Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tutlkita mies joka on usein ensimmäisten joukossa katsomassa mun instagram stoorei (aikuinen mies siis kyseessä)?

Jonna555
15.09.2021 |

Odottaako, että laittaisin viestiä hänelle vai mitä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selaan kaikkien stoorit aina järjestyksessä parin minuutin välein someaddiktion vuoksi ja ärsyttää jos katsomattomia stooreja kertyy alakulmaan.

En edes katso mitä niissä on sisältönä, selaan vain nopeasti. Ei ole käynyt mielessäkään että tuon voisi tulkita kiinnostukseksi.

M31

Vierailija
22/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä selaan kaikkien stoorit aina järjestyksessä parin minuutin välein someaddiktion vuoksi ja ärsyttää jos katsomattomia stooreja kertyy alakulmaan.

En edes katso mitä niissä on sisältönä, selaan vain nopeasti. Ei ole käynyt mielessäkään että tuon voisi tulkita kiinnostukseksi.

M31

Sen voi tulkita kiinnostukseksi varsinkin jos tekee sitä tietäen että toinen näkee ketkä ovat kattoneet stoorin :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin , eikö ne stoorit laiteta sinne katsottaviksi vai?

Vierailija
24/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota noin , eikö ne stoorit laiteta sinne katsottaviksi vai?

Kyllä, mutta kyl se pistää silmään jos yks ihminen on aina ensimmäisten joukossa kattomassa niitä.

Vierailija
25/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysteeri selviää kun pyydät miestä treffeille jonnekin julkiselle paikalle.

Vierailija
26/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna555 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, kyllä minäkin katson kaikki storyt aina. En ole sen kummemmin kenestäkään kiinnostunut. 

Pointti on se, että hän katsoo ne välillä minuuteissa.

Niin? Minäkin katson sitä mukaa kun tulee ilmoituksia jos puhelimella olen. 

Vierailija
27/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ehdottomasti yhteyttä ja kerro, että arvelet kiinnostusta olevan kun mies katsoo storysi heti! Se on kyllä tosi selkeä kiinnostuksen merkki! Mies on varmasti ihan lääpällään ja odottaa, että ottaisit yhteyttä kun hän on varmaan ujo.

Oikeesti. Jos mies on kiinnostunut niin kyllä hän ilmaisee sen eikä stalkkaa jotain storyja. JOS tämä ei ole provo niin kannattaisi ehkä tehdä töitä tuon ylianalysoinnin kanssa. Menee helposti harhaisuuden puolelle.

Vierailija
28/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ehdottomasti yhteyttä ja kerro, että arvelet kiinnostusta olevan kun mies katsoo storysi heti! Se on kyllä tosi selkeä kiinnostuksen merkki! Mies on varmasti ihan lääpällään ja odottaa, että ottaisit yhteyttä kun hän on varmaan ujo.

Oikeesti. Jos mies on kiinnostunut niin kyllä hän ilmaisee sen eikä stalkkaa jotain storyja. JOS tämä ei ole provo niin kannattaisi ehkä tehdä töitä tuon ylianalysoinnin kanssa. Menee helposti harhaisuuden puolelle.

Tämä ei ole provo. Eli oliko tuo vain sarkasmia , kun sanoit ekassa kappaleessa hänen olevan kiinnostunut ??

Vierailija
29/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet teini ja mies on aikuinen, sinun ei kuulu reagoida häneen mitenkään. Jos epäilet että aikuinen mies on kiinnostunut sinusta, kannattas pistää tili blokkiin. Lähestymisyrityksistä (esim. suorista viesteistä) kannattaa kertoa jollekin tutulle aikuiselle, vaikka omille vanhemmille.

Some on täynnä alaikäisiä tyttöjä saalistavia aikuisia miehiä. Niihin ei pidä sekaantua ollenkaan.

Suosittelen että teet insta-tilistäsi yksityisen ja hyväksyt vain sellaisia seuraajia jotka tunnet oikeassa elämässäkin.

Vierailija
30/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna555 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole provo. Eli oliko tuo vain sarkasmia , kun sanoit ekassa kappaleessa hänen olevan kiinnostunut ??

Joo siis totta kai hän on! Nyt äkkiä vaan yhteyttä ja kerro heti hänelle, että arvelit kiinnostusta olevan kun hän katsoo storysi heti! Näin hän tietää olevansa hullun kanssa tekemisissä.

Anteeksi olen nyt turhan ilkeä sinulle, olet varmaan ihan mukava ihminen.

Joo olin kyllä sarkastinen. En todellakaan usko hänen olevan kiinnostunut. Niin kuin sanoin, miehet kyllä osoittavat kiinnostuksen suoraan eivätkä stalkkaa mitään storyja, ellei mies ole 15-vuotias.

Vierailija
31/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä olet teini ja mies on aikuinen, sinun ei kuulu reagoida häneen mitenkään. Jos epäilet että aikuinen mies on kiinnostunut sinusta, kannattas pistää tili blokkiin. Lähestymisyrityksistä (esim. suorista viesteistä) kannattaa kertoa jollekin tutulle aikuiselle, vaikka omille vanhemmille.

Some on täynnä alaikäisiä tyttöjä saalistavia aikuisia miehiä. Niihin ei pidä sekaantua ollenkaan.

Suosittelen että teet insta-tilistäsi yksityisen ja hyväksyt vain sellaisia seuraajia jotka tunnet oikeassa elämässäkin.

Olen aikuinen parikymppinen nainen. Minulla ja hänellä ei ole isoa ikäeroa….

Vierailija
32/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna555 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, kyllä minäkin katson kaikki storyt aina. En ole sen kummemmin kenestäkään kiinnostunut. 

Pointti on se, että hän katsoo ne välillä minuuteissa.

Stalkkeri, juokse!

Vierailija
33/33 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori... En oo instassa koskaan ollut, mutta kysyn mitä siellä tehdään? Tinderissä oon nähnyt niitä insta linkkejä, kuvia, mutta ketä kiinnostaa jonkun postaamat kuvat? Eihän siinä ole mitään järkeä.

M30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä