Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies olikin varattu..

Vierailija
27.10.2014 |

3kk tapailua ja nyt sain selville että mies on varattu :( Miten tappaa omat tunteensa nopeasti?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kävi noin kerran. 6 kuukauden seurustelun jälkeen kävi ilmi, että miehellä onkin vaimo. Sain kuulla kaikki selitykset siitä kuinka liitto on huono ja oikeastaan seksiäkään ei ole ollut aikoihin ja kuinka hän rakastaa minua jne jne jne. Halusin pitää myös minut elämässään. No, suutuin tästä pahasti ja ajattelin antaa miehelle opetuksen.

Sanoin antavani anteeksi ja haluavani jatkaa suhdetta. Vähitellen annoin miehen ymmärtää että haluan muuttaa yhteen ja olla ainoa nainen. Reilun vuoden jälkeen mies erosi vaimostaan, muutti uuteen asuntoon ja halusi että minäkin muuttaisin sinne. Pari kuukautta vielä seurustelin ja annoin hänen ymmärtää että olen muuttamassa myös. Mies vannoi rakkauttaan ja suunnitteli yhteistä elämää.

Sitten muutin. Toiselle paikkakunnalle töihin. Mies ei ensin meinannut ymmärtää tilannetta ollenkaan ja uikutti pitkään perääni.

Vierailija
42/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:25"]

Huora

[/quote]

Eipä tuollaisesta miehestä muuta sanaa voikaan käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kävi noin, tunteet kuoli kun miehen vaimo lähetti mulle viestin että "jätä mun mies rauhaan!". Se oli kyllä aika järkyttävää.

Vierailija
44/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus käyttänyt tuota hätävalheena naisille, joista ei ole muuten meinannut päästä eroon. Ja ihan samaa tekee monet naisetkin, silloin kun miehen pärstäkerroin ei ole tarpeeksi korkea.

Vierailija
45/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen sanaan pitää voida luottaa.

Vaikka se sanoo, että on asumuserossa ja käskee olla hiljaa kun puhuu puhelimessa "kato eksä on vähän herkkänä".

Vierailija
46/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:59"]

Olen joskus käyttänyt tuota hätävalheena naisille, joista ei ole muuten meinannut päästä eroon. Ja ihan samaa tekee monet naisetkin, silloin kun miehen pärstäkerroin ei ole tarpeeksi korkea.

[/quote]

Olet käyttänyt hätävalheena mitä?

Vierailija
47/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:05"]

[/quote]

[/quote]

Sitä että sanon olevani varattu, jolloin stalkkaaminen, soittelut ja turhat viestittelyt loppuu.

Vierailija
48/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:05"]

[/quote]

[/quote]

Sitä että sanon olevani varattu, jolloin stalkkaaminen, soittelut ja turhat viestittelyt loppuu.
[/quote]

Vierailija
49/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miten se liittyy ap:n tilanteeseen jossa mies yhä soittelee hänen peräänsä?

Vierailija
50/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis ap tiedät, ettei mies ole eronnut vaimostaan? Jos kukaan ei ole sitä kertonut, päättelitkö vain sormuksesta takin taskusta? Oletko varma ettet ole ymmärtänyt jotain väärin ja he ovatkin asumuserossa tms?

Vierailija
51/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:00"]

Nyt kun seurustelen niin taas ihmettelen, että mikä ihmeen pillumagneetti minusta on tullut.... Itse en petä, mutta mikä ihmeen tutka naisilla on, että aistivat miehen olevan varattu ja sitä pitää alkaa pokailemaan? Ei ole edes sormusta vielä. Omasta mielestäni ihan sama kundi ja käytös ulkona ihan sama.... En tajua, sinkkuna yleensä järkyttävän kuivaa ja hiljaista ja sitten jos seurusteleekin, niin PAM! En ole edes mitenkään komea.

[/quote]

Itse olen aina ollut tarkka siitä että varattuihin en koske. Kiinnostus lopahtaa heti. Tai jos saan tietää että on joskus ollut vakavasti yhdessä (pitkäaikainen seurustelu, lapsia, naimisissa tms) jonkun ystävän tai sukulaisen kanssa. En vaan pysty.

Olen aina luullut että lähes jokainen nainen ajattelee samallalailla. No parin viime vuoden aikana olen huomannut että kaikkea muuta. On tullut huomattua että monelle on ihan sama onko toinen perheellinen vai sinkku. Joillekin se vain herättää entistä suurempia intohimoja kun pääsee "taistelemaan" miehestä. Periaatteessa eihän se ole sinkun vika jos varattu pettää, mutta täytyy olla todella tyhmä ihminen jos edelleen haluaa itselleen puolison jonka tietää kykenevän jopa kuukausia kestävään selän takana puuhasteluun? Ja näitä on lähipiirissäkin ollut todella paljon.

Vierailija
52/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:44"]

Rupesin miettimän, ettei meillä ole mitään näkyvillä. Kaikki on kaappien takana. Joku tuntematon suttura vois hyvin olla autuaan tieyämätön jos ei kaappeihin kurkkisi

[/quote]

Eikö edes eteisen vaatekaapissa ole naisen ulkotakkeja tai baarikaapissa liköörejä tai Fresitaa?

Vierailija
53/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun seurustelen niin taas ihmettelen, että mikä ihmeen pillumagneetti minusta on tullut.... Itse en petä, mutta mikä ihmeen tutka naisilla on, että aistivat miehen olevan varattu ja sitä pitää alkaa pokailemaan? Ei ole edes sormusta vielä. Omasta mielestäni ihan sama kundi ja käytös ulkona ihan sama.... En tajua, sinkkuna yleensä järkyttävän kuivaa ja hiljaista ja sitten jos seurusteleekin, niin PAM! En ole edes mitenkään komea.

[/quote]

Ehkä susta huokuu kuitenkin jotain itsevarmuutta silloin kun olet seurustelusuhteessa? Olet elämääsi tyytyväinen ja asiat on kohdillaan. Ja kun olet saanut, et ole niin puutteesta kärsivä ja epätoivoinen - tämä jos mikä karkottaa naiset.

Vierailija
54/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:31"]

Mistä siis ap tiedät, ettei mies ole eronnut vaimostaan? Jos kukaan ei ole sitä kertonut, päättelitkö vain sormuksesta takin taskusta? Oletko varma ettet ole ymmärtänyt jotain väärin ja he ovatkin asumuserossa tms?

[/quote]

TAi sormus on pihalta löytynyt ja mies vain poiminut sen mukaansa.

Vierailija
55/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:01"]

Sori hani, mä en todellakaan anna miehille heti. Just tämän takia.. Epäluotettaviin hyypiöihin törmätty ennenkin. Sitten vasta seksiä kun suhde on virallinen, jos mies on kiinnostunut oikeasti niin jaksaa odottaa :) -ap

[/quote]

Viisaasti toimittu! Minä opin tuon vasta monien sekoilujen jälkeen. Nykyisen kanssa seurustelin 6kk ennen kuin annoin. Kuukausi siitä eteenpäin oltiin kihloissa ja kahden kuukauden päästä naimisissa. Kohta tulee 15 vuotta täyteen.

Vierailija
56/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mun mies ihmetteli aikoinaan tätä samaa!

Jostain olen lukenut selityksenkin, eli kyseessä on sellainen efekti, että naisten mielestä muutut kiinnostavaksi, kun osoittautuu, että "kelpaat" jollekin naiselle. Tarkoittaa, että olet hyvä mies, kun et pyöri sinkkuna ja pelimiehenä.

Ihmeelinen juttu kyllä. Olen huomannut asian toisinkin päin. Kun olin sinkku, oli seuraa vaikea saada. Kun löysin miehen, yhtäkkiä oli pokaajia jonossa.

Tosi tyhmää käytöstähän tuo on.

Vierailija
57/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika. jos sua oikein vituttaa, ilmianna se sen puolisolle.

Vierailija
58/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:44"]

Rupesin miettimän, ettei meillä ole mitään näkyvillä. Kaikki on kaappien takana. Joku tuntematon suttura vois hyvin olla autuaan tieyämätön jos ei kaappeihin kurkkisi

[/quote]

Eikö edes eteisen vaatekaapissa ole naisen ulkotakkeja tai baarikaapissa liköörejä tai Fresitaa?
[/quote]

Ei ole

Vierailija
59/59 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaitseekohan tuo askeettinen kakkosasunto Espoossa?
Jos kyllä, niin voi olla, että minäkin olen törmännyt juuri tuohon samaiseen pettäjätyyppiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi