Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytön silloin tällöin, vain yksi suihkaus, niin ei ole liian vahva. Meidän kerrostalossa joku venäläinen nainen käyttää ihan liikaa. Lähes päivittäin haisee käytävällä ja hississä vahva hajuvesi. Ei hyvä.. Eli laita, mut älä laita liikaa. Jotkut suihkaisee sitä viis kertaa, yksi painallus riittää

Aika moni tekee myös niin, että suihkauttaa hajuveden viimeisenä ennen ovesta ulos astumista. Tällöin voimakas ensituoksu jää sinne käytävään ja hissiin, tai pahempaa, vieressäistujan ärsytykseksi liikenteeseen. 

No joo totta, mutta jotkut laittaa oikeasti monta painallusta kun eivät haista sitä itse niin voimakkaasti. Salin pukuhuonekin haisi niin kauhealle kun siellä oli (taas) venäläisnaisia suihkun jälkeen. Se ei haissut samalta kuin yksi painallus.. eivät he mieti yhtään muita. Minä pidän hajuvesistä, enkä ole herkkä, mutta se oli mullekin jo liikaa kun pukkarissa ei voinut olla.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Todellakin uskalla. Ei kiinnosta yhtään vaikka joku "hajuherkkä" tulis sanomaan minulle jotain. Kateutta vain se on.

• ylös 6
  • alas 15
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytön silloin tällöin, vain yksi suihkaus, niin ei ole liian vahva. Meidän kerrostalossa joku venäläinen nainen käyttää ihan liikaa. Lähes päivittäin haisee käytävällä ja hississä vahva hajuvesi. Ei hyvä.. Eli laita, mut älä laita liikaa. Jotkut suihkaisee sitä viis kertaa, yksi painallus riittää

Aika moni tekee myös niin, että suihkauttaa hajuveden viimeisenä ennen ovesta ulos astumista. Tällöin voimakas ensituoksu jää sinne käytävään ja hissiin, tai pahempaa, vieressäistujan ärsytykseksi liikenteeseen. 

No joo totta, mutta jotkut laittaa oikeasti monta painallusta kun eivät haista sitä itse niin voimakkaasti. Salin pukuhuonekin haisi niin kauhealle kun siellä oli (taas) venäläisnaisia suihkun jälkeen. Se ei haissut samalta kuin yksi painallus.. eivät he mieti yhtään muita. Minä pidän hajuvesistä, enkä ole herkkä, mutta se oli mullekin jo liikaa kun pukkarissa ei voinut olla.

Venäläiset naiset pitävät huolta itsestään. Suomalaiset taas harvemmin ja hajuveden tuoksu aiheuttaa av mammoilla paniikkia. So sad.

• ylös 5
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Totta, kulttuurieroja löytyy (en toivu 32 suihkauksen Lähi-itä -mammasta) siinä, mikä mielletään sopivaksi, samoin kuin yksilöllisiä mieltymyksiä. Aikanaan Krasnaja Moskva oli aikamoinen pommi, ja Opium -mummot bussissa oikein käsite. Siksi sitä lempparituoksuakin kannattaisi vaihdella välillä, ei turru.

Ja ovathan nuo tuoksutkin keventyneet, nykyään on oikein trendi minimalismille ja läpikuultaville your-skin-but-better -tuoksuille. Poisonit ja muut myrkyt löytyvät vintageosastolta, oma juttunsa sekin.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todellakin uskalla. Ei kiinnosta yhtään vaikka joku "hajuherkkä" tulis sanomaan minulle jotain. Kateutta vain se on.

Kateutta? Ei hyvää päivää näitä aivopieruja taas. :D Miten ihmeessä tähänkin sait vedettyä kateuden?

• ylös 15
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
käytä kotonas. älä tule ihmisten ilmoille löyhkäämään.

Tulethan sinäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö hajuvesien käytön tarkoituksena ole alun perin ollut peittää lian ja hien haju?Nykyisen hygieniatason myötä melkoisen turha tuote. Jos itse pidät jostain tuoksusta, niin käytä kotona sitä. Harva tykkää toisten hajuvesien tuoksuista.

Apua mikä juntti. Kannattaa perehtyä paremmin historiaan jos oot sitä mieltä.

Ärsyttää kun harva suomalainen käyttää. Eri asia esim Ranskassa. Suomalaisille riittää kun hiki ei haisee tai ei ainakaan paljoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kateutta? Ei hyvää päivää näitä aivopieruja taas. :D Miten ihmeessä tähänkin sait vedettyä kateuden?

Tuskin sulla on varaa maksaa noin satasen pikkupullosta. Vähintään.

• ylös 3
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät hajuvettä kuten on tarkoitettu siitä ei ole mitään haittaa. Hajusteherkkiä häiritsevät muut hajut: pyykinpesuaineen ja huuhteluaineen jäämät, deodorantit, hajusaippuat jne, ne on niitä jotka löyhkää kanssaeläjien nokkaan, ei hajuvedet. Hajuvettä käytetään niin pieniä määriä että sitä tuskin huomaa jos ei ole lähikontaktissa.

Jos pyykinpesu- ja huuhteluainettakin käyttää kuten on tarkoitettu, nekään eivät löyhkää. Muutenkaan väitteessäsi ei ole mitään logiikkaa, hajuste kuin hajuste. Miksi varsinainen hajuvesi häiritsisi yhtään vähempää?

Omo haisee ihan hirveälle, vaikka kuinka oikein käyttäisi.

Vierailija

Kannattaa käyttää.

Tällä viikolla - tänään on tiistai - olen vain kerran joutunut vaihtamaan paikkaa bussissa, kun eteeni istui kamottavalle "tuoksuva" naishenkilö.

Vierailija

Lotraus sitä ja läträys tätä. Blaa blaa blaa.

Jankkaatte täällä jotain vuosikymmenten takaisia tapoja tai kuinka kerran melkein haisi joku pahalle ja maailma romahti.

Vierailija

Soitan häkeen jos haistan sinut, se on nimittäin pahoinpitely! Tulen sairaaksi hajuista. Lemua omalla vastuulla!

• ylös 3
  • alas 11
Vierailija

Tänään kaupassa oli nainen jonka hajuvesi todellakin haisi eikä tuoksunut.
Tuli välittömästi mieleen lapsuudenkodissa aikoinaan käytetty kokolattiamaton puhdistusaine.
Tämä nainen oli tosi siistin ja huolitellun näköinen mutta haju oli todella kaamee.
Mulla oli jo valmiiksi huono olo kivun takia ja haju huononsi oloani.
Naapuri jättää rappukäytävään hajuvanan.
Naista ei näy mailla halmeilla mutta hajuveden tuoksu on voimakkaana ilmassa.
Tälläinen ihminen bussissa, leffateatterissa ym on suoranainen ympäristöhaitta.
Vaihda hajuvettäsi välillä niin et turru siihen döfääsi eikä muut joudu kärsimään sun takia.

Vierailija

Mun silmiä särkee pinkki väri. Pysykää kotona niissä pinkeissänne älkääkä tuliko ihmisten ilmoille pinkkeilemään!

• ylös 10
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Soitan häkeen jos haistan sinut, se on nimittäin pahoinpitely! Tulen sairaaksi hajuista. Lemua omalla vastuulla!

Mitähän ne mahtavat häkessä sanoa, "mene kauemmas"?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pysy vaan kotona ikuisesti, hysteerikko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletan, että lähettävät partion pidättämään hajuterroristin pahoinpitelyn vuoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletan, että lähettävät partion pidättämään hajuterroristin pahoinpitelyn vuoksi.

Valitan.

Sivut