Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Pakkoko niitä hajuvesiä on käyttää niin, että koko huone löyhkää? Ei hajuveden kuulu haista kaikkialle, oikeastaan sen kuuluu haistaa vain sitten kun on ihmisen kanssa hyvin läheisissä tekemisissä. Mun työpaikalla on sekä miehiä, että naisia, jotka lotraa hajusteiden kanssa niin paljon, että itsekin aivastelen heidän lähellään koko ajan. Enkä edes ole mitenkään hajusteherkkä. Hajuvedet ovat kuitenkin todella vahvoja pistäviä hajusteita, niitä ei tarvitse laittaa kuin ihan hitusen verran. Ei niin, että kaikki haistaa sen.

Vanhoilla ihmisillä on usein hajuaisti huonontunut, siksi eivät huomaa kuinka haisevat joko hajuvedelle tai hielle, ne jotka ei enää edes pesulla muista käydä. Eihän ne itse sitä haista, mutta kaikki muut kyllä haistaa. 

• ylös 26
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät hajuvettä kuten on tarkoitettu siitä ei ole mitään haittaa. Hajusteherkkiä häiritsevät muut hajut: pyykinpesuaineen ja huuhteluaineen jäämät, deodorantit, hajusaippuat jne, ne on niitä jotka löyhkää kanssaeläjien nokkaan, ei hajuvedet. Hajuvettä käytetään niin pieniä määriä että sitä tuskin huomaa jos ei ole lähikontaktissa.

Jos pyykinpesu- ja huuhteluainettakin käyttää kuten on tarkoitettu, nekään eivät löyhkää. Muutenkaan väitteessäsi ei ole mitään logiikkaa, hajuste kuin hajuste. Miksi varsinainen hajuvesi häiritsisi yhtään vähempää?

Koska sitä käytetään niin vähän että vain tanssipartneri itsesi lisäksi haistaa sen.

Ei tästä mitään lakia ole. Joidenkin hajuvesien tuoksu leviää laajemmalle, vaikka niitä olisi laitettu vain kohtuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en voi käyttää hajuvesiä enkä voi antaa puolisoni käyttää voimakkaasti hajustettuja tuotteita, koska saan niistä migreenin.

Jos sitä hajuvettä on normaali määrä, eli olet suihkauttanut sitä ilmaan ja kävellyt sen läpi (tällöin sen haistat vain itse ja jos joku tulee ihan lähelle) se on ok.

No mitä iloa tästä nyt on? Minä ainakin haluan tehdä naisiin vaikutuksen hajusteilla. Mitä iloa siitä on jos vain itse haistan sen, tai jos nainen haistaa sen vasta sitten kun ollaan jo seksipuuhissa? Ei siitä sitten enää mitään hyötyä ole kun ollaan jo sängyssä

• ylös 9
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi käyttää hajuvesiä enkä voi antaa puolisoni käyttää voimakkaasti hajustettuja tuotteita, koska saan niistä migreenin.

Jos sitä hajuvettä on normaali määrä, eli olet suihkauttanut sitä ilmaan ja kävellyt sen läpi (tällöin sen haistat vain itse ja jos joku tulee ihan lähelle) se on ok.

No mitä iloa tästä nyt on? Minä ainakin haluan tehdä naisiin vaikutuksen hajusteilla. Mitä iloa siitä on jos vain itse haistan sen, tai jos nainen haistaa sen vasta sitten kun ollaan jo seksipuuhissa? Ei siitä sitten enää mitään hyötyä ole kun ollaan jo sängyssä

Harrastatko useinkin seksiä metrien päästä?

• ylös 12
  • alas 4
Vierailija

Minä läytin yhdessä työpaikassa vuodia Diorin parfyymiä, aamulla siis suihkautin yhden suihkupilven päälleni tai kävelin pilven läpi.

Jossain vaiheessa kahvihuoneessa joku työkaverinainen kiitteli ettei kukaan meistä käytä hajusteita kun hän on yliherkkä ja saa niistä migreenin. En ollut tätä tiennyt. Ja hän oli kyllä hanakka sanomaan asioista, että tämä ei ollut häneltä mikään hienovarainen vihje vaan aito toteamus.

Siitä päättelin, ettei se minun yksi edp-suihkaukseni varmaan pahasti ole häirinnyt kun hän ei ollut sitä huomannut.

Eli voi käyttää!

• ylös 28
  • alas 0
Vierailija

Minua ei kiinnosta tippaakaan. Käytän hajustettuja pesuaineita, tuoksukynttilöitä, öljyjä ja vielä hajuvesiäkin.

• ylös 12
  • alas 12
Vierailija

Uskallat kyllä, ei siitä sulle mitään haittaa ole, jos joku saa migreenin tai hengenahdistuskohtauksen. He eivät pysty kostamaan millään tavalla, ja laki kieltää vain pippurisumutteen.

Anna mennä vaan, ei sun tarvitse välittää siitä, mitä muille aiheutat. Astmaatikot ja hajuherkät voi pysyä kotonaan, heidän ei tarvitse käydä töissä tai kaupassa, saati illanistujaisissa. Nehän sitäpaitsi teeskentelee, vähän niinkuin vegetkin, joiden maha tulee muka kipeäksi lihasta, tai laktoosi-intolerantit. Huomionkipeitä, ei niistä pidä välittää. Mieti omaa napaa vaan.

• ylös 11
  • alas 19
DX Rotolla

Ihe käytän autossa niin paljon wunderbaumeja että vaatteet toksuu aina vanilija kirsikka nami nami häsmäkälle

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät hajuvettä kuten on tarkoitettu siitä ei ole mitään haittaa. Hajusteherkkiä häiritsevät muut hajut: pyykinpesuaineen ja huuhteluaineen jäämät, deodorantit, hajusaippuat jne, ne on niitä jotka löyhkää kanssaeläjien nokkaan, ei hajuvedet. Hajuvettä käytetään niin pieniä määriä että sitä tuskin huomaa jos ei ole lähikontaktissa.

Jos pyykinpesu- ja huuhteluainettakin käyttää kuten on tarkoitettu, nekään eivät löyhkää. Muutenkaan väitteessäsi ei ole mitään logiikkaa, hajuste kuin hajuste. Miksi varsinainen hajuvesi häiritsisi yhtään vähempää?

Koska sitä käytetään niin vähän että vain tanssipartneri itsesi lisäksi haistaa sen.

Ei tästä mitään lakia ole. Joidenkin hajuvesien tuoksu leviää laajemmalle, vaikka niitä olisi laitettu vain kohtuudella.

Sitten sitä hajuvettä on laitettu liikaa.

Vierailija

Mä käytön silloin tällöin, vain yksi suihkaus, niin ei ole liian vahva. Meidän kerrostalossa joku venäläinen nainen käyttää ihan liikaa. Lähes päivittäin haisee käytävällä ja hississä vahva hajuvesi. Ei hyvä.. Eli laita, mut älä laita liikaa. Jotkut suihkaisee sitä viis kertaa, yksi painallus riittää

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naisena itse ainakin olen kokenut enemmän vaikutusta miehiin, jotka eivät haise ylettömältä partaveden ja hien sekoitukselta. Sehän peittää miehen ominaistuoksut kokonaan. Parasta on ollut, kun mies ei "haise miltään". Silloin on ollut hygienian hoito ja hajusteiden kohtuukäyttö balansissa ja se oma luonnollinenkin tuoksu pääsee esille. Kauheinta on ollut ne hikiset hajuvesitolpat, kun se liikaa lotrattu hajuvesi miehillä vain korostaa hienhajua, lopputulos on tyyliin kissanpissa. 

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä käytön silloin tällöin, vain yksi suihkaus, niin ei ole liian vahva. Meidän kerrostalossa joku venäläinen nainen käyttää ihan liikaa. Lähes päivittäin haisee käytävällä ja hississä vahva hajuvesi. Ei hyvä.. Eli laita, mut älä laita liikaa. Jotkut suihkaisee sitä viis kertaa, yksi painallus riittää

Aika moni tekee myös niin, että suihkauttaa hajuveden viimeisenä ennen ovesta ulos astumista. Tällöin voimakas ensituoksu jää sinne käytävään ja hissiin, tai pahempaa, vieressäistujan ärsytykseksi liikenteeseen. 

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naisena itse ainakin olen kokenut enemmän vaikutusta miehiin, jotka eivät haise ylettömältä partaveden ja hien sekoitukselta. Sehän peittää miehen ominaistuoksut kokonaan. Parasta on ollut, kun mies ei "haise miltään". Silloin on ollut hygienian hoito ja hajusteiden kohtuukäyttö balansissa ja se oma luonnollinenkin tuoksu pääsee esille. Kauheinta on ollut ne hikiset hajuvesitolpat, kun se liikaa lotrattu hajuvesi miehillä vain korostaa hienhajua, lopputulos on tyyliin kissanpissa. 

Muhun se toimii myös niin päin, että kun olen toisen henkilökohtaisella reviirillä, ja aistin aavistuksen tuoksua, se lisää mielenkiintoa. Ei niinpäin, että mies tuoksuu kauas, ei sellaisen lähelle halua edes mennä.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Liika on tosiaan liikaa. Ei sen pidä mennä niin, että oikein haistaa kuka on viimeksi ollut samassa huoneessa/hississä/käytävällä. Silloin ollaan menty jo överiksi ettei ihmistä tarvitse edes nähdä haistaakseen, että on ollut äskettäin tässä. 

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Eikö hajuvesien käytön tarkoituksena ole alun perin ollut peittää lian ja hien haju?Nykyisen hygieniatason myötä melkoisen turha tuote. Jos itse pidät jostain tuoksusta, niin käytä kotona sitä. Harva tykkää toisten hajuvesien tuoksuista.

• ylös 11
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalisti käytän itse. En ala pomppimaan toisten herkkyyksien mukaan.

Näin itsekin ajattelin ja sitten karma kosti. Läträsin huuhteluaineilla, hajuvesillä yms. kunnes herkistyin niille. Itsekeskeisyys oli kivaa siihen asti, sitten tajusin kuinka hölmö olin ollut.

• ylös 18
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli miehen pitää käydä käytännössä tunnin välein suihkussa? Tai sitten liikkua jollain sähköpotkulaudalla paikasta toiseen ettei vaan hikoile yhtään

Sivut