Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran omaa aikaa vaadit?

Vierailija
27.10.2014 |

Ja mitä teet silloin?

Minä käyn kolme kertaa viikossa salilla 1,5h matkoineen ja kerran tai kaksi viikossa rauhassa saunassa (45min) juomassa yhden kaljan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä teen, on mielestäni omaa aikaa (omia valintoja). Mutta siihen, mitä ilmeisesti kysyttiin; harrastan liikuntaa 5-7 päivänä viikossa ja tuolloin lapsi on yleensä isänsä kanssa. Mies harrastaa myös liikuntaa, hänelle tuntuu riittävän vähempi. Lisäksi tapaan välillä ystäviä ja käyn "ihmisten ilmoilla".

Vierailija
22/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaadittava, jos mies vastustaa vaimon menemisiä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse vaatia - jis mies ei ole töissä niin menen minne haluan. Yleensä 1-2h päivässä olen harrastamassa, tapaan kavereita ym. Oman jaksamisen mukaan.

Vierailija
24/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin paljon enemmän kuin saan. Ja se tuntuu kireytenä ja ahdistuneisuutena. Olen rauhanrakastaja ja pienten lasten kanssa rauhaa ei saa. Kuopus valvoo myöhään ja esikoinen herää aikaisin. Saan ehkä pari tuntia kerran viikossa kun käyn jumpassa ja saunassa mutta se ei riitä.  

Vierailija
25/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 07:34"]

Vaatikaa sitä omaa aikaa! Etenkin jos mieskin on lapsia halunnut! Ap

[/quote]

Miksi sitä pitää vaatia, jos sitä ei kaipaa? Saan omaa aikaa aina kun haluan, mutta aika harvoin lähden yksin mihinkään. Meillä kotityöt jakautuvat aika tasan, joten en koe olevani nyrkin ja hellan välissä. Ei meillä mieskään monta kertaa viikossa ravaa jossain harrastuksissa. Meille molemmille parasta aikaa on olla kotona perheen kesken. Molemmat tietävät, että voisivat ottaa enemmän omaa aikaa, mutta kumpikaan ei halua.

Vierailija
26/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:05"]Mieheltä sitä vaaditaan. Jos mies on. Ap
[/quote]

Ei meillä tarvitse vaatia. Ihan pyytäminen tai ilmoitus riittää. Siihenhän täällä taas takerruttiin.. Meillä on 5 kk vauva ja minulla on harrastus, johon menee 3h maanantaisin. Lisäksi mies on satunnaisesti noussut lapsen kanssa aamulla että saan jatkaa unia tai käynyt kävelyllä vauvan kanssa. Yleensä ainakin kerran viikkoon tai joka toinen viikko saan nukkua pidempään. Kävelyjärjestely on miten on. Toissaviikolla mies kävi kolmena iltana peräkkäin, kun olin niin väsynyt, että tarvitsin todellakin omaa aikaa itsekseni. Viime viikolla mies oli lähdössä, mutta lähdin mieluummin mukaan kävelylle piristymään.

Vierailija
27/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan käyn yksin vessassa. T. Useamman lapsen äiti.näin n.10 v...jonkunhan ne tulevat kansalaiset pitää tuottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi