Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v 4kk ja pitkät raivokohtaukset

Vierailija
27.10.2014 |

Kuopus on alkanut siis saamaan toisinaan raivareita niin kuin tuon ikäiset saa. Esim puistosta lähtiessä tai jos ei saa mitä tahtoo. Mutta nää raivarit on rajumpia ja pidempiä kuin mitä ennen olen nähnyt. Mikään ei kelpaa. Tyttö juoksee täyttä kurkkua huutaen karkuun ja mikään ei kelpaa. Sylistä vääntäytyy pois, tutit, lelut, maitopullot kaikki heittää pois. Tänään kiipesi kokoajan keittiön tuolille ja alkoi hakkaamaan päätään pöytää vasten (suht hiljaa kuitenkin) Lopulta lopettaa vaan yhtäkkiä ja malttaa jäädä syliin. Raivari kestää 10-20 minuuttia yleensä ja on tosiaan huutoa ilman taukoja. Tänään kesti melkein 30min.

Olen yrittänyt ottaa syliin ja rauhottaa, mutta tuntuu vaan pahentavan. Nykyään olen seuraillut perässä ja estänyt kiipeämästä pöydälle tms mikä voisi satuttaa. Olen tarjonnut toisinaan lelua, pulloa tai tuttia, mutta tuntuu tarvitsevansa vähän omaa-aikaa ennen rauhoittumista.. Onko tää enää normaalia? Mitä voin tehdä? Tyttö on muuten kaikin puolin normaali ja oli vauvana sellanen vauvakuume vauva, joka ei juuri itkenyt, möllötti nukkui ja söi. Ikäisekseen kuulemma etevä..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 21, toivotaan että meilläkin on tosiaan iisimpää tuo varsinainen uhma sitten..

Vierailija
22/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan puoli vuotta vanhemman mutta samalla tavalla raivoavan tytön pinnasänkyyn ja ilmoitan, että pois saa tulla kun on rauhoittunut. Ei siis auta huomion kiinnittäminen muualle, ei puhuminen, eikä varsinkaan mikään halaaminen/sylissä pitäminen, siitä menee ihan hysteeriseksi. Pinnasängyssä (ovi auki, näköpiirissäni) kirkuu jonkin aikaa, mutta rauhoittuu kyllä suhteellisen pian. Pinnasänky toimii meillä kun pitää saada kierrokset laskemaan. Meillä on 9kk vauva tytön lisäksi, eli raivoava taapero pitää tosiaan pistää turvalliseen paikkaan kunnes rauhoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, vitsi pinnis ois kyllä varmaan hyvä. Meillä ei vaan enää sitäkään ole. Vähän reilu vuoden iässä laitettiin jo pois kun saatiin tutuilta mini kerrossänky..

Vierailija
24/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Nyt on pakko mennä nukkuun, et jaksaa huomena taas tätä arkea.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi