Kumpi mokasi?? "sokko treffi" asiaa
Tapasin treffipalstalla mukavan miehen jonka kanssa tehtiin fb kaveruus. Eli jonkin verran nähty toisistamme kuvia ja juteltu lähinnä tapaamisesta fb.n kautta. Keskustelu meni näin: haluaako toinen nähdä kasvotusten ja koska. Kysyin että käviskö tiistai mutta hänellä oli menoa joten sovittiin maanantai. no, sitten päästiin asiaan että missä, ja sovittiin paikka. Ajasta, niin kerroin että olen tulossa toisesta kaupungista heti aamulla ja tarkoituksena hoitaa asioita keskustassa, että jos haluaa nähdä vaikka puolilta päivin niin sitten keskustassa jos myöhemmin niin sitten siinä sovitussa paikassa joka on hänen kodin lähellä noin 20min ajomatkan päässä keskustasta. Hän halusi tavata tuossa sovitussa paikassa. Joten ehdotin että klo 13 on hyvä (ja pitää lähteä klo15 eli 2h aikaa) Mies sanoi että aika pikainen tapaaminen johon sanoin että jos saan asiat hoidettua aikaisemmin niin ilmoitan hänelle ja voimme tavata aikaisemmin. Päivää ennen lähtöä kysyin puhelinnumeroa (jotta voin ilmoittaa jos pääsen aikaisemmin tai tulis este tms. en selitellyt syytä) En saanut vastausta ajoissa, vaan lähdin ilman puh numeroa.
No, en saanut kaikkia asioita hoidettua mutta kiiruhdin tuonne sovittuun paikkaan klo 13. Ei näkynyt ketään. Puhelimessa ei nettiä ja reistailee. otin iPadin mukaan ja katsoin sillä wi-fi verkolla onko viestejä fb:ssa. oli se puh numero. laitoin tekstarin että olen paikanpäällä. jännitti soittaa joten laitoin viestin. Ei vastausta, ajattelin et pitäiskö soittaa.. viesti ei ollut tallentunut joten numeroa ei enään ollut ja se wi-fi loppui toimimasta joten en saanut numeroa enkä fb viestiä laitettua (ajattelin et parempi laittaa eka puh tekstari). Lähdin 25min odottelun jälkeen pois. Harmitti, koska olin odottanut tapaamista ja keskustassa jäi asioita hoitamatta enkä enään viitsinyt ajaa takaisin sinne.
Kotona kun aukaisin koneen, näin että mieheltä oli tullut viesti että monelta mulle sopii tavata. ja pari tuntia myöhemmin surunaama. Laitoin viestiä että olin paikalla klo 13-13.20, että luulin että sovimme näin. sanoin että käytin wi-fitä ja sain laitettua tekstaria mutta sanoi ettei ollut saanut mitään viestiä ja jotain että vaikeaa tapailla pelkkää kuvaa.
Kysyin onko vihanen ja sanoin toistamiseen että luulin että sovimme klo 13 ellei musta kuulu aikaisemmin mitään. Ei vastannut. Ei siis usko että olen siellä ollut ja on vihainen...outoa. en tiedä pitäiskö vain unohtaa koko tyyppi, miten voi suuttua noin.. En tiedä kumpi mokais eikä sillä kyllä väliä, mutta en ymmärrä noin vähäsanaista ja tympeää vastausta..ja vielä suuttui mulle vaikka olin siellä paikanpäällä. Kuinka sinä käsittäisit, että minä ilmoitan kellonajan ja jäisit odottamaan viestiä/soittoa vai käsittäisitkö että klo 13?
Kommentit (33)
En jaksanut lukea kokonaan mutta varmaan oli parempi että ette nähneet.
No ihan selvästi käsitin, että olet paikalla klo 13. Mutta mitä tästä opimme: aina pitää kysyä nroa epäselvyyksien varalta.
Minkä ikäinen mies kyseessä? Kuulostaa aika lapselliselta tapaukselta. Kauanko olette jutelleet?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:32"]
No ihan selvästi käsitin, että olet paikalla klo 13. Mutta mitä tästä opimme: aina pitää kysyä nroa epäselvyyksien varalta.
[/quote]
näin mnäkin käsitin ja luulin myös toisen käsittäneen kun ei sunnuntainakaan eikä maanantai aamuna mitään tarkempaa aikaa kysynyt kun tietää vielä että tulen 1,5h ajomatkan päästä. ap
Mies ei ymmärtänyt viestiäsi. Joko uusi yritys selkeämmillä ohjeilla tai fiksumpi mies kuvioihin.
Lapsimies, älä uhraa enää ajatusta tuolle.
Sanoisin, että tylsä tyyppi. Kertomuksesi mukaan tapaamisaika oli klo 13 ja kun paikkakin oli hänen kotinsa lähellä, niin olisi luullut miehen sinne tiensä löytävän. Muutenkin nuo vastaukset ("vaikea tapailla kuvaa") ovat lapsellista valitusta. Anna olla ja etsi joku järkevämpi.
Tuollainen on niin saamarin ärsyttävää. Jos on joku sovittu aika, sitä ei mun mielestä välttämättä tarvitse enää vatvoa usealla tekstarilla. Jos joku tekee oharit ja sitten myöhemmin laittaa ihmetteleviä viestejä ja päälle vielä leikkii jotain marttyyria, passiivis-aggressiivista ulisijaa, niin se on yleensä hyvästi siinä kohtaa. Vaikka muuten olisi millainen tyyppi, tuo pilaa fiilikset. "Vaikea tapailla kuvaa", tsiisus.
oli pakko kaivaa tämä ketju kun tuo mies vastasi seuraavana iltana ensin isolla hymynaama tarralla ja sitten "en ole vihainen, älä huoli. mUTTA ensikerralla olisi mukavampi tavata niin että on kunnolla aikaa, ilman mitään takarajaa." En ymmäärrä enään tuota miestä ollenkaan. Nyt tuli mieleen että jättikö vain tulematta koska aikaa tapaamiseen ei ollut hänen mielestään riittävästi.. Tosi harmi kun jätin omat asiat hoitamatta näiden "treffien" takia. en ole vastannut mitään ja ajattelin olla vastaamatta edes näin alussa ei ole minkäänlaista kohteliaisuutta. ap
Hyvä jättää vastaamatta. Oppiipahan siitä jotain. tai toki voit toimia vielä fiksummin ja vastata että vaikuttaa nyt siltä että parempi kun emme tapaakaan, vaikuttaa hieman haastavalta. Ja miehen kommetti "en ole vihainen"? No eipä sillä pitäisi olla aihettakaan olla vihainen. Päinvastoin.
Kyllä sinä vielä miehen löydät, parempi ottaa kerralla hyvä kun kokeilla välissä huonoja.
Mun mielestä myös kannattaa vastata jotain tuommoista kuin 29 ehdottaa. Muuten se ukkeli "loukkaantuneena" keksii jotain älytöntä. Kerro jotenkin nätisti ettet enää halua nähdä. Todella omituisen kuuloinen tapaus.
Jonosta vaan seuraavaa valitsemaan.
Jos olit oikeassa paikassa sovittuun aikaan, niin sinähän pidit sovitusta kiinni. Ja muutenkin, vaikuttaa aika keharilta koko tapaus jo laittamasi viestittelyn perusteella.
Komppaan kaikkia muita; siirry seuraavaan!
Tuntuu niin hölmöltä! Minä olin paikalla jo hieman ennen klo 13 ja odottelin 25min. Silti treffikumppani on minulle vihainen. En tiedä kääntyikö pois kun näki mut ja haluaa jättää näin vai onko oikeasti käsittänyt jotenkin että mä otan yhteyttä jossain vaiheessa päivää että koska pääsen paikalle.. En nyt viitsi enään laitella viestiä, mä olisin itse tuossa tilanteessa pyytänyt anteeksi ja kertonut että käsitin väärin, sovitaanko uusi tapaaminen. Mä luovutan, en varmaan koskaan löydä miestä itselleni. ap
Melkoista häsläämistä.
Sanoisin notta tuossa oli jo kohtalolla sormensa pelissä ja tarkoituskin ettette tapaa!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:56"]
Melkoista häsläämistä.
Sanoisin notta tuossa oli jo kohtalolla sormensa pelissä ja tarkoituskin ettette tapaa!
[/quote]
ehkäpä :)
Esität ihan vääriä kysymyksiä. Sun miehen pitäisi osata hoitaa numeron vaihdot ajoissa. Sen pitäs osata sopia sellanen aika joka on molemmille selvä ja jossa se ehtii tehdä sun kanssa mitä se haluaa tehdä. Myöskin sen pitäisi osata olla vaikuttamatta passiivi-aggressiiviselta.
Jos mies ei osaa näitä yksinkertasia asioita niin se ei myöskään pysty tarjoamaan sulle turvaa eikä orgasmeja.