Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpäs olette ilkeitä!

Vierailija
27.10.2014 |

Se kolarin ajanut äiti olisi voinut olla kuka tahansa teistä! Koskaan ei voi etukäteen tietää koska iskee itselle niin epätoivoinen tilanne että lähtee täältä. Se, että ottaa lapset mukaan, kuuluu siihen epätoivoon. Kokee pelastavansa lapset. Toki on niitäkin jotka vievät lapset mukanaan kostoksi puolisolle, mutta harvemmin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka-Eric Auvisen tasolle vajonnut tyyppi ei ansaitse mitään muuta kuin pilkan ja halveksunnan.

Vierailija
2/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ SELITÄ!

TYHMÄ tuollainen on.

Ja niin mielisairas kuin voi olla.

Enkä minä olisi voinut olla se.

Mulla on munat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä lässytä, ei todellakaan olisi voinut käydä "kenelle tahansa".Ihmisiä on erilaisia, eli siis äitejäkin on tällöin erilaisia. Tietyn tyyppisille voisi käydä, muttei sentään "kelle tahansa".

Muuten, jos olisit työskennellyt esim. lastensuojelussa, tuo äitimyytti olisi liuennut mielestäsi pois ajat sitten.

Vierailija
4/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:37"]

Se kolarin ajanut äiti olisi voinut olla kuka tahansa teistä! Koskaan ei voi etukäteen tietää koska iskee itselle niin epätoivoinen tilanne että lähtee täältä. Se, että ottaa lapset mukaan, kuuluu siihen epätoivoon. Kokee pelastavansa lapset. Toki on niitäkin jotka vievät lapset mukanaan kostoksi puolisolle, mutta harvemmin.

[/quote]

TOISTEN hengen vieminen ei kuulu omaan epätoivoon, se liittyy itsekkyyteen ja mielen sairauteen..

Vierailija
5/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sinä olet pihalla. Ei varmaan kannattaisi tuomita murhaajia, koska kyllähän niillä on aina varmasti hyvä syy murhata ja ihan kuka tahansa meistä voisi tulla murhaajaksi!

En tiedä liittyykö nyt juuri tähän tapaukseen mutta yleisesti: Äärimmäisen tärkeää olisi saada lisää mielenterveyspalveluita ja tukea perheille. Ja myös sitä huostaanottoa, vaikka niin moni täälläkin palstalla hokee sitä, että "lapsen paras paikka on omien vanhempien luona", niin ei aina todellakaan ole. Aikuisen oikeudet menevät valitettavan usein lasten oikeuksien edelle.

Vierailija
6/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosiin jos menee, kaikki on mahdollista.

Vierailija
7/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei tuollaista tekoa todellakaan tee kuka tahansa. Eikä meidän kaikkien kotona ole poliisikaan kotihälytyksellä käynyt. Vaikeuksia on kuitenkin saanut kokea ja kokee tälläkin hetkellä hyvin moni ilman, että pitää oma henki, saati kanssaihmisten henkiä riistää. Tämä äiti ei tainnut olla ihan tavallinen äiti.

Vierailija
8/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te ole suojassa mielen sairauksilta, ja hyvin monen teidän lapsistanne tulee joku sairastumaan vakaviin mielenterveyden ongelmiin, sori vaan. Ihan varmasti se voisi olla kuka tahansa teistä joka seuraavaksi sairastuu.

Vierailija
9/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen kusipää täytyy miehen olla koska äidille viimeinen mahdollinen teko on omien lasten vahingoittaminen. Voi hyvinkin olla että mies on uhannut murhata heidät kaikki.

Vierailija
10/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkka ja halveksunta auttaa yhteiskuntaa laajemminkin! Eikun kaikki siis pilkkaamaan ja halveksumaan kaikkia! Varsinkin sairaita, heikkoja ja hyljeksittyjä.

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:38"]

Pekka-Eric Auvisen tasolle vajonnut tyyppi ei ansaitse mitään muuta kuin pilkan ja halveksunnan.

[/quote]

Vierailija
11/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi minä voinut olla. Usko pois, mulla on elämässä ollut tosi vaikeita juttuja, mutta en voisi iki maailmassa minä olla se, joka ajaa kolarin tahallaan. Jos tappaisin itseni, tekisin sen niin, että se vaikuttaisi onnettomuudelta, eikä kukaan kolmas osapuoli kärsisi. Esim. hukkuisin heikoilla jäillä tai vastaavaa. 

Vierailija
12/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:24"]

En olisi minä voinut olla. Usko pois, mulla on elämässä ollut tosi vaikeita juttuja, mutta en voisi iki maailmassa minä olla se, joka ajaa kolarin tahallaan. Jos tappaisin itseni, tekisin sen niin, että se vaikuttaisi onnettomuudelta, eikä kukaan kolmas osapuoli kärsisi. Esim. hukkuisin heikoilla jäillä tai vastaavaa. 

[/quote]Niin minäkin ajattelisin, mutta... Ja olen mt-ongelmainen, enkä silti tiedä onko mahdollista että tulisin vielä hullummaksi enkä enää osaisi ajatella "järjellä". Mutta niin se vain on, se on mahdollista. Oikeastaan vaikken välittäisi juurikaan edes elää ja kaikki on elämässäni vain kuoleman odottamista ja juuri ja juuri selviytymistä päivästä toiseen, niin luulen että tällä hetkellä siihen vaadittaisiin psykoosi että tappaisin itseni ylipäänsä. Pystyisinkö ajattelemaan siinä tilassa enää muita?

Vierailija
13/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:22"]

Melkoinen kusipää täytyy miehen olla koska äidille viimeinen mahdollinen teko on omien lasten vahingoittaminen. Voi hyvinkin olla että mies on uhannut murhata heidät kaikki.

[/quote]

Niin se vain tämäkin kääntyy täällä tuon miehen syyksi...

Vierailija
14/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:22"]

[/quote]

Tutustu käsitteeseen narsismi, narsisti on kyllä kykenevä tappamaan omat lapsensa jos haluaa hyötyä siitä tai satuttaa jotain osapuolta ja pahasti.Voi kun olet sokea! hoe vaan omaa mantraasi niin paljon kuin haluat.