Miten joku voi olla näin kaunis???
Kommentit (139)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:31"]
Kylläpä läskit siiderilortot raskausarpineen, käyvät kuumana xD taatusti kauniimpi entä kukaan kommentoijista.
[/quote]
Et ymmärrä että aikuisen kauneusihanne ei enää ole tuommoinen slut-barbie. Olet niin nuori ja hölmö vielä.
T: Kaunis olematta tyrkky bimbo
[/quote]
Miehen ja naisen kauneusihanne on eri. Luonnollinen ja mallimaisen kaunis nainen on naisten mieleen. Miehet pitävät enemmän seksikkäistä naisista (turbohuulet, isot tissit, lyhyys, sopiva perse).
[/quote]
Ja tämä on totuus kaikkien kohdalla. Ehei.
Et ymmärrä että aikuisen kauneusihanne ei enää ole tuommoinen slut-barbie. Olet niin nuori ja hölmö vielä.
[/quote]
Ja sinä et taida ymmärtää, että jos joku aikuisenakin pitää tiettyä asiaa kauniina, ei tee hänestä yhtään sen huonompaa ihmistä kuin sellaisesta joka pitää jostain muusta. Ei ole yhtä ja ainoaa kauneusihannetta joka on oikea. Jokainen päättää itse mitä pitää kauniina ja silloin sitä saa pitää kauniina.
[/quote]
No ehkä vähän tekee jos ihailee miesten mieliksi muikistelua ja tissien kumistamista. En pidä kypsänä sellaista ihmistä jolla on yhä teinien kauneusihanteet.
Mutta se on vaan mun mielipide. Johon mulla on oikeus.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:52"]
Halvan näköinen, ei yhtään tyylikäs
[/quote]
Amen.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:30"]
Meikillä saa ihmeitä aikaiseksi ja photarilla vielä enemmän
[/quote]
Rasvalla ja suklaalla saa vielä ihmeempiä aikaiseksi! Naisestakin saadaan saadaan ihka aito lahtivalas, joka tosin itse käyttää itsestään termejä: runsas, muodokas, ei mikään riuku yms.
perus massatyty. hyi yök. saman näkösiä ne kaikki on ko menee tonne kaupungille liikkumaa. haloo helsingin elli on tuota(kin) niin paljon kauniimpi :--3
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:30"]
Meikillä saa ihmeitä aikaiseksi ja photarilla vielä enemmän
[/quote]
Rasvalla ja suklaalla saa vielä ihmeempiä aikaiseksi! Naisestakin saadaan saadaan ihka aito lahtivalas, joka tosin itse käyttää itsestään termejä: runsas, muodokas, ei mikään riuku yms.
[/quote]
No puolustavat kauneuttaan joille se on tärkeää. Se nousee tärkeäksi kun elämän muu sisältö on verrattain köyhää.
On myös niitä jotka ovat kauniita ilman että sitä pitää esitellä instoissa ja poseerata kiusallisen halvasti. Nämä eivät yritä polkea muita alemmas olettamalla että kritisoijat ovat rumia.
'nuff said
kertokaa nyt mulöe oikeesti miksi nykyään tommonen halvalta näyttäminen ja massa on kaunista. KERTOKAA
Tässä ketjussa on paljon kateellisia nk. "isompia" tyttöjä, perunaneniä ja siansilmiä.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:18"]
kertokaa nyt mulöe oikeesti miksi nykyään tommonen halvalta näyttäminen ja massa on kaunista. KERTOKAA
[/quote]
Se on ollut aina. Voit katsoa aikaa taaksepäin vaikka nuoreen Madonnaan tai Marilyn Monroeen.
Naiset typeryyksissään eivät ymmärrä paremmasta. He haluavat näyttä äseksikkäiltä ja mittaavat arvonsa miesten suosiossa. Tällä saralla menestyneitä ihaillaan ja kadehditaan toisten typerysten toimesta.
Tämä on sellainen maailma johon kenenkään ei onneksi ole pakko kuulua. Tämä on hyvin kapea sektori nykyajan kulttuurin ja viihteen tarjonnasta.
Omituisen näköinen otus, mutta se on vain minun mielipiteeni.
Karseaa kun on tikkujalat ja yläruumis leveä kun on isot rinnat, ei sopusuhtainen. Minusta ei edes kasvoiltaan kaunis, enemmänkin kulmikas.
Aimakin sisaruksetko ne itseään täällä hehkuttaa? Harmi, että ette näytä livenä edes tunnistettavasti samalta kuin instan kuvissa.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:29"]Miks alapeukkuja kateellisia?
[/quote]
heti jos jonkun ulkonäkö ei miellytä niin ollaan kateellisia ? tämä selvä.
Luin muutaman ekan kommentin ja "alapeukuttajat kateellisia" otti silmään. Mitä helvettiä, koska ideaalini täydellisestä naisesta ei osu ap:n kanssa yksiin, niin olen kade? Minä niin inhoan tätä sumeaa logiikkaa. En linkin naista rumaksikaan sanoisi, mutta ei nyt omaan silmään taivastelun arvoinen ole ja nyt tämän sanottuani olen kade? Urgh.... Tälläperiaatteella olen vain kade jalkapalloilijoille, koska minulla itsellä ei ole intressiä jahdata jalkapalloja...
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:35"]
Nääh... tavallinen tusinabimbotyrkky täytetyillä huulilla, noita on insta piukassa. Varsinkin näitä itäeurooppalaisia, turbohuulisia todella high maintenance -typyjä, jotka ovat siltikin paljon kauniimpia, kuin ap:n linkittämä, esim. nämä:
http://instagram.com/esipchenish
http://instagram.com/alenabogdana
http://instagram.com/missalena92
[/quote]
Njam! Tuollaisia ei Suomesta löydä.
Onko totta että yksi näistä neljästä sisaruksesta (en muista nimiä) on oikeasti alun perin mies? Näin kaupungilla yleisesti puhutaan.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:47"]
Aimakin sisaruksetko ne itseään täällä hehkuttaa? Harmi, että ette näytä livenä edes tunnistettavasti samalta kuin instan kuvissa.
[/quote]
hei en oo nähnyt koskaan noita siskoja livenä, mut näyttääkö oikeesti eriltä livenä? Oon siis katellut vaan ig kuvia! Vastaa pliis tähän ;D
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:31"]
Kylläpä läskit siiderilortot raskausarpineen, käyvät kuumana xD taatusti kauniimpi entä kukaan kommentoijista.
[/quote]
[/quote]
Miehen ja naisen kauneusihanne on eri. Luonnollinen ja mallimaisen kaunis nainen on naisten mieleen. Miehet pitävät enemmän seksikkäistä naisista (turbohuulet, isot tissit, lyhyys, sopiva perse).
[/quote]
No miehet eivät pääosin tajua mistään mitään. Tarkoitus oli tosiaan viitata aikuisiin naisiin :)