Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kaveria teillä on Facebookissa?

Vierailija
27.10.2014 |

Kuinka monta kaveria teillä on Facebookissa ja ovatko kaikki "oikeita" kavereita/ystäviä? Ei mitään puolituttuja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, taatusti vähemmän kuin kellään teillä muulla, jollei teillä ole joku aku ankka -profiili pelaamista varten.

Eivät ole oikeita ystäviä, minulla ei ole yhtään kaveria/tuttavaa/ystävää irl.

Vierailija
2/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, miksei vois kertoo. Mulla on muistaakseni 67. Ei ole oikeita ystäviä kaikki, osa on työkavereita ja osa on esim. lapsuudenystäviä ja muutama vanha koulukaveri yläasteen ajalta. Ystäviä on vaan kourallinen, ehkä jotaan 5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

270, ystäviä, kavereita, vanhoja koulukavereita. lapsuudenystäviä, tuttuja, baarituttuja, tavattuja ihmisä jne.

Vierailija
4/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on facebook?

Vierailija
5/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

470 tjtn :D

Vierailija
6/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Siis yksi.

Koko face-kirjautumiseni lähti siitä, kun etsin tämän kaverin yhteystietoja ja google löysi hänen fb-sivunsa. Vain kirjautumalla näki meiliosoitteen, joten kirjauduin sitten silloin ekan ja ainoan kerran :)

Vierailija
7/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla kahdeksan siinä vaiheessa kuin poistin profiilini. 

Vierailija
8/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90

Voisin poistaa kaikki paitsi noin 20.

Vierailija
9/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli sata. Osa on ystäviä, osa kavereita, osa "oikeita tuttuja" ja osa "vain" nettituttuja. Yleensä kuitenkin on kaikkien kanssa vähintään joku yhteinen harrastus.

Vierailija
10/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla miltei sata. Niistä sitten ystäviä on ehkä 30, läheisiä tuttuja 70. Siis sellaisia joiden kanssa voi puhua ja jakaa ajatuksia. Ihan muutama on lähinnä sellaisia jotka on töistä ja puukottelee varmaan selkääni mutta pidän viholliset lähempänä.. ;)

Vierailija
11/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä tämä suunnaton älykkyys kumpuaa keksiä näin mahtava ketju? Arvostan!

Vierailija
12/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:40"]

1. Siis yksi.

Koko face-kirjautumiseni lähti siitä, kun etsin tämän kaverin yhteystietoja ja google löysi hänen fb-sivunsa. Vain kirjautumalla näki meiliosoitteen, joten kirjauduin sitten silloin ekan ja ainoan kerran :)

[/quote]Minä olen ollut monta vuotta, ja käyn säännöllisesti katsomassa. Ja joo, en viitsi kertoa lukua kun ei monella niin vähää ole. Vain pari ihmistä on pyytänyt kaveriksi, ja itsekään en viitsi. Ei kukaan minua kaipaa eivätkä kuulumiseni kiinnosta.

Vierailija
13/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

518. Olin vaihto-oppilaana ja sieltä tuli aika monta kaveria ja kiva että fb:ssä voi pitää yhteyttä :) en kaikkien kanssa nyt juttele, mutta statuksiin kommentoin ja toisin päin tms. Sitten on tietty koulukaverit, kaverit, työkaverit, perheenjäsenet, baaritutut jne.

Vierailija
14/14 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

258. Sukulaisten ja ystävien lisäksi mm. työ- ja koulukavereita, satunnaisia tutuntuttuja ja kerran tavattuja, mutta töiden kannalta hyödyllisiä kontakteja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän