Kun makaat sängyssäsi
Mitä näet makuuhuoneen ikkunasta?
Minä näen vain taivaan ja kuuden kuusen latvat.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:41"]Enmitään, sillä sälekaihdin on aina kiinni.
[/quote]
Sama! Paitsi jos sen avaan näkyy mattoteline, puita, naapurin punainen talo ojan toisella puolella sekä rivarin jossa asumme iso yhteinen piha.
[/quote]
Eikä! Asutteko samassa osoitteessa?
Saatanallisen kirkkauden katuvalosta. Mä en tarvi mun makkarissa edes valoja kun se loimottaa suoraan tänne. Mikä insinööri lie keksinyt, että tökätään oranssi kirkas katulamppu kolmen metrin päähän ikkunasta. Sanomattakin on varmaan selvää, että pimennysverho löytyy. :D
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:41"]Enmitään, sillä sälekaihdin on aina kiinni. [/quote] Sama! Paitsi jos sen avaan näkyy mattoteline, puita, naapurin punainen talo ojan toisella puolella sekä rivarin jossa asumme iso yhteinen piha. [/quote] Eikä! Asutteko samassa osoitteessa?
[/quote]
Kun makaat sängyllä, näet mattotelineen?
Naapurin kyyläävän ikkunasta minua
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:57"]Kolme koivua ja jotakin puskia. Ja kauempana ( n. 200-250m) menee autotie.
[/quote]
Aika Houdini jos sängyssä selällään ollessasi näet sen autotien...
Kattoikkunasta taivaan ja toisesta ikkunasta naapurin kattoa ja taivaan. Joskus näen kuun ja tähdet.
Taivaan. Ja laitakaupungin valot.