APUA! MITEN TÄÄ ON MAHDOLLISTA?!?!
Voiko joku ihminen selittää tän, mulla menee kohta hermot! Tulin kotiin n. 1h sitten (asun yksin) ja avasin oven avaimella ja eteisessä laskin avaimet satavarmasti hyllyn päälle. Noin 45 min sitten ajattelin laittaa laukun yms valmiiksi huomista työpäivää varten. Mutta kappas, AVAIMET ON KADONNU! Aargh, en tajuu missä ne voi olla, oon kolunnu jok'ikisen nurkan ja kolon tässä kämpässä eikä löydy. Tongin jopa likapyykkikorin jos olis siellä mut ei. Ei niin missään. :( mihin voi kadota avainnippu? En koskenu niihin sen jälkeen ku tulin kotiin. Ehdottakaa paikkoja, oonko oikeesti seonnu ja piilottanu ne ite johonki? :D
HELP, tarviin ne enne huomista..., :'(
Kommentit (311)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:11"]Onko ovessa?
[/quote]
Ei ole.. :'( naurattaa ja itkettää ja tuskastuttaa, ei voi olla mahollista että on noin vaan kadonnut.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:12"]Ne roikkuu siellä ovessa.
[/quote]
Ei ulko- eikä sisäpuolella ovea, laskin ne aivan varmasti hyllylle kun tulin sisään.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:12"]Vessassa.
[/quote]
Tutkittu lattiasta kattoon, ei näy. :'(
Onko siellä hyllyn takana jonka päälle ne laskit?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:13"]Kengät
[/quote]
Ei oo pudonnu niittenkään sisään. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:14"]Onko siellä hyllyn takana jonka päälle ne laskit?
[/quote]
Ei, hylly on sellanen mikä on ruuvattu seinään kiinni.. Ap
Takin tai housujen taskussa, katos nyt vielä kerran. Tarkista myös onko taskussa reikä, josta päässyt sujahtamaan vuoriin.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:15"]Jääkaapissa
[/quote]
Noup.. Ap
Kaada käsilaukun koko sisältö lattialle. Myös kaikki taskut katsot kahteen kertaan. Jos tulit kaupan kautta, niin jääkaappi ja muut kaapit tsekkaat. Oletko laittanut roskikseen mitään? Tyhjennä se. Pyykkikone, jos oot sinne tunkenut vaatteita.
Pudonneet kenkien sisään!
Taskussa? Kylpytakin taskussa? (Jos se on siellä vessassa.)
Mulla oli kerran avaimet vastaavassa tilanteessa uuninluukussa, mutta minä en asu yksin.
Tiedän tunteen :D katso taskut yms
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:16"]Takin hupussa.
[/quote]
Ei ole hupullista takkia.. Ap
Onko ovessa?