Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies olikin varattu..

Vierailija
27.10.2014 |

3kk tapailua ja nyt sain selville että mies on varattu :( Miten tappaa omat tunteensa nopeasti?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jotenkin surkuhupaisaa kuinka naiset aina kertovat, että ehdottomasti tärkein ominaisuus miehessä on että on rehellinen ja luotettava, ja sitten kuitenkin aina roikkuvat noissa epärehellisissä luikureissa ja rehdit miehet laitetaan armotta siihen "vain kaveri" -kategoriaan, kun heillä ei ole sitä ihqua "särmää". Ja sitten jälkikäteen märistään kun se epäluotettava luikuri on epäluotettava luikuri. Naiset taitavat olla keskimäärin paljon miehiä tyhmempiä, ei tästä oikein muuta loogista johtopäätöstä voi tehdä.

Vierailija
22/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin miettimän, ettei meillä ole mitään näkyvillä. Kaikki on kaappien takana. Joku tuntematon suttura vois hyvin olla autuaan tieyämätön jos ei kaappeihin kurkkisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:41"]

On kyllä jotenkin surkuhupaisaa kuinka naiset aina kertovat, että ehdottomasti tärkein ominaisuus miehessä on että on rehellinen ja luotettava, ja sitten kuitenkin aina roikkuvat noissa epärehellisissä luikureissa ja rehdit miehet laitetaan armotta siihen "vain kaveri" -kategoriaan, kun heillä ei ole sitä ihqua "särmää". Ja sitten jälkikäteen märistään kun se epäluotettava luikuri on epäluotettava luikuri. Naiset taitavat olla keskimäärin paljon miehiä tyhmempiä, ei tästä oikein muuta loogista johtopäätöstä voi tehdä.

[/quote]

Mä hain aina rehellistä tyyppiä, mutta valitettavasti kusipäitäkin osui kohdalle. Löytyi tosin se hyvä ja kunnollinenkin mies ja kyllä sillekin olisi todellakin ollut ottajia. Vieläkin saan kuulla kateellista hämmästelyä muilta naisilta, kuinka minä hänet sain. Älä siis yleistä.

Vierailija
24/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa siis on mies :/ En käynyt miehen kotona koska asuu toisella paikkakunnalla jossa on "lasten koti", viikot siis täällä pk-seudulla töissä ja asuu firman piikkiin hotellissa. Kuinka helvetin tyhmä voi nainen olla? Meni usko tuohon sukupuoleen ihan urakalla. Vitun kusipää, mä kerkesin oikeasti ihastua :( -ap

Vierailija
25/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:05"]

Hieno mies.

[/quote]

Panomies tulee ja panomies menee. Huoria riittää aina.
[/quote]

Eipä vaan minulta saanut vaikka yritti. -ap

Vierailija
26/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:05"] Hieno mies. [/quote]   Panomies tulee ja panomies menee. Huoria riittää aina. [/quote] Eipä vaan minulta saanut vaikka yritti. -ap

[/quote]

Tota et usko itsekään! :D

Vierailija
27/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:05"] Hieno mies. [/quote]   Panomies tulee ja panomies menee. Huoria riittää aina. [/quote] Eipä vaan minulta saanut vaikka yritti. -ap

[/quote]

Siis kolme kuukautta tapailua mutta ei seksiä? No varmasti ihan hyvä juttu, olis tulleet tunteet enemmän peliin.

Vierailija
28/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:44"]

Rupesin miettimän, ettei meillä ole mitään näkyvillä. Kaikki on kaappien takana. Joku tuntematon suttura vois hyvin olla autuaan tieyämätön jos ei kaappeihin kurkkisi

[/quote]

Siis häh, onko sinkkunainen, jota varattu mies kusettaa, sinun mielestäsi suttura? Jotkut naiset eivät sitten ole tippaakaan solidaarisia. Shame on you!

Vierailija
29/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun seurustelen niin taas ihmettelen, että mikä ihmeen pillumagneetti minusta on tullut.... Itse en petä, mutta mikä ihmeen tutka naisilla on, että aistivat miehen olevan varattu ja sitä pitää alkaa pokailemaan? Ei ole edes sormusta vielä.

Omasta mielestäni ihan sama kundi ja käytös ulkona ihan sama.... En tajua, sinkkuna yleensä järkyttävän kuivaa ja hiljaista ja sitten jos seurusteleekin, niin PAM! En ole edes mitenkään komea.

Vierailija
30/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:57"]

[/quote]

Tota et usko itsekään! :D
[/quote]

Sori hani, mä en todellakaan anna miehille heti. Just tämän takia.. Epäluotettaviin hyypiöihin törmätty ennenkin. Sitten vasta seksiä kun suhde on virallinen, jos mies on kiinnostunut oikeasti niin jaksaa odottaa :) -ap

Vierailija
31/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:59"]

[/quote]

Siis kolme kuukautta tapailua mutta ei seksiä? No varmasti ihan hyvä juttu, olis tulleet tunteet enemmän peliin.

[/quote]

Jos seurustelun kolme ensimmäistä kuukautta menisi ilman seksiä niin kyllä itsekin ilmoittaisin olevani varattu ja häippäisin. Olin sitten varattu tai en.

Vierailija
32/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

33:lle, mies ei häippäissyt. Ei edes tiedä että tiedän, viestejä sadellut koko päivän. Vakuuttaa ihastumistaan ja miettii olenko suuttunut jostain. Vastannut en ole yhteenkään viestiin. Eilen hän oli luonani ja laittoi takkinsa minun päälle parvekkeella kun minun oli kylmä, taskussa oki vihkisormus -.- ei tarvitse einstein olla että tämän kuvion selvittää. -ap

Vierailija
33/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:57"] [quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:05"] Hieno mies. [/quote]   Panomies tulee ja panomies menee. Huoria riittää aina. [/quote] Eipä vaan minulta saanut vaikka yritti. -ap [/quote] Tota et usko itsekään! :D [/quote] Sori hani, mä en todellakaan anna miehille heti. Just tämän takia.. Epäluotettaviin hyypiöihin törmätty ennenkin. Sitten vasta seksiä kun suhde on virallinen, jos mies on kiinnostunut oikeasti niin jaksaa odottaa :) -ap

[/quote]

Aikuinen nainen leikkii neitsyt mariaa vai mikä se ikä oli?! :) :) :)

Vierailija
34/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy olla melkoinen pokka tuollaisessa boogiessa.

Vierailija
35/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:06"]

33:lle, mies ei häippäissyt. Ei edes tiedä että tiedän, viestejä sadellut koko päivän. Vakuuttaa ihastumistaan ja miettii olenko suuttunut jostain. Vastannut en ole yhteenkään viestiin. Eilen hän oli luonani ja laittoi takkinsa minun päälle parvekkeella kun minun oli kylmä, taskussa oki vihkisormus -.- ei tarvitse einstein olla että tämän kuvion selvittää. -ap

[/quote]

Mistä tiedät, että miehellä on lapsia, jos ei ole itse kertonut tai vaimo/ystävä/työkaveri soittanut ja paljastanut miestä? 

Vierailija
36/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on deitti ilmoituksissa selvästi että olen varattu, ja ettei liitossa mene hyvin, sen verran munaa täytyy olla että sen voi ilmoittaa. Syitä miksi emme ole eronneet en ala tässä selittämään.

Vierailija
37/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:57"] [quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:05"] Hieno mies. [/quote]   Panomies tulee ja panomies menee. Huoria riittää aina. [/quote] Eipä vaan minulta saanut vaikka yritti. -ap [/quote] Tota et usko itsekään! :D [/quote] Sori hani, mä en todellakaan anna miehille heti. Just tämän takia.. Epäluotettaviin hyypiöihin törmätty ennenkin. Sitten vasta seksiä kun suhde on virallinen, jos mies on kiinnostunut oikeasti niin jaksaa odottaa :) -ap

[/quote]

Aikuinen nainen leikkii neitsyt mariaa vai mikä se ikä oli?! :) :) :)
[/quote]

Miksi pitäis leikkiä neitsyt mariaa? 24v olen ja pidän seksiä sen verran intiiminä asiana että en ihan heti haarojani levitä. Olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa eläessäni. Problems?

Vierailija
38/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:06"]

[/quote]

Mistä tiedät, että miehellä on lapsia, jos ei ole itse kertonut tai vaimo/ystävä/työkaveri soittanut ja paljastanut miestä? 
[/quote]

Sanoi että on lapsia. Näytti kuvatkin ja toivoi että tulisin heitä joskus tapaamaan. Vaimoa tituleerasi eksäksi :/ -ap

Vierailija
39/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:06"] 33:lle, mies ei häippäissyt. Ei edes tiedä että tiedän, viestejä sadellut koko päivän. Vakuuttaa ihastumistaan ja miettii olenko suuttunut jostain. Vastannut en ole yhteenkään viestiin. Eilen hän oli luonani ja laittoi takkinsa minun päälle parvekkeella kun minun oli kylmä, taskussa oki vihkisormus -.- ei tarvitse einstein olla että tämän kuvion selvittää. -ap [/quote]

Mistä tiedät, että miehellä on lapsia, jos ei ole itse kertonut tai vaimo/ystävä/työkaveri soittanut ja paljastanut miestä?  [/quote] Sanoi että on lapsia. Näytti kuvatkin ja toivoi että tulisin heitä joskus tapaamaan. Vaimoa tituleerasi eksäksi :/ -ap

[/quote]

No käypä miehen luona kylässä ja katso, minkälaisen shown mies laittaa pystyyn.

Vierailija
40/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:06"] 33:lle, mies ei häippäissyt. Ei edes tiedä että tiedän, viestejä sadellut koko päivän. Vakuuttaa ihastumistaan ja miettii olenko suuttunut jostain. Vastannut en ole yhteenkään viestiin. Eilen hän oli luonani ja laittoi takkinsa minun päälle parvekkeella kun minun oli kylmä, taskussa oki vihkisormus -.- ei tarvitse einstein olla että tämän kuvion selvittää. -ap [/quote]

Mistä tiedät, että miehellä on lapsia, jos ei ole itse kertonut tai vaimo/ystävä/työkaveri soittanut ja paljastanut miestä?  [/quote] Sanoi että on lapsia. Näytti kuvatkin ja toivoi että tulisin heitä joskus tapaamaan. Vaimoa tituleerasi eksäksi :/ -ap

[/quote]

No käypä miehen luona kylässä ja katso, minkälaisen shown mies laittaa pystyyn.
[/quote]

En kyllä viattomia lapsia tähän sotke vaikka mielenkiintoista olisikin nähdä miten paljon tuo on seksin perässä valmis esittämään.
-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi