. Jos et kestä sitä, niin älä yritä elää miehen kanssa, jolla on jo lapsia toisesta liitosta. Ei mua ainakaan haittaa,  vaikka mies käy auttamassa exäänsä esim muutossa. Yhteisen lapsen kautta heillä on toisiinsa yhteys ja side koko elämänsä. Se on hyväksyttävä tai sitten etsittävä mies, jonka elämässä ei ole vielä omia lapsia. 

Vierailija
22/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei ikinä pääse omassa elämässä eteenpäin jos vähän väliä turvautuu eksän apuun. Se on myös väärin miehen uutta puolisoa kohtaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 08:59"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 08:18"]

Mun miehellä on varmaan pahin ex. Soittelee ja ulisee apua koko ajan, milloin pitäisi lapsille tulla koulupöytää kasaamaan, milloin autoa korjaamaan.... Onko ne enää miehen velvollisuuksia? Itse jätti, teettäisi työt nyt sillä uudella miehellään.

Kaikista paras oli, kun Juhannuksena tuli kesken sukujuhliemme, hakemaan lapsen pois mieheltäni, "kun tuli niin kova ikävä"??!!

[/quote]

Eron jälkeenkin se lapsi on ikuisesti miehen lapsi. Kyllä miehellä on velvollisuus auttaa ja esim vaikka koota lapsekoulupöytä. Jos et kestä sitä, niin älä yritä elää miehen kanssa, jolla on jo lapsia toisesta liitosta. Ei mua ainakaan haittaa,  vaikka mies käy auttamassa exäänsä esim muutossa. Yhteisen lapsen kautta heillä on toisiinsa yhteys ja side koko elämänsä. Se on hyväksyttävä tai sitten etsittävä mies, jonka elämässä ei ole vielä omia lapsia. 

[/quote]

Mulla taas ei tulisi mieleenkään pyytää ex-miestä kokoamaan huonekaluja tai kantamaan muuttolaatikoita, saati pitäisi sitä hänen velvollisuutenaan, vaikka meillä hyvät ja asialliset välit keskenämme onkin. En myöskään itse lähtisi hänen ja hänen uuden puolisonsa muuttoavuksi tai auttamaan muissa arkiaskareissa, vaikka kuinka soittelisivat. Hiton omituinen ajatus.

Vierailija
24/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pyytänyt ex-miestä remonttihommissa, koska on ainut joka osaa ne. Ei hänellä uutta puolisoa ole, vaan asuu yksin. Itsellä tosin uusi mies, joka ei osaa noita hommia ollenkaan. Onhan nykyiseni ehkä vähän mustis tuosta, mutta ei hänellä ole mitään syytä. Varoja ei ole maksaa niistä remppahommista ulkopuolisellekaan.

Vierailija
25/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 07:41"]

Mä en näitä erotarinoita lukiessani ihmettele enää yhtään sitä, että Raamatussa Jumala ilmoittaa suorastaan vihaavansa hylkäämistä! Hän ihmisen luojana on todella tietoinen, mitä hylkääminen tekee ihmiselle, varsinkin herkälle naiselle, naisilla kun on yleensäkin suurempi perheenperustamisvietti kuin miehillä. Nykyihmisiltä puuttuu sitoutumisen ja vastuunkanmon kyky ja jämäkkyys pitää kiinni luauksistaan ja ola uskollinen.

Ap:kin elää jonkun toisen, eli ilmeisesti tuon täällä parjaamansa ja ilkkumansa naisen miehen kanssa. Tuollaiselle Jeesus sanoi, että "mies, jonka kanssa nyt elät, EI OLE SINUN OMASI", vaan jonkun toisen mies! Aika noloa! Ja Jeesus, jos kuka, tiesi kyllä, mitä puhui, koska hän näki tuon naisen KAIKKI asiat, ja samoin näkee, kuulee ja tietää juuri nytkin meidän kaikkien asiat, ja kenen kanssa elämme ja mitä salassa teemme.

Tätä ihmisten menoa kun seuraa, kaikkia uutisia ja kirjoituksia ihmisten pahoinvoinnista ja oireiluista, niin eipä voi muuta kuin todeta, että ne ohjeet ja säädökset, joita Jumala on luoduilleen antanut, olisivat todella paljon enemmän ihmisiä heidän elämässään auttavia, suojaavia ja tervehdyttäviä, jos ihmiset itse vaan tajuaisivat tutkia Hänen meille luoduilleen jättämiään "käyttöohjeita" ja "korjauskäsikirjaa", eli Raamattua, josta löytyy opastusta, kuinka Jumala tarkoitti ihmisen toimivan ja millaisia ratkaisuja tekevän voidakseen hyvin.

Ihminen luotiin yksiavioiseksi, sitoutumaan siihen yhteen (huolella) valittuun puolisoon loppuelämäkseen, olemaan USKOLLINEN ja rakentamaan sitä ihmissuhdetta ja sen myötä perhettä, eli lapsilleen kotia ("isän ja äidin keskinäinen suhde on lasten koti!"). Tämä toive on useimmilla ihmisillä sisäsyntyisenä olemassa, mutta tämän maailman ulkoiset puoleensavedot saavat monet horjumaan jo nuorella iällä ja lankeamaan omasta parisuhteestaan, ja siitä lähtee "palkintokierros", jota jotkut eivät kykene koko elinaikanaan pysäyttämään, vaikka haluaisivatkin vakiintuneen parisuhteen. Kiertopalkintona olo heikentää kykyä sitoutua ja jättää ihmisyyden kasvun joiltakin osin kesken, kun eteen tulevat ongelmat ratkaistaan hylkäämällä ihmissuhde, eli jätetään asiat käsittelemättä ja niistä oppimatta. Siitä kärsii lopulta kuitenkin vain se, joka tuohon kierteeseen on päätynyt. Moni tuntee sen kipeänä kohdallaan. Tuosta kipeydestä Jumala haluaisi ihmisten välttyvän. Hänellä on ihmiselle parempaa tarjota! 

[/quote]

Henkiseen kehitykseen ei tarvita Luojaa tai parisuhdetta.

Itse asiassa ilman em. voi henkisyyden tie olla jopa antoisampaa.

Vierailija
26/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:16"]

Mä olen pyytänyt ex-miestä remonttihommissa, koska on ainut joka osaa ne. Ei hänellä uutta puolisoa ole, vaan asuu yksin. Itsellä tosin uusi mies, joka ei osaa noita hommia ollenkaan. Onhan nykyiseni ehkä vähän mustis tuosta, mutta ei hänellä ole mitään syytä. Varoja ei ole maksaa niistä remppahommista ulkopuolisellekaan.

Miksi alapeukku?

[/quote]

Vierailija
27/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle varmaan olis ok jos miehen eks pyöris teillä ja mahdollisesti viettäis aikaa kaksin miehes kana teillä kotona....

Vierailija
28/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:16"]

Miksi alapeukku?

[/quote]
[/quote]

Etkö todella ymmärrä?! Käytät exääsi törkeästi hyväksesi, en ymmärrä miksei nyksäsi (btw, kuvio kuulostaa punahiuksiselta röökimuijalta. Kai olet huomannut ne uudet shokkivärit marketissa?) laita kampoihin tässä. Exäsi ei todellakaan ole maailman ainut remonttimies ja jos ei tinaa löydy tiskiin maksaa hommista niin sitten ollaan ilman! Ei se exäsi ole sinun remonteistasi vastuussa!

Vierailija
29/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:06"]

Äiti ei ikinä pääse omassa elämässä eteenpäin jos vähän väliä turvautuu eksän apuun. Se on myös väärin miehen uutta puolisoa kohtaan

[/quote]

Tää ja nää "exän hyäksikäyttö"-jutut- en ymmärrä. Itse olen eronnut, exällä uusi perhe. Pärjään erittäin hyvin, pidän huolta itsestäni, elämästäni, kodista, lapsista jne. Mutta siis puolet niistä lapsista on exän jonka lisäksi olimmi yhdessä 20v. Kahdenkymmenen vuoden aikana luodut verkostot ja sukulaisuussuhteetkaan eivtä katkea veitsellä leikaten, vaan ovat olemassa. On yhteisiä sukujuhlia. Yhteisiä lasten juhlia. YHteisten lasten harrastuksia, koulujuttuja jne. Jos exä joskus vaihtaa lampun tai jotai muuta auttaa, niin onko asia niin etten ole päässyt elämässäni eteenpäin? Tai hyväksikäytän exää?? Ystävät auttavat toisisaan, naapurit auttavat, sukulaiset, tuntematon kadunkulkijakin. Mutta exä muuttuu kummajaiseksi jonka kanssa normaali kanssakäyminen ei ole mahdollista, vaan pitää erikseen koko ajan korostaa etäisyyttä ja rajaa? Eikös se juuri ole sitä, että asiat eivät ole normaalisti? MUn exäni ainakin on yksi ihminen muiden joukossa lukkunottamatta sitä että olemme yhdessä vanhempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi