Miten joku voi olla näin kaunis???
Kommentit (139)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:12"]
Joo. Voi apua, miten ihanan näköinen. Varmaan tosi lyhyt, mut eipä väliä, jos näyttäis tolta. Siitä en pidä, että huuliin laitettu täyteainetta, mutta muuten omg!
Tajusin jo joskus yläasteella, että okei, mä oon täällä Suomessa aika hyvännäköinen; pitkä, blondi, hyvin urheilullinen ns. atleettityyppi, haaleavaalea ohuthiuksinen, ei merkittäviä kasvonpiirteitä tai ulkonäössä mitään persoonallista...jossain vaiheessa tein jotain säälittäviä mallintöitä, mutta en tod mitään hienoa....niin tajusin myös sen, että jos olenkin täällä kotimaassa aika upea, niin kaikkialla muualla maailmassa olen väritön ja harvahiuksinen amatsoni, pienirintainen ja ohuthuulinen hailakkanaama, josta on hyvännäköisyys todella kaukana. Jaa mitä sitten? No eipä paljon mitään. Paitsi tajusin, että on paras vaan pysyä täällä kotimaassa, jos haluaa leijua ulkonäkönsä vuoksi, koska täällä Suomeesa kuitenkin noin 90% naisista ovat minuakin rumempia.
[/quote]
Juuri sitä Suomalaista "värittömyyttä" arvostetaan monissa ulkomaan maissa. Mallimaailma tosin etsii vain tietynlaisia naisia. Suomalaisten yleisin ongelma siinä on liian matalat poskipäät.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:26"]
http://instagram.com/mademoiselletani
Kertokaa mulle!
[/quote]
Hyi vittu, mikä muovinen kumihuuli!
Mitäpä jos korjaisi itsetunnon ensin?
[/quote]
Paras vaihtoehtohan se olisi, mutta jos joku haluaa ns. nopean parannuksen siihen, niin eipä se minulta ole poissa jos joku haluaa silikonit laittaa. Jos on niihin itse tyytyväinen, niin silloinhan kaikki on hyvin.
On kaunis tyttö. Mutta niin perus, että on jo vähän tylsä. Tuskin kiinnittäisin kadulla huomiota jos tulisi vastaa. Paljon meikkiä ja mä en voi sietää noita mauttomia tissihuuliperse kuvia. Minun mielestä näyttää aivan samalta ku kaikki naiset esim Namussa :D paitsi implantteihin ei kaikilla siellä kävijöillä ole varaa.
Suvi Koponen (nykyään riggs) on mielestäni ihana! Kaunis suomalainen luonnollinen malli. Ei nainen välttämättä tarvitse isoja rintoja tai rusketusta.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:49"]
Taas yksi wannabe kim kardashian
[/quote]
Jep. Paitsi Kimillä on siro nenä ja sirot piirteet naamassa. Yleensä nää wannabe-Kimit näyttää tosi miehekkäiltä ja ladyboyilta.
Kylläpä läskit siiderilortot raskausarpineen, käyvät kuumana xD taatusti kauniimpi entä kukaan kommentoijista.
Nääh... tavallinen tusinabimbotyrkky täytetyillä huulilla, noita on insta piukassa. Varsinkin näitä itäeurooppalaisia, turbohuulisia todella high maintenance -typyjä, jotka ovat siltikin paljon kauniimpia, kuin ap:n linkittämä, esim. nämä:
http://instagram.com/esipchenish
http://instagram.com/alenabogdana
http://instagram.com/missalena92
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:14"]
Joo. Voi apua, miten ihanan näköinen. Varmaan tosi lyhyt, mut eipä väliä, jos näyttäis tolta. Siitä en pidä, että huuliin laitettu täyteainetta, mutta muuten omg!
Tajusin jo joskus yläasteella, että okei, mä oon täällä Suomessa aika hyvännäköinen; pitkä, blondi, hyvin urheilullinen ns. atleettityyppi, haaleavaalea ohuthiuksinen, ei merkittäviä kasvonpiirteitä tai ulkonäössä mitään persoonallista...jossain vaiheessa tein jotain säälittäviä mallintöitä, mutta en tod mitään hienoa....niin tajusin myös sen, että jos olenkin täällä kotimaassa aika upea, niin kaikkialla muualla maailmassa olen väritön ja harvahiuksinen amatsoni, pienirintainen ja ohuthuulinen hailakkanaama, josta on hyvännäköisyys todella kaukana. Jaa mitä sitten? No eipä paljon mitään. Paitsi tajusin, että on paras vaan pysyä täällä kotimaassa, jos haluaa leijua ulkonäkönsä vuoksi, koska täällä Suomeesa kuitenkin noin 90% naisista ovat minuakin rumempia.
[/quote]
Juuri sitä Suomalaista "värittömyyttä" arvostetaan monissa ulkomaan maissa. Mallimaailma tosin etsii vain tietynlaisia naisia. Suomalaisten yleisin ongelma siinä on liian matalat poskipäät.
[/quote]
Suomalaisillahan just usein on korkeat poskipäät.
Nuo poseerauksrt on ihan kamalia. Tyttö on pilannut tissinsä silikonilla, naamansa duckfacella ja olemuksen tyrkyillä vaatteilla. Kroppansa on pikkutyttömäisen tikkulaiha. Muuten ihan nätti.
Tyhmyys näkyy kauas tuon muijan naamasta :D. Luulee olevansa joku super hot babe...mikäs siinä paitsi hups ei oo mikään erikoone :). Tavallinen tyttö, ei tuu sitä hätkähdys fiilistä mikä tulee kauniista naisesta. Ja noi poseeraukset ;D...huono itsetunto näkyy kauas! Ja sori en oo mikään valas, enkä kateellinen...arvostan erilaista kauneutta mitä tuo muidu ei todellakaan edusta.
Naurettavaa muikistelua. Muuten ihan nätti tyttö.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:31"]
Kylläpä läskit siiderilortot raskausarpineen, käyvät kuumana xD taatusti kauniimpi entä kukaan kommentoijista.
[/quote]
Et ymmärrä että aikuisen kauneusihanne ei enää ole tuommoinen slut-barbie. Olet niin nuori ja hölmö vielä.
T: Kaunis olematta tyrkky bimbo
Hohhoijaa, kateellisia ollaan kaikki. Nooh ei olla, ikinä vaan ei kaikkia satu miellyttämään. Tai saattaa joku olla kateellinen, minä et kyllä ole. On perus hyvännäköinen, mutta ei kiinnosta yhtään sen enempään kuin muut instagramtissimuijat, piti nyt kuitenki avata linkki ja odotin jotain tosi maagista kauneutta. Itse en siedä vastaavanlaisia kuvia miehiltäkään, joissa esitellään ilman paitaa lihaksia. Kyllähän se nyt ihan oikeesti jotain kertoo ihmisestä kun kaikki pitää jatkuvasti paljastaa.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:31"]
[/quote]
Et ymmärrä että aikuisen kauneusihanne ei enää ole tuommoinen slut-barbie. Olet niin nuori ja hölmö vielä.
[/quote]
Miehen ja naisen kauneusihanne on eri. Luonnollinen ja mallimaisen kaunis nainen on naisten mieleen. Miehet pitävät enemmän seksikkäistä naisista (turbohuulet, isot tissit, lyhyys, sopiva perse).
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:47"]
[/quote]
Ja sinä et taida ymmärtää, että jos joku aikuisenakin pitää tiettyä asiaa kauniina, ei tee hänestä yhtään sen huonompaa ihmistä kuin sellaisesta joka pitää jostain muusta. Ei ole yhtä ja ainoaa kauneusihannetta joka on oikea. Jokainen päättää itse mitä pitää kauniina ja silloin sitä saa pitää kauniina.
Halvan näköinen, ei yhtään tyylikäs
Haha luulin ensin että Natalia Oona oli tehny uuden "miten joku voi olla näin kaunis??" keskustelun itestään
kappas, kerrankin joku linkkaa naisen joka on minunkin makuun! en siis tykkää tytöistä vaan kauneusihanne mulla on tuo. :D
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:05"]
Kenen kannalta parempi?
[/quote]
Jos hän on pitänyt luomujaan rumina/liian pieninä, niin eikö silloin ole ihan hyväksi ihmisen itsetunnollekin laitattaa silikonit. Ja on niitä huomattavasti kivempi katsella, kuin roikkuvia luomuja.
Ei silikonit automaattisesti ole huonommat kuin luomut, eikä kaikki luomut ole rumia.
[/quote]
Mitäpä jos korjaisi itsetunnon ensin?