Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi mokasi?? "sokko treffi" asiaa

Vierailija
27.10.2014 |

Tapasin treffipalstalla mukavan miehen jonka kanssa tehtiin fb kaveruus. Eli jonkin verran nähty toisistamme kuvia ja juteltu lähinnä tapaamisesta fb.n kautta. Keskustelu meni näin: haluaako toinen nähdä kasvotusten ja koska. Kysyin että käviskö tiistai mutta hänellä oli menoa joten sovittiin maanantai. no, sitten päästiin asiaan että missä, ja sovittiin paikka. Ajasta, niin kerroin että olen tulossa toisesta kaupungista heti aamulla ja tarkoituksena hoitaa asioita keskustassa, että jos haluaa nähdä vaikka puolilta päivin niin sitten keskustassa jos myöhemmin niin sitten siinä sovitussa paikassa joka on hänen kodin lähellä noin 20min ajomatkan päässä keskustasta. Hän halusi tavata tuossa sovitussa paikassa. Joten ehdotin että klo 13 on hyvä (ja pitää lähteä klo15 eli 2h aikaa) Mies sanoi että aika pikainen tapaaminen johon sanoin että jos saan asiat hoidettua aikaisemmin niin ilmoitan hänelle ja voimme tavata aikaisemmin. Päivää ennen lähtöä kysyin puhelinnumeroa  (jotta voin ilmoittaa jos pääsen aikaisemmin tai tulis este tms. en selitellyt syytä) En saanut vastausta ajoissa, vaan lähdin ilman puh numeroa.

No, en saanut kaikkia asioita hoidettua mutta kiiruhdin tuonne sovittuun paikkaan klo 13. Ei näkynyt ketään. Puhelimessa ei nettiä ja reistailee. otin iPadin mukaan ja katsoin sillä wi-fi verkolla onko viestejä fb:ssa. oli se puh numero. laitoin tekstarin että olen paikanpäällä. jännitti soittaa joten laitoin viestin. Ei vastausta, ajattelin et pitäiskö soittaa.. viesti ei ollut tallentunut joten numeroa ei enään ollut ja se wi-fi loppui toimimasta joten en saanut numeroa enkä fb viestiä laitettua (ajattelin et parempi laittaa eka puh tekstari). Lähdin 25min odottelun jälkeen pois. Harmitti, koska olin odottanut tapaamista ja keskustassa jäi asioita hoitamatta enkä enään viitsinyt ajaa takaisin sinne.

Kotona kun aukaisin koneen, näin että mieheltä oli tullut viesti että monelta mulle sopii tavata. ja pari tuntia myöhemmin surunaama. Laitoin viestiä että olin paikalla klo 13-13.20, että luulin että sovimme näin. sanoin että käytin wi-fitä ja sain laitettua tekstaria mutta sanoi ettei ollut saanut mitään viestiä ja jotain että vaikeaa tapailla pelkkää kuvaa.

Kysyin onko vihanen ja sanoin toistamiseen että luulin että sovimme klo 13 ellei musta kuulu aikaisemmin mitään. Ei vastannut. Ei siis usko että olen siellä ollut ja on vihainen...outoa. en tiedä pitäiskö vain unohtaa koko tyyppi, miten voi suuttua noin.. En tiedä kumpi mokais eikä sillä kyllä väliä, mutta en ymmärrä noin vähäsanaista ja tympeää vastausta..ja vielä suuttui mulle vaikka olin siellä paikanpäällä. Kuinka sinä käsittäisit, että minä ilmoitan kellonajan ja jäisit odottamaan viestiä/soittoa vai käsittäisitkö että klo 13?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies sanoi että aika pikainen tapaaminen"

Eli siis ajatteli heti saavansa seksiä. Ajatteli että soitat paikan päältä ja tulee kun ehtii eikä tajunnut että joudut tosiaan kolmelta lähtemään. Älä mieti enempää, seuraava!

Vierailija
22/33 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että mieheltä oli tullut kuitenkin viestejä Faceen, että moneltako tavataan. Milloin hän sitten ne oli laittanut, tapaamisajan (klo 13) jälkeenkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
24/33 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next!

Vierailija
25/33 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun noita fb viestejä selasin niin huomasin että se meni näin:

minä: "..no sovitaanko klo 13 x:n edessä?"

mies: "ok :)"

mies: "toivottavasti sulla on tarpeeksi aikaa"

minä: "on klo 15 asti eli 2h"

mies: ":("

mies: "ei paljon"

mies: "no mutta ihan ok"

minä:"ilmoitan sulle jos saan asiat hoidettua aikaisemmin niin voidaan nähdä aikaisemmin. Mutta jos en, niin onhan meillä se 2h aikaa"

mies: "Ok. Voisi olla parempi nähdä aikaisemmin."

minä: "ok. Mutta onhan meillä sitten ainakin se 2h aikaa ellei onnistu"

minä: "nyt lähden töihin"

ja toisena päivänä mies laittoi viestiä että haluisi jo tavata, laitoin että huomiseen ja kysyin puh numeroa.

Kyllähän tuosta voi saada epäselvän käsityksen mutta kyllä mun mielestä pitäis sitten kysyä itsekkin tarkemmin ajoissa tapaamisen aikaa.. kun klo 13 olin siellä eikä silloin ollut vielä laittanut viestiä "monlta pystyt nähdä?" ap

Vierailija
26/33 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mokasi. Sinä olit sovitusti paikalla ja vielä näit vaivaa, vaikkei olisi tarvinnut. Mies, joka on fiksu ja aidosti kiinnostunut, niin olisi ollut passissa jo 12.30 ;) Siirry seuraavaan.

Ihmettelin tuota, että sen mielestä 2h tapaaminen on pikainen?! Siis ensitreffeiksi minusta aika pitkä aika. Eihän sitä tiedä, kulkisiko juttu kasvotusten ollenkaan.

Nyt menee asian vierestä: Tuli tästä muuten yks vanha tv-dokumentti mieleen, missä savolaiset aikamiespojat itki naisenkaipuutaan. Sitten yksi näistä sankareista alkoi tapailla mukavaa naista. Suhde kuitenkin päättyi, koska olivat sopineet treffit johonkin syrjäisempään paikkaan ja mies ei tullut paikalle eikä ilmoittanut. Syy oli se, että mies oli edellisillan ollut ryyppäämässä ja kännykkä oli takin taskussa ja takki hävinnyt. Niin miehen mielestä hänellä ei ollut mitään anteeksipyydettävää.

Vierailija
27/33 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se ääliö jänisti viime hetkellä, ja repii nyt päästään jotain muka väärinkäsityksiä. Unohda se, nolo tapaus.

Vierailija
28/33 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 13-13.15 käytin wi-fi:tä luulen että vain 15min ilmasta koska loppui toimimasta.. silloin näin viestin jossa laittoi puh numeronsa. perään oli tullut viesti "monelta sä pystyt tavata?" mutta sen näin vasta koneelta kotona, tarkkaa aikaa en näe mutta ei ollut klo 13-13.10 aikaan vielä..selasin sitten muita sivuja kunnes lopahti yhteys. laitoin sen tekstarin ja ajattelin että vastaa tekstarilla/soittaa

Vierailija
29/33 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:29"]

klo 13-13.15 käytin wi-fi:tä luulen että vain 15min ilmasta koska loppui toimimasta.. silloin näin viestin jossa laittoi puh numeronsa. perään oli tullut viesti "monelta sä pystyt tavata?" mutta sen näin vasta koneelta kotona, tarkkaa aikaa en näe mutta ei ollut klo 13-13.10 aikaan vielä..selasin sitten muita sivuja kunnes lopahti yhteys. laitoin sen tekstarin ja ajattelin että vastaa tekstarilla/soittaa

[/quote]

mutta uskon ettei ole saanut viestiä koska olen nyt illalla laittanut 2 viestiä yhdelle kaverille eikä sekään niitä saanut. puh oli myös sammunut tänään itsestään. ap

Vierailija
30/33 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtui sanoa että minunkin mielestä 2h ensitreffeiksi on ihan ok, ei mikään pikainen tapaaminen. Mies sanoi että voidaan mennä syömään, ehkä ajatteli ettei sitten ehditä syömisen jälkeen mitään muuta ja siksi lyhyt aika.

Vierailija
31/33 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua miehenä arveluttaa toi "riittävästi aikaa". Aikaa mihin? Eikö ensitreffeillä 2t ole ihan riittävästi. Mulle tuli olo et se ajatteli päästä puikottamaan sua

Vierailija
32/33 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ennää vatvo tuota, mies tässä on mokannu :) Ja jos jälkeenpäinkään ei oo ymmärtäny, niin unoha koko tyyppi.

Musta oli just kiva, että oli se 2h aikaa, niin jos ei oikein juttu luista niin on helpompi sitten lähteä, kun on se takaraja.

Vierailija
33/33 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa muutenki aika oudolta toi mies. Ja aika vajukki saa olla jos ei tajunnut että sopisitte tapaamisen klo.13. Mun mielestä tuossa ei ollut mitään epäselvää. Ja mitkä seksitreffit se luuli et on kyseessä, kun oli iha että 2 h ei riitä. Riitä mihin? sun lämmittelemiseen sänkyyn asti. Nyt ei jaksanu nähä vaivaa tulla paikalle, kun ties ettei varmaa lohkee..sori mut osaat säkin varmaa lukee rivien välistä, ei toi tyyppi ois sulta jalkoja vieny alta, usko pois :)